Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את המגבר של קיקר KX650.4

ומכיוון שהוא גדול וחסר לי קצת מקום חשבתי להתקין אותו ללא הכיסוים שלו(ראו בתמונות)

הבעיה היא שאני לא יודע אם אלה צלעות קירור או סתם והאם באמת אפשר לוותר אליהם

ובחוברת כתוב שהם כיסוים להגנה אל החוטים ומשהו אבל אני לא בטוח מצד שני החומר ממנו הם עשוים הוא ממש קר כזה אז יכול להיות שזה באמת לקירור

אז אם מישהו יודע אם אני יכול לוותר אליהם או לא ולמה אני ישמח?

תמונה 001.jpg

תמונה 002.jpg

תמונה 003.jpg

תמונה 004.jpg

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מנייח שאלו צלאות קירור ואכן עשויות מחומר מיוחד להולכת חום טובה, רצוי לא לוותר עליהם, לפעמים ניתן לוותר אך זה תלוי בהרבה גורמים.

פורסם

הינה זה מה שכתוב בחוברת אני גם ישלך מיל לחברה



EndKaps Cast aluminum, custom, removable covers to



protect and hide all your wiring connections to the amplifier. Can



be prepped and painted any custom color you choose.



פורסם

!i rest my case

ועוד דבר זה שיש לך מעל 1000 הודעות בפורום אומר רק דבר אחד:

שיש לך מעל 1000 הודעות בפורום!

ברור?

פורסם

גם אם תחבר פלטה מברזל רגיל למגבר, זה יתרום לקירור שלו, יותר שטח מגע עם אוויר = יותר קירור.

 

בידיוק פתחתי ת'רד בנושא, אתם מוזמנים להגיב בו.

פורסם

גם ברשותי קיים מגבר של קיקר, עם אותה הבעיה - הצלעות לוקחות ה-מ-ו-ן מקום, וכן, גם אני נאלצתי להוריד אותם.

 

הם לא צלעות קירור, בסה"כ צלעות הסתרה של הכניסות בצידי המגבר.

אתה יכול להוריד אותם בשקט.

פורסם

לפי דעתי המגבר נראה שונה לגמריי ללא הצלעות ואם יש לך אפשרות להשאיר אותם אז תעשה את זה כי תאכלס המגבר מכוער בלעדייהן ואם אתה מתכנן לעשות התקנה יפה אז חבל...

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

דרל אגב למגבר שלו יש מאוורר פנימי כך שזה תורם לקירור של המגבר...

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.


×
×
  • תוכן חדש...