Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מקווה שזה הפורום הנכון לשאלה שלי...בעוד כחודש נצטרך רכב לחצי שנה הקרובה (אנחנו זוג עם ילד שמצפים לילד נוסף אוטוטו) להתניידות לגן ולעבודה. העלינו כל מיני אופציות (ליסינג מהעבודה, קניית רכב) אבל כולן עם התחייבות ארוכת טווח ואין לנו צורך ברכב מעבר לחצי שנה...וגם לא באדג׳ט לקנייית רכב.

 

האם יש למישהו רעיון בנושא? האם יש אפשרות להשכיר רכב לתקופה של כמה חודשים? האם אפשר לעשות ליסינג לחצי שנה?

 

אשמח להתייחסותכם :)

 

תודה

 

מיטל

פורסם

קח בחשבון שהשכרה של רכב עולה בסיבות ה2000 שקל לחודש.

 

כלומר 12 אלף שקל לחצי שנה. בערך.

 

לא כולל דלק.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

כן...אני מצארת לעצמי, בגלל זה חשבתי שאולי יש איזשהו פיתרון יצירתי אחר שלא חשבנו עליו...תודה בכל אופן!

פורסם

במחיר של שכירת רכב לחצי שנה אולי כדאי לשקול רכישת רכב ישן, ולעשות לו יישור קו רציני. אפשר לחפש רכב שיהיה כמה שיותר בטיחותי ועם מזגן ולנסוע. זה לא יהיה נעים כמו רכב חדש, אבל בשביל גן עבודה חזרה זה סביר. בנוסף, זה גם רכב שיהיה שלכם ואם לא תזדקקו לו יותר תוכלו למכור ולהחזיק חלק קטן מההשקעה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

סוויץ', יד 2, WIN WIN, פשפשוק, כאן בפורום יש לוח מכירה לרכבים, יש מודעות במקומונים לפעמים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

יש אפשרות של השכרה לטווח ארוך בחלק מחברות ההשכרה, בד"כ בתעריף נמוך יותר. יש גם אפשרות לליסינג פרטי/יד שניה בחברות כמו "הילוך שישי" וכו' (יצא לי לבדוק בעבר, יצא לי יקר כאופציה קבועה אבל אולי לחצי שנה זה יצא הכי פחות מסורבל..).

 

עשיתי עכשיו בדיקה, ההצעה שקיבלתי בזמנו היתה סביבות ה-2,000 ש"ח לחודש לפני מע"מ.

עריכה אחרונה על ידי yoni162
פורסם

כמו כן הייתי מציע לך לבדוק מול העבודה האם יש מישהו עם יתרת ליסינג קצרה שמעוניין להחזירו, כך אתם תשלימו את היתרה הזו.

חברות משתפות פעולה עם זה. אולי אפילו תוציאו מייל, "מעוניינים לרכב לתקופה של כחצי שנה, אם יש מישהו שמחזיק ברכב עם יתרה כזו, ומעוניין להחזירו" - עצם המייל יעלה רעיונות לאנשים (להשתדרג מוקדם יותר, או להחזיר וכדומה).

פורסם

רעיון ממש טוב! תודה!

 

 

כמו כן הייתי מציע לך לבדוק מול העבודה האם יש מישהו עם יתרת ליסינג קצרה שמעוניין להחזירו, כך אתם תשלימו את היתרה הזו.

חברות משתפות פעולה עם זה. אולי אפילו תוציאו מייל, "מעוניינים לרכב לתקופה של כחצי שנה, אם יש מישהו שמחזיק ברכב עם יתרה כזו, ומעוניין להחזירו" - עצם המייל יעלה רעיונות לאנשים (להשתדרג מוקדם יותר, או להחזיר וכדומה).

×
×
  • תוכן חדש...