Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי היום רכב מסוג רנו מגאן קופה צהובה אוטומטית שנת 1997.

זה היה קצת סוג של חלום וגם קצת טמטום רגעי אבל לא משנה, ברכב שקניתי יש 2 בעיות שאיתם קניתי אותו, הבעייה הראשונה לוח השעונים לא עובד, ואיך שלקחתי אותו ונסעתי כמה קילומטרים נתקעתי בלי דלק כי השעון דלק לא עובד.

הבעייה השנייה שנראית לי יותר גדולה היא הגיר של הרכב שאינו מעביר הילוכים המוכר אמר לי שהוא במצב בטוח, ניתן לנסוע עם הרכב הוא פשוט נראה לי כל הזמן בהילוך גבוה וקצת קשה להתחיל את הנסיעה.

הבנתי שיש בפורום סוג של כנופיה שעוזרת לאנשים בצרה, יש סיכוי שיוכלו לעזור לי להשמיש את הרכב ? אני מתגורר בפרדס חנה, הרכב נוסע ואפשר להגיע איתו לכל מקום פשוט קצת קשה להתחיל לנסוע.

להכניס אותו למוסך של קרסו, אני אצטרך כנראה למכור קרנית ו/או כלייה.

פורסם

נראה לי שהבעייה קצת גדולה עלי, אשמח לעזרה, מישהו מכיר מקום שאפשר להכניס את הרכב ויתקן לו את הבעיות לא במחיר שחיטה באזור פרדס חנה/חדרה, אפילו מישהו שעובד מהבית.

פורסם

שלום. תתחדש על האוטו. גם אני ראיתי את האוטו הזה בפיסבוק והמוכר רשם שיש בעיות ברכב.

רכשת אותו בזול וזה בכדי שיהיה לך מספיק כסף לישור הקו. גש למכון גירים מומחה שיעזור לך עם הגיר .בעית הלוח שעונים גש למכון שמטפל בלוחות שעונים. תדאג לתדלק פול ולחשב את הק"מ שאתה נוסע בכדי שלא תתקע בלי דלק .זה לא בריא למערכת הדלק ולא בריא לך לחפש מי שיעזור לך עם דלק

בגדול החלום שלך זול וגם שלי ,אני רכשתי אופל טיגרה גם עם בעיה ולא בגלל שאני צריך רכב ,פשוט רכשתי אותה ברגע של חולשה, ראיתי מודעה וידעתי שאם אסע ליראות אקנה אותה,וככה היה .עכשיו אני לא יודע עם לתקן או למכור. מאמין שבסוף אתקן אותה

 

FB_IMG_1443887711323.jpgFB_IMG_1443887752139.jpg

פורסם (נערך)

צודק הרכב אכן נרכש בזול, משהו כמו 1500 שח והייתי מודע לחלוטין למצבו אבל לא בא לי להוציא עוד 7000 שח על שיפוץ גיר, בכל מקרה הייתי היום בפירוקיה בבאקה, הורדתי ממנו שם את האגזוז לחץ שסתם עשה רעש, השלמתי קצת פלסטיקה חסרה, יש שם 2 רנו מגאן ישנות הוא רוצה על גיר מהן 700 שח, מישהו יודע אם הגיר מתאים ואם יכול לעזור בהרכבה. בקשר ללוח שעונים הייתי אצל חשמלאי שם אבל הם חושבים שהלך הלוח, או שלא בא להם להתעסק, כרגע מחפש כזה מפירוק, אם מישהו שמע/יודע. ודרך אגב הטיגרה מאוד יפה, לדעתי שווה לתקן כבר לא עושים מכוניות כאלה.

עריכה אחרונה על ידי FixTrics
פורסם (נערך)

לפעם הבאה, צרפתיה ישנה קונים רק עם גיר ידני. יש מספיק מוסכים מומלצים בפורום לרכבים צרפתיים. נסה את אורן שרותי דרך, או את שאפט. לפעמים שווה נסיעה למרכז לבעל מקצוע מומחה. בהצלחה.

הייתה לי מגאן לא קופה 1.6 5 דלתות שנת 96. קנינו אותה עם אחי ב - 2006. ב 16 אלף שקל.

השקענו בה קרוב ל 16 אלף. היו בה אין ספור בעיות. עד שיצבנו אותה סופית. קניתה בזול ככה שאם תרצה להנות מהרכב כך בחשבון שיש להשקיע בו. רכב ב 1.5 אלף שקל גם ניראה ככה.

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי kwon

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
שלום. תתחדש על האוטו. גם אני ראיתי את האוטו הזה בפיסבוק והמוכר רשם שיש בעיות ברכב.

רכשת אותו בזול וזה בכדי שיהיה לך מספיק כסף לישור הקו. גש למכון גירים מומחה שיעזור לך עם הגיר .בעית הלוח שעונים גש למכון שמטפל בלוחות שעונים. תדאג לתדלק פול ולחשב את הק"מ שאתה נוסע בכדי שלא תתקע בלי דלק .זה לא בריא למערכת הדלק ולא בריא לך לחפש מי שיעזור לך עם דלק

בגדול החלום שלך זול וגם שלי ,אני רכשתי אופל טיגרה גם עם בעיה ולא בגלל שאני צריך רכב ,פשוט רכשתי אותה ברגע של חולשה, ראיתי מודעה וידעתי שאם אסע ליראות אקנה אותה,וככה היה .עכשיו אני לא יודע עם לתקן או למכור. מאמין שבסוף אתקן אותה

 

[ATTACH=CONFIG]441051[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]441052[/ATTACH]

האמת שגם אני ברגע של חולשה קניתי אופל טיגרה,אמנם עם שמשה מנופצת אבל עם 120 אלף ק''מ

×
×
  • תוכן חדש...