Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימו לב איזה צירוף מקרים... (תאונה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
_MagnuM_[]']כחלק מחזרה לתרבות הרטרו של שנות ה80, צעירי ארה"ב מתקינים ברכבים שלהם טורבו-בוסט. (כמו שיש בסדרה "אביר על גלגלים".

 

 

לכן המסקנה המתקבלת היא:

הערס שנהג בקאווליר קופה ניסה לעקוף את המכונית העומדת והפעיל את טורבו-בוסט רחוק מדי. ולכן נחת על גג הרכב.

 

"אנחנו מקבלים החלטות. זאת העבודה שלנו! בלה בלה בלה" :wink:

ראית יותר מידיי טלוויזיה :shock3:

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

כדי שהשרשור לא ייהפך לשרשור קונספירציה של חוקרי תאונות וזיהוי פלילי של עריכה גרפית נסכם כך:

 

 

1. הכותרת של האתר ממנו נלקחה התמונה "מכוניות אקזוטיות" לא במקומה.

2. תאונה שכזו אפשרי שתתרחש.

3. אם התרחשה בשכונת עוני, לא מן הנמנע שכל הרכבים בשכונה הם מסוג קווליאר.

4. אם התמונה מזוייפת - ג'ק באוור יעלה על בעונה הבאה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
כדי שהשרשור לא ייהפך לשרשור קונספירציה של חוקרי תאונות וזיהוי פלילי של עריכה גרפית נסכם כך:

 

 

1. הכותרת של האתר ממנו נלקחה התמונה "מכוניות אקזוטיות" לא במקומה.

2. תאונה שכזו אפשרי שתתרחש.

3. אם התרחשה בשכונת עוני, לא מן הנמנע שכל הרכבים בשכונה הם מסוג קווליאר.

4. אם התמונה מזוייפת - ג'ק באוור יעלה על בעונה הבאה.

זה שאתה, לעומת כולנו, לא היית במקום התאונה, לא אומר שאתה יכול להשמיץ את כולנו.:wink:

פורסם
למה המכסה מנוע של הקווליר העליונה עקום?

ולמה בעליונה יש כרית אויר פתוחה ובתחתונה היא לא ניפתחה?(זה אולי אומר משהו...?)

ד"א הדגמים קצת שונים... לתחתונה אין פגושים בצבע הרכב וגם לא פסים לאורך האוטו

סתם כדי לסגור עניינים ולהראות שיש לי תשובה לכל דבר,

הכל פה השערות לפי תמונה מסריחה אחת.

 

שתי אפשרויות למה המכסה של הקאווליר עקום:

אולי עמד רכב לפני הקאווליר הקדמית בזמן הפגיעה וכשהאחורית

נכנסה בה היא נדחפה קדימה ופגעה ברכב שלפניה.

 

ואולי בזמן הפגיעה ועליית התחת של הקאווליר הקדמית, פגע הפגוש הקדמי בכביש ובגלל שהונח עליו כל משקל המכונית התעקם ו"לקח" איתו את מכסה המנוע,(מה שנשמע הגיוני גם בגלל צורת מכסה המנוע של קאווליר רגילה שהוא מעוגל טיפה כלפי חוץ) שזה דומה להתנגשות בקיר בזוית של 45 מעלות (דמיין זאת בראשך וזכור שלקאווליר חרטום ארוך)

לפני שתגיד שהפגוש שלה לא עקום, תוכל לראות שהיא לא מונחת ישר על הכביש אלא נוטה יותר לצד ימינה ואפשר לראות שזה התקזז קצת בגלל שהפגוש נכנס פנימה,דבר שני שמעיד כי הפגוש שלה נכנס בצד ימין, זה שלצד ימין של מכסה המנוע שלה יש יותר כיפוף מהצד השמאלי.

 

התקרב קצת אל המסך והבט בתמונה שוב ותראה שכן נפתחה כרית אויר, למרות שהגלגל מסתיר הכל אפשר עדיין לראות את זה.

 

שלב הבא מגמת פיסיקה

שתהיה לכולכם שנה טובה

פופו.

vamos mados:drinking:

עעיכיעככתעי
חיי השתנו מקצה לקצה לאחר שראיתי את ההודעה הזאת 05\01\18
פורסם

אני אסכם את העניין ואשים סוף לויכוח.

זאת תמונה אמיתית לגמרי. זה אפילו שודר באיזשהי תוכנית של מצבים מצחיקים(אלא אם כן זיכרוני מטעה אותי וזה היה משהו ממש דומה).

מה שקרה שם זה לא שהמכונית שמאחורה ניכנסה במכונית הקדמית אלא להפך, אני כבר לא זוכר איך, אבל אוטו כלשהו נכנס בקווליר הקדמית והעלה אותה על האחורית.

זאת הסיבה הסיבה שאין כרית אויר במכונית האחורית, זאת הסיבה שהחלון לא שבור וזאת הסיבה למה למכונית הראשונה יש מכה חזקה מקדימה(את המשפט האחרון יש לקרוא בנשימה אחת).

(המשפט האחרון מבוסס על אייס ונטורה.... :lol: )

פורסם

תודה

עכשיו אני יכול לישון בשקט.

אבל במחשבה שניה הפרכת לי את כל ההשערות והכבוד הנלווה

תמחוק, תמחוק מהר לפני שמישהו יראה :lol:

פופו.

vamos mados:drinking:

עעיכיעככתעי
חיי השתנו מקצה לקצה לאחר שראיתי את ההודעה הזאת 05\01\18
פורסם
הכרית אוויר בתחתונה סגור. אני הורדתי את התמונה למחשב וקירבתי עם ACDSEE ורואים שהיא סגורה
אז אני מצטער על ההטעיה, האמנתי שראיתי אחת

חייב להפסיק עם החגיגת

אפילו ראיתי עגורנים בתמונות של הברית

 

פופו.

vamos mados:drinking:

עעיכיעככתעי
חיי השתנו מקצה לקצה לאחר שראיתי את ההודעה הזאת 05\01\18
פורסם

נקודה למחשבה לכולכם,

 

לכל תאונה יש קינמטיקה משלה. במקרה הזה בשביל להגיע למצב שמכונית אחת תיהיה על המכונית השנייה צריך קינמטיקה די רצינית (כלומר הרבה אנרגיה הופעלה) ולכן לא סביר שהמכוניות הנ"ל יהיו במצב כל כך טוב אחרי תאונה עם קינמטיקה כזו. (להרים מכונית ששוקלת 1.5 טון על מכונית אחרת צריך אנרגיה די גדולה) האפשרות היחידה שזה אולי יכול להיות אמיתי היא אם מנוע הרים את המוכונית הנ"ל על המכונית שלמטה, וגם זה לא נראה לי כל כך סביר.

לכן אני משער שזו תמונה שנעשתה בעזרת פוטושופ או כל תוכנת עריכה אחרת.

 

אבל גם אני כמובן עלול לטעות...

איתי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...