Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני תובע סוחר רכב שהסתיר ממני מידע במתכוון,

הציג את הרכב כפרטי, בפועל הוא היה רשום על שמו כ"סוחר"

הסתיר מידע מהותי בנוגע למצב הרכב, בעליו הקודמים (הרכב היה בבעלות חברה),

והוא הציג אותו כיד 2 במשפחה.

 

הרכב לא חדש, 2005, יחד עם זאת יש בו המון המון המון - המון תקלות.

הבחור יודע שהוא הולך להפסיד במשפט ורוצה למזער נזקים,

מחיר הרכב שרכשתי אותו הוא 17,000 ש"ח, סכום התביעה הוא 13,500 כולל שכר טרחת עו"ד,

או ביטול העסקה.

 

מחיר הרכב האמיתי בעת הקנייה היה 13,000 שקל על פי המחירון ולא 17,000 .

מיותר לציין שהוא לא הציג לי שום מסמך גילוי נאות ויש לי הקלטות שלו שמוכיחות ה-כ-ל.

האם לחכות למשפט ?

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה הוא מציע לך?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כאמור אין כל קשר בין המספרים שאתה כותב לסכום התביעה.

 

כדי לזרז פשרה אתה יכול להגיש תלונה למשטרה על העבירה הפלילית שביצע הסוחר כאשר הפר את [h=3]חוק מכירת רכב משומש (זכאות למידע וגילוי נאות), התשס"ח-2008 ...[/h]

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

d300 אתה העורך דין שלו ?!?!

מבלי לדעת מה דגם הרכב

שנת 2005 יד 2-3 אין הבדל כל כך גדול במחיר המשוקלל בין פרטי לחברה. רק לשם המחשה השכרה במחירון יד2 מורידה רק 15% .

פורסם

הציג את הרכב כפרטי, בפועל הוא היה רשום על שמו כ"סוחר"

 

את זה אל תגיד במשפט כי אתה תטעה, סוחר רשמי רושם את ה"סחורה" בבעלות סחר.

בעלות הסחר לא מוסיפה יד ולא משנה את היסטוריה הרכב או מוסיף/גורע לה, היא בסה"כ משחררת את הבעלים הקודם מבעלות על הרכב: http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&id=666:-qq-&Itemid=109

לכן את הטיעון הזה אל תעלה במשפט כי זה יעמיד אותך כמי שטעה.

 

כל היתר זה כל היתר ואם הוא עבד עליך אז שישלם.

אופנוען

פורסם

נשמח אם תעדכן על מהלך המשפט לאחר שיסתיים.

על פי איך שאני מכיר את החוק, עסקה מול סוחר שלא נתבצע בה גילוי נאות, היא פסולה במהותה, כל שאר טיעונייך לגבי מצב הרכב פחות חשוב.

אני מעריך שבית המשפט יפסוק על ביטולה, מקווה בשבילך שהשופט גם יפסוק מעבר.

בהצלחה.

פורסם

בכל אופן לגופו של עניין :

1) הסכום מתאים להתברר בתביעות קטנות שם כל אחד מייצג את עצמו ללא עורך דין.

2) אחד המצבים בהם התובע לא יקבל סעד הוא מצב של "טעות בכדאיות העסקה" או כמו שפותש כתב "קניתי ב 17 וגיליתי כי שווי הרכב הוא 13"

3) לדעתי לגשת למשטרה בעניין כזה זה מיותר, כי המשטרה לא תעשה עם זה כלום והסוחר יוכל להציג לבית המשפט האזרחי ראיה שהוא "בסדר" או לכל הפחות לדחות את הדיונים בטענה שעניין מתברר בימים אלו אצל רשויות החוק בנוסף יוכל גם לתבוע בתביעה שכנגד את פותש ולדרוש פיצויים על לשון הרע כי התלונן תביעת שווא במשטרה , סיכוי גבוהה שהשופט יאזן את פסיקתו בין שתי התביעות ולא יצא כלום לפותש.

פורסם

בואו נעשה סדר,

הרכב הוצג כרכבו הפרטי של הסוחר, כרכב שבבעלותו תקופה ארוכה ויד שנייה במשפחתו, בפועל הרכב היה בבעלות חברה ביד הראשונה, ואצל הסוחר שבועייפ בלבד, הסוחר טוען שהרכב היה בבעלות אישתו תקופה לא קצרה בכתב ההגנה, טענה שאני יכול לבטל מייד.

 

הרכב נבדק במכון בעת הקנייה ויום לאחר מכן במכון אחר, התגלתה תמונה אחרת לגמרי והבדיקה ככל הנראה טוייחה. הוחלף גיר, גג צבוע, הוחלפו חלקי מרכב ברכב. .

 

לא הוחתמתי על שום גילוי נאות, הרכב הוצג לי כיד שנייה במשפחה כאשר בפועל הןא היה יד שנייה מחברה ובבעלות סוחר.

 

סכום הקנייה 17,000

אני דורש את ביטול ההסכם או לחלופין

ההבדל בין המחירונים + הוצאות משפט + עוגמת נפש

פורסם

http://www.iga.org.il/assets/forms/g_naot.pdf

 

זה הטופס שהיית אמור לקבל מהסוחר.

 

לא קיבלת ,זו עבירה פלילית וגם בסיס לביטול העיסקה

 

תתעלם מההודעה המטופשת מספר 12

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ההבדל בין המחירונים + הוצאות משפט + עוגמת נפש

 

עוגמת נפש לא תקבל , הוצאות משפט זה 100-200 שח .

תקווה שהשופט לא יתפור אותך כי הדרישה של "ההבדל בין המחירונים" זה בידיוק "טעות בכדאיות העסקה"


×
×
  • תוכן חדש...