Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפולוג קיבלו את הג'ימני, CF רוצים סוויפט ספורט!


Avia
שימו לב! השרשור הזה בן 3300 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין מצב שרכב שמתחיל (חד קבינה) בארהב (ריטייל) ב 22K$, יעלה בארץ 300K ש"ח.

פשוט אין מצב!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אין מצב שרכב שמתחיל (חד קבינה) בארהב (ריטייל) ב 22K$, יעלה בארץ 300K ש"ח.

פשוט אין מצב!

 

עכשיו תבדוק כמה עולה בארץ דימקס או היילקס חד קבינה בסיסיים ואז תשווה אותם למחיר של הגרסה המאובזרת.

 

הסיכוי שיביאו את ראם 1500 בגרסת חד קבינה היא קלושה.

אם כבר ראם חד קבינה זה ה-4500 שנמכר בהזמנה מיוחדת כמשאית שלדה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהסיכוי קלוש שיביאו זה ברור, על זה נסוב כל השרשור הזה.

 

רוצה שאחפש בארכיון הפורום שרשורים עם ויכוחים עד לב השמיים למה "סילברדו/ראם 3500 לא יצילחו בארץ"?

 

הם גדולים מידי, הם זללני דלק, מיותרים ועוד שלל סופרלטיבים, עד ש UMI הביאו את הסילברדו הראשון והפכו את ההיסטוריה להיסטריה.

 

בתמחור קצת יותר גבוהה, רוב האנשים יקחו 1500 דבל קבינה ולא איסוזו.

 

ודווקא שוק הטנדרים הוכיח לנו בעבר שבתמחור נאות, יש מקום לחד קבינה בישראל, כך ש 22K$ בהחלט יכולים לההפך לאופציה טובה ותחרותית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר gmc סיירה נמכר לא רע, לכן ייבוא הסילברדו לא היה חדש.

היה גם טנדר לבעלי רשיון ב' שנקרא סונומה, אבל הוא הוחלף ע"י שברולט קולורדו (שהיא למעשה די מקס עם סמלי שברולט.

 

ביטול ההכרה בטנדרים קלים, למעשה קבר את שוק הטנדרים הבינוניים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקביל לסיירה מכרו גם את התאום שלו, השברולט נוואדה.

הקולורדו למיטב ידיעתי לא הגיע לפה בייבוא סדיר, אבל הגיעו כמה מאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל כך הבנתי את מטרת השירשור הזה???

אבל מכשירי תנועה עשו ויעשו את מה שהם חושבים

מאז ומעולם,וב2006 התחננתי שביאו את הסוויפט ספורט,זה לא קרה

ולא יקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגמים יגיעו אלינו בכפוף לשיקולים עסקיים (קרי רווח) בלבד.

 

מקובל.

 

מה עשתה הסיוויק EX של שנות התשעים, עם 160 כ"ס, למכירות של הונדה?

 

אם היבואן לא שוקל את זה, לפחות, אז הוא באמת לא רציני.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוויפט ספורט היא קטגוריה מתחת להוט האטצ' כך שאמורה להיות זולה משמעותית מה RS.

קטגוריה מתחת לסוניק RS זה לא פשוט סופר מיני?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, הקליאו והסוויפט, שתיהן באותה קטגוריית גודל (למרות שאולי אחת סמן עליון ואחת סמן תחתון בקטגוריה) אבל בכל מקרה, לא התכוונתי ממש בעניין הגודל של המכונית אלא ברמת החמימות.

 

הסוויפט לא משחקת במגרש של הגדולים אלא במין קטגוריית ביניים, מבלי לקשור לה זרים לא לה, אפשר להשוות אותה ל 205GTI שלכל אורך חייה הייתה באנדר-פאוור היסטרי מול המתחרות (אונו טורבו, 5 GT טורבו וכו') ועדיין, שילדה, הגה ומערך מיתלים מופלאים גרמו לה להיות לאייקון היסטרי והיסטורי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה אהבל! :roflmao::roflmao::roflmao:

 

 

טוב, זה הסימלון של הבחור שהשפיע עלי! :lol:

 

אז כן, הסוויפט ממוצבת בדיוק מול הסוניק RS.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקובל.

 

מה עשתה הסיוויק EX של שנות התשעים, עם 160 כ"ס, למכירות של הונדה?

 

 

דני

 

125 כ"ס לא ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3300 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...