Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תהליך מכס .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבוע הזמנתי מערכת מולטימדיה אנדרו 4.4

 

והמוצר הגיע אחרי שלושה ימים לארץ דרך חברת DHL

 

ובמעקב חבילת רושם לי נימצא בתהליך מכס.

 

 

כמה זמן זה לוקח לזה להשתחרר ?

הם אני צריך לעשות משהו כדי שהשתחרר ?

או לחכות והם יתנו לי את הטלפון והם כבר יעדכנו בנוגע לחבילה ?

 

מה סתם שלמתי על הטסה בשביל שישב במכס .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

תודה על המנה.

, היום קיבלתי את ההודעה הזו pls contacte at your dhl clear customs it is urgent. cher מה זה אומר אני צריך לעשות ?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

חברים המערכת במכס . ולא יודע למה המוצר ישר לא הגיע אלייי ?

 

למוכר היה את כל הפרטים לאן לשלוח , יש מצב שאני הייתי צריך לעשות איזה פעולה באתר של DHL ?

 

כי עכשיו לגמרי ניהיה סרט המוכר שלח קבלה של 30 דולר .

ומוצר עלה יותר מ400 דולר

והוא שלח לי קבלה של 30 דולר מה ני אמור להגיד שהגיע?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

ברגע שנשלחת חבילה והסכום שמציינים לא הגיוני ביחס לתכולה שלה היא נעצרת במכס.

הרי לא באמת הגיוני שמערכת מולטימדיה תעלה 30 דולר ותתפלא העובדים במכס לא טיפשים.

מה שאתה צריך לעשות זה לברר באיזה סניף של המכס נמצאת החבילה, להדפיס את החשבונית קנייה. רצוי מ paypal, להגיע עם החשבונית למכס ולשחרר את החבילה.

למעשה החשבונית מוכיחה את הערך של החבילה, עפ״י סכום החשבונית יחשבו לך את שיעור המס שאתה תצטרך לשלם.

בהצלחה.

hu: hx-d2- amp's - gensis 4channel, st60, monoblock:clif cd1.1lx , speakers: hat l6 l4 &l1pro, subwofer- 10w3v3

פורסם

החבילה בארץ ואיך אני מדפיס חשבונית בפייפל ?

 

אני פעם ראשונהמזמין דבר כזה .

 

תודה .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

במידה ושילמת דרך paypal אתה נכנס לאתר שלהם, http://www.paypal.com

מתחבר לחשבון שלך דרך האתר, זה בד״כ כתובת דואר האקטרוני וסיסמא.

ניגש לhistory משם בוחר את החשבונית ומדפיס.

 

יש עוד אפשרות שיכולה להיות קלה יותר, paypal שולחים באופן אוטומטי לדואר האלקטרני את כל התשלומים שמבצעים.

תבדוק במייל שלך יש מצב גדול שהחשבונית שם במידה ולא מחקת.

hu: hx-d2- amp's - gensis 4channel, st60, monoblock:clif cd1.1lx , speakers: hat l6 l4 &l1pro, subwofer- 10w3v3

פורסם

תודה רבה לך עזרת לי מאוד .אני יעדכן מה הולך לגבי החבילה וכמה מכס שילמתי .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

רגע אני לא מבין דיברת עם DHL?

ממה שידוע לי DHL אמורה לטפל לבד בכל התחום המכס והמיסים ואז לבוא אליך ולדרוש את התשלום

ההפך מהזמנה דרך דואר רגיל

פורסם

כן דיברתי איתם כי המשלוח הגיע אחרי 3 ימים וישב במכס בארץ שבוע , כשיו הם מבררים לי מה קורה עם זה ושהם יעדכנו אותי .

 

אם אני צריך לשלם מכס א אני צריך ללכת איפה שהוא לשלם ? או שזה ישלח אליי ואני יחויב ברגע קבלת החבילה ?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

ברגע שחבילה נכנסת לארץ, ואין לה סכום של חשבונית או הסכום של החשבונית לא תואם את ערך המוצר, החבילה תתקע במכס מהסיבה הפשוטה לא ניתן לחשב את ערך המס שתצטרך לשלם.

לא משנה אם החבילה נשלחת דרך Dhl fedex או דואר אויר.

מה שאתה צריך לעשות זה להדפיס את החשבונית עם הערך הכספי האמיתי

וכך יוכלו לחשב את ערך המס.

במקרה שלי נסעתי למכס בחיפה על מנת לשחרר את

החבילה, אולי במקרה שלך אתה צריך לפקסס את החשבונית ל Dhl והם עושים את העבודה מול המכס.

בגדול העקרון זהה.

כל זה מתבסס מנסיון מר עם מכס חיפה.

hu: hx-d2- amp's - gensis 4channel, st60, monoblock:clif cd1.1lx , speakers: hat l6 l4 &l1pro, subwofer- 10w3v3

×
×
  • תוכן חדש...