Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמריקאי אמין עד 10K.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניסיון של קרובי משפחה שנוסעים רק באמריקאיות הויז'ן הייתה מאוד לא אמינה.

כשהיא עבדה היא נסעה נפלא ונראתה מעולה, אבל היא הייתה משביתה את עצמה לתקופה ארוכה והיה קשה מאוד למצוא חלפים. בסוף היא נמכרה כרכב לחלפים לבעלים של ויז'ן אחרת.

לאימפלה ( 3.8 ) היו בעיות התחממות, סלילי הצתה ונזילות לתוך הרכב מהמזגן, חוץ מזה היא הייתה הכי אמריקאית שיש עם אמינות סבירה.

כרגע מאליבו 2005 מפגינה אמינות מרשימה אבל הנהגת הראשית מתגעגעת לתחושת הספינה של האימפלה.

 

אני הייתי מתמקד באימפלה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ביואיק לה סייבר 2000-2005 רכב מעולה . והוא גם הכי נפוץ בכבישים אצלנו .

תשתדל לקנות משהו שמור עם מודל גבוה ככל שניתן .

יש גם את האימפלה 2000-2005 שזה בעצם אותם מכלולים (3800) בדיוק כמו הלה-סייבר אבל הביואיק מפנקת יותר במיוחד בגרסת הLIMITED .

פורסם

מה עם הפורד טאורוס?

נחשב לפחות בארה"ב לאחד הרכבים הכי אמינים.

אמריקאית אמיתית.

במחיר הזה תוכל לרכוש את הצורה החדשה, ממודל 2001.

פורסם

מאחר והעירו לך נושא מסויים ובחרת להתעלם, אני אגיד את זה שוב.

 

אמריקאית ב 10K ש"ח תהיה גרוטאה מוזנחת שתפגין אמינות שתעמיד בצל את האמינות המפוקפקת של הרכבים האלה כחדשים ותשתה לך גם את הדם וגם את חשבון הבנק המדולדל של בחור בגילך.

 

תזכור אותי אחרי שתפתח שרשורי "הצילו...הצילו" בפורום הטכני.

 

אגב, זה מחיר נטו לרכב או שזה גם כולל יישור קו וביטוחים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
מאחר והעירו לך נושא מסויים ובחרת להתעלם, אני אגיד את זה שוב.

 

אמריקאית ב 10K ש"ח תהיה גרוטאה מוזנחת שתפגין אמינות שתעמיד בצל את האמינות המפוקפקת של הרכבים האלה כחדשים ותשתה לך גם את הדם וגם את חשבון הבנק המדולדל של בחור בגילך.

 

תזכור אותי אחרי שתפתח שרשורי "הצילו...הצילו" בפורום הטכני.

 

אגב, זה מחיר נטו לרכב או שזה גם כולל יישור קו וביטוחים?

זה מה שקרה לדוד שלי

יש לו אלרו 3400 והוא כל הזמן "מבלה" במוסך,החליף מנוע,בעיות מכניות, בעיות חשמל, בעיות במזגן,דשבורד נהרס ומה לא?

והרכב מטפל בחברה ולא נסע הרבה וצריכת הדלק 1 ל6 זה עוד בקטנה

דיברתי רק על האלרו 3400 לא יודע לגבי דגמים אחרים

עריכה אחרונה על ידי A900

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

לא נראה לי שלעשות השתלה זה בתקציב שלך, יש כמה עשרות כאלה בארץ, עם קצת מזל אולי אחת תהיה שלך...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...