-
הצטרפו למשפחה
היי, היי אתה (או את) שם!
אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".
אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי.
אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
- התחברו כאן
- או
- הרשמה
מה מאפיין אותך מבחינה מוטורית?
dir="rtl" style="text-align:right;">
שימו לב! השרשור הזה בן 7843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.
אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.
אילו מהמשפטים הבאים מאפיינים אותך?
677 הצבעות
-
1. אילו מהמשפטים הבאים מאפיינים אותך?
-
אני חובב נהיגה ובבחירתי רכב אני שם את ההנאה שלי כערך עליון, באם מדובר בספורטיביות או פאר/יוקרה.122
-
אני נוסע בעיקר נסיעות מנהלתיות, הפרקטיות הכי חשובה לי - מרווח, נוחות, בטיחות וכולי.22
-
אני מפחד מאוד מכניסה למוסכים, בשבילי חשוב מאוד שהרכב יהיה אמין וישמור על ערכו.26
-
אני מושפע משמות מותג ומייחס חשיבות גבוהה לדעות הרווחות בציבור בנוגע לאמינות, איכות, סחירות וכולי.21
-
אני מוכן להשקיע סכומים גבוהים ברכב שלי בשביל להעצים את ההנאה שלי ממנו.85
-
אני משקיע רבות בשיפור יכולת הנהיגה שלי. קורסים, אימונים, טיולים.66
-
אני משקיע זמן רב בטיפול עצמאי ברכב שלי, שמהווה אחד מגורמי התעסוקה החשובים שלי.74
-
אני לא אוהב או לא יודע איך להתעסק עם הרכב מבחינה מכנית. אני שם את האוטו במוסך מורשה/מרכזי וזהו.22
-
אני נוהג תמיד לפי החוק ומשתדל לא לעבור עבירות תנועה מכל סוג שהוא.22
-
אני מחשיב עצמי לנהג זהיר ובטוח מאוד שלא לוקח סיכונים מיותרים, גם אני אני לא נוהג תמיד לפי החוק היבש.76
-
אני נוהג מהר אבל דואג שלא אסכן אף אחד אחר.109
-
אני יושב יותר שעות מול הפורום מאשר מול ההגה.32
-
-
נושאים פופולריים
-
נושאים חדשים
-
- 86,078 תגובות
- 8,529,851 צפיות
-
- 22,024 תגובות
- 6,573,522 צפיות
-
- 15 תגובות
- 301 צפיות
-
שרשור הרכישות הטובות - המלצות על מוצרים שרכשתם וליוו אתכם שנים אח"כ או עד היום 1 2 3
מאת lanosforce, בתוך אוף-טופיק
- 37 תגובות
- 1,014 צפיות
-
- 128 תגובות
- 5,367 צפיות
-
- 12,359 תגובות
- 2,170,143 צפיות
-
מצלמת רכב DDPAI Z50 - כרטיס זכרון לא ננעל יותר, שאלה לגבי הסרה של הדבק 1 2 3
מאת גולדן191, בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
- 38 תגובות
- 1,040 צפיות
-
- 7 תגובות
- 214 צפיות
-
- 24 תגובות
- 574 צפיות
-
- 18 תגובות
- 265 צפיות
-
- 9 תגובות
- 203 צפיות
-
- 6 תגובות
- 76 צפיות
-
- 1,267 תגובות
- 302,385 צפיות
-
- 9,385 תגובות
- 1,095,116 צפיות
-
- 9 תגובות
- 342 צפיות
-
- 23 תגובות
- 743 צפיות
-
- 679 תגובות
- 41,959 צפיות
-
- 39 תגובות
- 867 צפיות
-
- 24 תגובות
- 442 צפיות
-
- 7 תגובות
- 290 צפיות
-
-
חברים
- discoTD5
- קיורטוש אוטומוטיב
- AviorXD
- nir eli
- גולדן191
- JohnnyEnglish
- EliC25
- romansah
- tan tan
- DareDevil
- eladts
- פיזיקאי שימושי
- carsgo
- GTאי
- ETStudio
- מי
- RBRB
- omerkot
- AUDIO KING
- פינדר
- David32
- yoni162
- Yondalar
- Ctzvi
- yoav911gt2
- CarAudio Workshop
- אופיר71
- רוןS
- שחר 1
- ypz
- PASHUT
- פיני חד
- BoazB11
- GaT
- andor
- thazethaze
- zaf
- daniel.asu
- סידן
- מחכה
- Mech Morphix
- eden-h
- FROGIE
- Buki

פוסטים מומלצים