Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טיול משפחתי עוד כמה ימים, שבועיים בשוויץ ואיטליה (מניח שבערך חצי חצי, לא מתוכנן).

נוחתים בציריך, ממריאים ממילאנו.

השאלה היא, מה הדרך הכי מומלצת לאינטרנט?

עד היום הייתי קונה סים פריפייד עם חבילת דאטה, אבל זה לא היה באירופה.

אשמח להמלצות :-)

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

לא בדקתי לגבי שויץ.

באיטליה לפני שבועיים הבנים שלי קנו סים של TIM עם חבילת דאטא של 5 ג"ב (לא שיחות, כלומר נכנסות בלבד), תמורת 24 אירו. שימש אותם בעקר לניווט וכן לתקשורת אי ועם אשתי באמצעות שיחות סקיים וואצאפ, מידת מה של tethering למרות שגלישה במחשב נעשתה בעקר ב-WiFi במלונות. אני נקטתי בשיטה דומה לפני מספר שבועות בצרפת (25 אירו), לפני כ-3 חדושים בדנמרק (150 קרונות דניות) ובשנים עברו בדי הרבה מדינות נוספות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לי יש כרטיס סים בינלאומי של חברת סימזול, במשך שנתיים השתמשתי בו ביוון בולגריה ואיטליה

http://www.simzol.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%9D_%D7%91%D7%99%D7%A0%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%99_%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%94_%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%9C%D7%AA.html

 

הכרטיס עולה 216 ש"ח

כולל 112.5 ש"ח תקציב לשיחות+50 מגא גלישה

 

בניגוד לרוב הכרטיסי סים בעולם החיוב מתבצע בפעימות של 12 שניות, במקום פעימות של דקה שלמה.

לכרטיס יש מספר ישראלי בקידומת 077 ומספר בלגי

באיטליה:

שיחה נכנסת: 0.45 ש"ח לדקה

שיחה יוצאת לישראל: 0.45 ש"ח לדקה

שיחה יוצאת מקומית: 1.17 ש"ח לדקה

סמס: 0.27 ש"ח להודעה

גלישה: 0.68 ש"ח למגא

 

בשוויץ התעריפים הם:

שיחה נכנסת: 0.68 ש"ח לדקה

שיחה יוצאת לישראל: 1.04 ש"ח לדקה

שיחה יוצאת מקומית: 1.76 ש"ח לדקה

סמס: 1.58 ש"ח להודעה

גלישה: 1.31 ש"ח למגא

 

אם משלמים בכרטיס אשראי של אחד מהמועדונים האלה: חבר, קרנות השוטרים הייטקזון, מועדון טוב ויחד

מקבלים בערך 5% הנחה במעמד החיוב.

 

משתמש בכרטיס הזה מרגע הנחיתה ועד להגעה לחנות חברת הסלולאר עם הכרטיס סים פריפייד המשתלם במדינת היעד,אם הנופש קצר או שצריך לעבור בכמה מדינות או שההפרש בתעריפים קטן, אז אני מוותר על קניית הכרטיס סים המקומי.

 

לגולן טלקום יש תוכנית ב99 ש"ח לחודש, עלות הסים 49 ש"ח, כולל איטליה ושוויץ

6 ג'יגה גלישה, שיחות נכנסות ויוצאות לארץ ללא הגבלה

אבל שיחות מקומיות לא כלולות בחבילה והחיוב בדקות שלמות.

https://www.golantelecom.co.il/web/plan109InfoB.php

×
×
  • תוכן חדש...