Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאמין, שלא קיימת ברירה בנושא, אחרת הוא לא היה מעלה את הבעיה/שאלה הזאת.

גם אני, עם 2 מגברים גדולים יחסית Alpine & Kicker" הייתי מוכרח להוריד את הכיסויים של קיקר, הם פשוט לוקחים לפחות 10-15 ס"מ רוחב!

 

עוד משהו לגביך אנטיזחן, למגבר הנ"ל קיים גם מאוורר Built-in.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רן באמת הצלעות ברוקפורד רקליופי לא ממש לקירור!

 

 

המיבנה ה''שילדה'' הוא המקרר....

 

גם ככה ניראה לי בקיקר!

פורסם
EndKaps Cast aluminum, custom, removable covers to

protect and hide all your wiring connections to the amplifier. Can

be prepped and painted any custom color you choose

כאילו מה, יותר ברור מזה ? :|

עוד מעט אנשים יפסיקו להאמין לעצמם.

פורסם

טוב סבבה אני יוריד

אז מה אתם אומרים כדאי לשים מאורר, המגבר לא יהיה במקום הכי פצוך אבל הוא יהיה חשוף מלמלה לאויר

או שאם באמת יש לו מאורר פנימי אז גם אם הוא יהיה סגור לא יהיה צורך?

פורסם

את האמת אין לי ניסיון בזה, אך ההיגיון הפשוט אומר לי שהגוף קירור המרכזי עושה את העבודה, וכל התוספות מעבר לכך יכולים רק לגרוע ...

אני לא אומר שזה -סופי- אבל כך זה נראה לי, בכל אופן זאת דעתי.

 

דרך אגב ראיתי שאדי ערך מדידה של חום, אם זה באמת מעניין אותכם כמה זה משפיע, או לא משפיע

תשאלו אותו לאיזו טמפרטורה הוא הגיע עם הכיסוי, ובלעדיו ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עם כל הכבוד שי לא רק שהחלק הראשון של התשובה שלך לא נכון הוא גם מגוחך.

"מעבר לכך יכולים רק לגרוע ..."

 

כנראה שאני צריך לשמור את הרעיונות שלי לעצמי, מכיוון שכאן רוב האנשים לא מבינים בנושא וסתם זורקים שטויות.

פורסם

אם כך אתה חושב ומאמין, שכולנו בורים.

ורק אתה חכם.

 

ואתה היחיד שלא צריך לקבל ידע מהפורום, אז אולי באמת הגיע הזמן שתשמור את זה לעצמך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כמו ששי אמר ( וגם אדי נראה לי )

הקירור האמיתי זה הגוף של השילדה שהוא בהחלט אמור להספיק

במיוחד שזה מגבר של חברת קיקר שהיא ממש לא זבל סיני אז אני בטוח שהם חשבו על זה

אחרי הכל הם כתבו שזה נועד לכיסוי של החיבורים

 


×
×
  • תוכן חדש...