Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפילטר שמן המקורי מיוצר כרגע בסין. לא רואה שום סיבה שלא להשתמש בו יחד עם שמן איכותי. בטח זה עדיף מפילטרים תחליפיים לא-מוכרים. אם אתה מתעקש אז באי-ביי אולי תמצא מישהו שעדיין יש לו מלאי של הפילטרים האיטלקיים או לחלופין פילטרים של חברות מוכרות ואמינות שזה לא חסר שם.

 

אישית, לא הייתי כלל מתעקש על זה. ממילא מתחיל להיות יותר ויותר קשה להשיג חלקים מקוריים לרכב הזה אז פילטר שמן מקורי פיאט אך שמיוצר בסין לא צריך להדאיג אותך.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אני מאזור לוד הבנתי שהפילטר המקורי ששמים בארץ הוא סיני.

פשוט עושה סקר שוק בשביל חבר שגר באזור יחסית מרוחק שביקש שאקנה בשבילו ערכת טיופל של 10 אלף.

בעיקרון אני עובר מחר ביצחק שדה בשביל סידור חשבתי פשוט אוליי מישהו פה יודע איפה מוכרים באזור תל אביב פילטר מקורי איטלקי במיר טוב.

פורסם (נערך)

תודה על התשובה איזה שמן להמליץ לו לקנות(הוא תימני אז הוא יחפש את הזול ביותר) מניסיונך האישי?

מה המק"ט שלו(פילטר שמן)?

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם (נערך)

פילטר שמן מק"טים:

71736161

או 46544820.

 

לא יודע לגבי עניינים של סינטטי או חצי וכאלה אבל לדעתי כל שמן 10W40 מחברה מוכרת וידועה ולא מותג מדבקה (וגם זה בטח, בפועל) יעשה את העבודה. סביר מאוד שכל שמן שנמכר כיום עולה ברמתו על השמן שהציעו עבור המנוע הזה כאשר הרכב יצא בסוף שנות ה-90'

 

אגב באזור ההוא יש שתי חנויות חלפים ידועות לפיאט.

אגב 2, קמצנות ופונטו לא הולכים יחד אחרת הבעיות מתחילות להיערם מהר מאוד

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

חשבתי להציע לו את זה:

http://www.justmotor.co.il/products/750878/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-10W40

יש לניסיון טוב איתו על סוזוקי בלנו וינדאי אקסנט ובנוסף יש תקן של פיאט.

או זה:

http://www.justmotor.co.il/products/666920/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-Castrol-GTX-10W40

מה כדאי להציע לו?

פורסם

בקשר לשמן מנוע אני משתמש עם ולוולוין 10W40 דורה בלנד.ליגה של שמן.[השתמשתי גם בליקווי מולי האפור עם התוסף,וגם עם שמן גרמני בשם meguin אין מה להשוות.]

שים לב שהתקן שפיאט מבקשת הוא: fiat 9.55535-m2

והוולוולין עונה לתקן fiat 9.55535-d2/g2.

 

פה יש מידע בעניין התקנים: http://www.oilspecifications.org/fiat.php

 

שים לב לפדיחה הנוראית שבאתר הרשמי של ולווליין בארץ לא מוזכר בכלל שיש תקן של פיאט לשמן הזה: http://www.valvoline.co.il/DuraBlend10w40%E2%80%AC

 

רק באתר שצירפת ובאתר ולווליין האירופאי מוזכר התקן של פיאט: http://www.valvolineeurope.com/english/products/engine_oils/durablend/cid%287554%29/durablend_10w-40

 

אגב סמל"ת הוציאה הנחייה לעבור לשמן 5W40 לרכבי ספייס.

 

פה יש עוד מידע בעניין: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?513443-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95-2005

 

 

 

אם אתה מתכוון לקנות שמן בתקן של פיאט: fiat 9.55535-m2,[או:ACEA B3-04/B4-04, GM-LL-B-025 כפי שהם מציינים]אני חושב שרק שמן בצמיגות 5W40 יענה על התקן כמו השמן הזה של ליקווי מולי:

http://liquimoly.co.il/?wpcproduct=%D7%A9%D7%9E%D7%9F-5w40-%E2%80%8F5-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8-%D7%A1%D7%A0%D7%98%D7%98%D7%99

 

אני אישית נשאר עם צמיגות 10W40.

×
×
  • תוכן חדש...