Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני צריך תשובות לשאלות הבאות בנוגע למינונים, בבקשה אם אפשר תשובות מדוייקות מהנסיון שלכם ומהידע שלכם, תודה :)

 

1. כמה ONR ירוק לשים בשפריצר 1.5 ליטר? למטרת PRE WASH וריכוך הלכלוך שיש על הרכב לפני הורדה על צינור מים.

 

2. כמה ONR ירוק לשים בדלי 16 ליטר למטרת שטיפה בשיטת 2 הדליים?

 

3. כמה MR PINK לשים בדלי 16 ליטר למטרת שטיפה בשיטת 2 הדליים?

 

4. כמה שמפו HONEYDUE לשים במרסס GLORIA 10 בנפח 1 ליטר?

 

5. כמה APC לשים במרסס 1 ליטר לניקוי הפלסטיקה הפנימית?

 

6. כמה APC לשים במרסס 1 ליטר לניקוי שטיחים וריפודים?

 

 

תודה :)

פורסם

1. 60 מ"ל יספיקו.

5. 1:10 (הנמוך זה ה-apc , על כל עשר יחידות מים, יחידה apc).

6. 1:4.

חבל שלא עושה חיפוש, בין הנושאים הטחונים.

"יאללה בירי".

פורסם
1. 60 מ"ל יספיקו.

5. 1:10 (הנמוך זה ה-apc , על כל עשר יחידות מים, יחידה apc).

6. 1:4.

חבל שלא עושה חיפוש, בין הנושאים הטחונים.

 

דווקא החיפוש זה מה שבילבל, המון דעות והמון אפשרויות...

בנוגע לתשובה על הonr, שמת לב שמדובר על שפריצר 1.5 ליטר ולא 1 ליטר? הכמות של 0.6 תספיק לרכך את כל הלכלוך בצורה מספקת? ומה בנוגע לשאר הדלולים... תודה.

פורסם
2. 60 מ"ל חומר - 16 ליטר מים.

3. 60 מ"ל - 16 ליטר מים.

4. 6 מ"ל הונידו- 1 ליטר מים.

 

תודה רבה אחי... עוד שאלה - זה קריטי אם אני שם טיפה יותר? ככה רק כדי להבטיח סיכוך והקצפה טובים?

פורסם

אתה מתכוון למקציף גלוריה?

אם כן, זה לא קריטי.

פשוט אני נעצרתי על 6 מ"ל שנותן לי קצף לבן ויפה שגם יורד מהרכב.

תשחק קצת עם הדילולים ותראה מה הכי טוב לך.

אתה לא צריך להגיע למצב שיוצא לך "קצף גילוח".

"קצף גילוח" יתקשה לרדת מהרכב + יסתום את הפיה + לא יהיה ריסוס יפה של קצף (יריקות של קצף מהפיה).

פורסם
אתה מתכוון למקציף גלוריה?

אם כן, זה לא קריטי.

פשוט אני נעצרתי על 6 מ"ל שנותן לי קצף לבן ויפה שגם יורד מהרכב.

תשחק קצת עם הדילולים ותראה מה הכי טוב לך.

אתה לא צריך להגיע למצב שיוצא לך "קצף גילוח".

"קצף גילוח" יתקשה לרדת מהרכב + יסתום את הפיה + לא יהיה ריסוס יפה של קצף (יריקות של קצף מהפיה).

 

איזה מהפילטרים הכי מומלצים? האדום השחור או הכחול? ראיתי שזה לפי עוצמה של מים, איזה מומלץ בשטיפה?

פורסם
משתמש רק בכחול :).

תדאג לשטוף טוב טוב את המקציף + פיית הקצפה.

הכחול הוא החלש ביותר מבין שלושתם לא? לא עדיף עם השחור או לפחות האדום?

פורסם

אין קשר בין חלש לחזק, מדובר בסמיכות הקצף:

squv_zps56cc7428.jpg

 

אני אוהב את הכחול.

לפי ניסיוני האדם והשחור לא נתנו ריסוס יפה של קצף בגלל צפיפות הכריות שבתוך הפיות.

השחור= 3 כריות.

אדום= 2 כריות.

כחול= 1 כרית.

 

אבל שוב, אין פה מדע מדוייק :).

תשחק עם כול האפשרויות ואז תחליט מה טוב בשבילך.

×
×
  • תוכן חדש...