Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מוזמן לגשת למשטרה כפי שכתבו לך כאן חסרי ידע ונסיון , וספר חוויות כשתסביר לשוטר שקנית רכב בלי טופס ואתה רוצה שיחקרו את זה כי בעוד חודש יש לך משפט שהוא רוצה להחזיר לך 3000 שח .

פורסם

אף אחד לא ייגש למשטרה, כי הם לא יעשו כלום.

אבל אתה מפספס פה נקודה חשובה לדעתי ואני לא עורך דין: הוצג לי מצג שווה על הרכב וזו גם הסיבה שרכשתי אותו, בפועל התגלתה לי תמונה אחרת על הרכב ושוויו האמיתי ואני תובע את זה מהסוחר.

 

שמו לא נקי ויש ערמת תביעות בהם הפסיד, לי יש המון ראיות והקלטות שלו משקר במצח נחושה, ומי אמר שהוצאות משפט זה 100 200? זה משתנה בהתאם למחיר הייעוץ המשפטי.

פורסם

בהצלחה.

בבקשה עדכן אותנו בתוצאות המשפט כשיהיו. אפילו נשמח לקרוא פסק דין.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כל מה שכתבת הוא נכון , וכל מה שאתה מבקש הוא מוצדק.

בבית משפט אם אתה לא מבקש נכון , דברייך עלולים להתפרש לא נכון.

עוד לפני שכתבת שאתה מבקש את ההפרש בין המחירונים כתבתי לך שאתה צריך להזהר מהצגה כזו של דברים כי אתה עלול שלא לקבל כלום כי ביקשת את הדבר הנכון והצודק בצורה לא נכונה.

 

בתביעות קטנות 100-200 שח הוא היקף ההוצאות שנפסק לפעמים יותר ולפעמים גם פחות אם אין איזה הוצאה מיוחדת זה מה שתקבל.

 

אני גם ממליץ לך עד מועד הדיון להגיע לאולם הדיונים ולצפות מהצד כדי שתהיה פחות לחוץ כי זו סיטואציה מלחיצה.

פורסם

לא מסכים, מנסיון אישי, הסכום ה"מקובל" בהוצאות נע סביב כאלף ש"ח.

 

מספיק תחשיב של דלק (פעמיים מינימום(הגשת תיק+דיון)) הלוך וחזור, הוצאות חניה, שכ"ט עו"ד (כתיבת מכתב לפני תביעה+כתיבת כתב תביעה) ועוד פעמיים חצי יום עבודה ואתה מגיע בקלות לאלפיה ואפילו מקבל אותה בקלות (במידה והיא מפורטת בכתב התביעה לפרטיה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עוגמת נפש לא תקבל , הוצאות משפט זה 100-200 שח .

תקווה שהשופט לא יתפור אותך כי הדרישה של "ההבדל בין המחירונים" זה בידיוק "טעות בכדאיות העסקה"

 

מה שכתבת לגבי "טעות בכדאיות העסקה" נכון כאשר מדובר בעסקה בין פרטיים. על עסקאות בין סוחרים חלות נורמות נוספות, כמו גילוי נאות (וראה המסמך שצורף לעיל על ידי ישה).

 

לגבי הוצאות משפט - קל לבדוק תביעות דומות ולראות מה נפסק. אני רק יודע לומר שבדרך כלל על יום עבודה בלבד (למשל זימון עד למתן עדות במשפט) פוסקים 250-300 ש"ח (כל עוד לא הוכח נזק גבוה יותר בזימון העד).

פורסם

כל התביעה היא על סך של 4000 שח,בפועל מה שיפסק יהיה 1000-2000 שח

ועוד כמה שקלים הוצאות

 

שווה את המאמץ ?

כל אחד יעשה לעצמו את החשבון

פורסם
מה שכתבת לגבי "טעות בכדאיות העסקה" נכון כאשר מדובר בעסקה בין פרטיים. על עסקאות בין סוחרים חלות נורמות נוספות, כמו גילוי נאות (וראה המסמך שצורף לעיל על ידי ישה).

 

לגבי הוצאות משפט - קל לבדוק תביעות דומות ולראות מה נפסק. אני רק יודע לומר שבדרך כלל על יום עבודה בלבד (למשל זימון עד למתן עדות במשפט) פוסקים 250-300 ש"ח (כל עוד לא הוכח נזק גבוה יותר בזימון העד).

 

"כדאיות בעסקה" נכון תמיד.

אפשר להציג את הדברים בשני אופנים :

1) קניתי ב 17 , הוצג לי יד2 בפועל יד 3 , הוצג לי פרטי בפועל חברה ולכן נזוקתי ב 4000 שח.

2) קניתי כי חשבתי שהמחירון 17 וגיליתי שהמחירון 13.

 

מהניסוח השני צריך להזהר.

פורסם

לפי מה שאתה אומר הפשע משתלם.

סכום התביעה הוא 13500 או ביטול העסקה.

לא מתכוון לוותר לסוחר רכבים שהפיל אותי בפח. הולך עם האמת שלי ואשמח להציג לכם את פסק הדין.

פורסם
לא, עדיף לקבל נקניקיה מסוחר רמאי...

לא , עדיף להשאיר שתי ציפורים על העץ שיחרבנו למישהו אחר על הראש

מאשר לקבל ציפור אחת ביד שתחרבן לך על היד.


×
×
  • תוכן חדש...