Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

אני קונה מיצובישי לנסר 2012, ואני רוצה לקחת אותה לבדיקה.

 

לפי מה שראיתי כולם פחות או יותר אותו מחיר, אז אשמח לקבל המלצה למכון בפתח תקווה.

 

תודה.

פורסם

אני הייתי אצל מבדק ( הבדיקה נעשתה ביום שישי) והבחור שישב איתי לא הסביר יותר מידי וזה קצת איכזב אותי

יונתן

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים,

מבקש המלצה למכון בדיקת רכב באיזור פ״ת - תל-אביב.

בנוסף מוסך סקודה מומלץ לחיבור הרכב למחשב.

האם יש חלופות לדעתכם למכוני בדיקה? אולי פחחות לבדיקת מרכב ושלדה וחיבור הרכב למחשב אצל היבואן?

מה אומרים?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם (נערך)

אני יכול להגיד שמבדק חרטטנים כמו כל השאר. הקונה לקח את הרכב לבדיקה במבדק (שלדעתי היתה גם יקרה מעל המצופה לרכב פרטי , 650 שקל)

רשמו לי על רכב 2009 שאני הוצאתי מהחברה ליקוי של משמעות נמוכה - תיקוני פח וצבע.

בדרך כלל רושמים על זה משמעות שולית אבל זה לא העניין.

הרכב היה ברשותי וננהג רק על ידי ועל ידי אשתי במשך כל התקופה ומעולם לא עבר תאונה/ לא עבר תיקוני פח / החלפת חלקים ו/או צביעה.

 

כשעימתתי את הבוחן עם המידע הזה וביקשתי ממנו להביא את המד צבע ולהראות לי היכן היו תיקוני פח וצבע הוא התחיל לגמגם וטען שצבעו את כל הפינות של כל הפגושים ("וזה פלסטיק ולכן המד לא מראה אבל העין המקצועית שלי רואה")ואפילו הגדיל לעשות וניגש איתי לאוטו והצביע לי כאילו על פגמים בצבע על הפגושים.

העיקר בדו"ח לקונה הוא רשם תיקוני פח.

 

מיותר לציין שלא היה ולא נברא הרכב לא עבר שום תיקון צבע, גם לא לפני המסירה אצל היבואן (בדקתי את זה ביום קבלת הרכב מהיבואן)

 

אם הייתי צריך לקנות רכב משומש לא הייתי לוקח אותו לבדיקה שם מכיווןשהם רושמים באופן אוטומטי שורות לא רלוונטיות ולא קשורות למצב הרכב.

עריכה אחרונה על ידי firebirdrc
  • אחראי פורום
פורסם

מה עוד צריך לקרות כדי שאנשים יתחילו להתרחק ממכוני בדיקה?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
מה עוד צריך לקרות כדי שאנשים יתחילו להתרחק ממכוני בדיקה?

 

אני בעד.

אני בדעה ללכת לפחח רכב שיבדוק מרכב ושלדה.

ולמוסך יבואן שיבדוק מנוע ויחבר למחשב.

איתי

מה אתה ממליץ? על מה חשבת?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
מה עוד צריך לקרות כדי שאנשים יתחילו להתרחק ממכוני בדיקה?

כל עוד אנשים לא מוכנים (רוב המוכרים - לא כולם) שהקונה יבדוק את הרכב במוסך, המצב לא ישתנה.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

מה ההיגיון? הרי מוסך, ובמיוחד אחד שמתמחה בדגם,

מכיר את הרכב מלפנים ומאחור, יכול לתת תמונה לגבי

מצב הבלאי האמיתי, יכול לזהות אם זה רכב שמטופל כראוי,

בניגוד למכוני בדיקה שמייצרים יותר ערפל מאשר כיוון ברור כלשהו.

לא מבין מדוע אנשים משלמים המון כסף על בדיקה שבעצם לא אומרת כלום!

 

אני בעד.

אני בדעה ללכת לפחח רכב שיבדוק מרכב ושלדה.

ולמוסך יבואן שיבדוק מנוע ויחבר למחשב.

איתי

מה אתה ממליץ? על מה חשבת?

 

אני לא רק ממליץ אלא נוהג כך בעצמי.

הולך למוסכים שמתמחים בדגם. אם אלו אלפות או פיאטים,

הולך למיכאל אלפא או אוטו איטליה.

אם זו מאזדה שקניתי פעם, הלכתי למוסך "רגיל"

שאני מטפל בו שנים. פחחות ושלדה אני לרוב בודק לבד,

אבל תראה לי פחח אחד שיסרב לכמה שקלים כדי להרים

את האוטו על ליפט ולעבור עם מודד צבע.

 

היום מכרתי את ה-159 ונתקלתי בקטע מעניין.

מכון מ.מ.מ בחיפה שיחסית לאחרים נותן בדיקה די "אכילה",

מציע בדיקת שלדה ופח בלבד. אמנם יקר (350₪), אבל בול במטרה.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לא כל מוסך מסכים לבדיקה.

רובם לא.

למשל לאחרונה ביקשתי בדיקה לסקודה, אמרו לי שאינם עושים בדיקות לפני קנייה, רק אפשרי להוציא היסטוריה וחיבור למחשב ב300 שח לפני מעמ.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

זה בדיוק הבדיקה. דיאגנוסטיקה והיסטוריה.

ככה עושים. בדיקת שלדה במכון בדיקה דיאגנוסטיקה במורשה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

להביא את הרכב למוסך שהקונה מבקש גם מתכון לאי אמינות אם הקונה חבר של המוסך ומבקש במכוון שהבדיקה תראה רע למוכר לטובת משא ומתן במחיר.

כמובן לא כל מוסך יסכים לזה אבל גם זה קיים.

 

את הפיאט 500 לקחתי לאוטואיטליה אך גם המוכר הכיר אותם בעקיפין והם בטוח לא ישחקו לטובתי בתור הקונה אלא יגידו מה שיש בפועל.

 

את ה 500 גיא מאוטואיטליה בדק עבורי בחינם, מה שאמר זה מה יש בפועל ובאמת שימש למשא ומתן אבל זה דברים שהמוכר גם ידע (צמיגים ישנים, הצורך בביצוע טיימינג ומצמד לקראת סוף חייו) ולא חודש לנו כלום מלבד העלויות +- שזה יעלה ביישור קו שגם אותם ידענו +-. מצד שני אני יכול להבין מוכר שהיה מעדיף לא לבוא למוסך שאני מכיר ובוחר.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...