Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר הרבה שנים (15) עם אופנוע, עזבתי את הרכביה לפני כ -10 שנים.

לטובת הילדים ושקט מאשתי.

 

כעת אני מעוניין לקנות אופנוע אספנות שישמש אותי לרכיבה בסופי שבוע בלבד. רכיבה להנאה.

 

לכן אני מחפש:

 

1. אופנוע אמין עד כמה שאפשר אחרי 30 שנה.

2. עלויות אחזקה היגיוניות ובעלי מקצוע שיודעים לטפל

3. מלאי חלפים קיים בארץ, או קל להשגה ב EBAY

4. לא מפלצת אבל שיהיה כח זמין. (אני מניח ש 500 ס"מק ומעלה, לא פוסל גם 1000)

5. תנוחת ישיבה נוחה לנסיעות הנאה ארוכות (כנראה לא סופר ספורט)

6. חשוב שיהיה נוח לשני רוכבים.

7. התקציב: כ-40 אלף ש"ח ניתן למתוח קצת ואפשר גם בפחות :-)

8. מעדיף לקנות בארץ ולא להתעסק ביבוא

9. יסלחו לי בעלי ה'גולדווינגים' - לא מתחבר לגודל (בעיקר לרוחב)

 

אשמח לשמוע מה לדעתם מתאים.

 

תודה

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

Bmw מסדרות הבוקסר שבין 1969 והלאה.

 

להלן המלצות לדגם בסדר יורד כשהטוב ביותר ראשון:

 

1. R80g/s

2. R90s

3.R80st

4.R100S/Rs/RT

5.R80

6.R75/5

 

תכונות כלליות:

 

1. אמינות מופלגת

2. זמינות חלפים אבסולוטית

3. ברוב הדגמים התנהגות של אופנוע מודרני

4. שמירת ערך של מניית אפל

5. טונות של אפשרויות שיפור בכל הדגמים

6. כיף של אופנוע.

 

בהצלחה, אורן

פורסם

CB750K

וציטוט של ההודעה למעלה...

 

1. אמינות מופלגת

2. זמינות חלפים אבסולוטית

3. ברוב הדגמים התנהגות של אופנוע מודרני

4. שמירת ערך של מניית אפל

5. טונות של אפשרויות שיפור בכל הדגמים

6. כיף של אופנוע.

פורסם

במוו אמרו לך?

מוטו גוצי למיניהם. אפשר לקנות במעט יחסית. יש להם כמה בעיות מולדות שאפשר לפתור די בקלות. יש חלפים לא יקרים בד"כ.

אפשרויות זולות הן וספה ו jawa

אנפילד יכול להיות אונוע סופ"ש נחמד. רובם לא עם רשיון אספנות.

פורסם
הבן אדם כתב שהוא מחפש אמינות מוטוגוצי? אנפילד? גאווה? ממש לא הכיוון!!!

כלים מדהים יפים אבל אמינות כמו של חלפם כספים בשוק

לפי הנסיון שלי עם מטוגוצי ויאווה, אתה טועה.

אילו בעיות אמינות אתה מכיר עם אנפילד?

פורסם

הרלי דוידסון סופטייל , אפשר למצוא בארה"ב בתחום המחירים המבוקש , מגיע כבר עם מנוע evolution כך שהוא כבר אמין ב 85 מגיע גם עם רצועה דבר שחוסך טיפול בשרשרת ,

 

חסרונות - צריך לייבא , מושב למורכבת צריך לרוב להחליף למשהו קצת יותר רחב.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
הבן אדם כתב שהוא מחפש אמינות מוטוגוצי? אנפילד? גאווה? ממש לא הכיוון!!!

כלים מדהים יפים אבל אמינות כמו של חלפם כספים בשוק

 

למרות שאני איש של בימרים יש משהו חזק ונכון בהצעה של דני.

בגדול אופנועי מוטוגוצי מתחלקים לשניים:

 

הקבוצה הראשונה מורכבת מדגמים אמינים, מבוקשים,סחירים, שנותנים פאן, ספורטיבים וסקסיים כמו שאיטלקים צריכים להיות. דוגמא - לה-מאנש 850 מ 78'.

הקבוצה השניה - כל מה שהקבוצה הראשונה היא לא - דוגמא מוטוגוצי TT

פורסם (נערך)
Bmw מסדרות הבוקסר שבין 1969 והלאה.

 

להלן המלצות לדגם בסדר יורד כשהטוב ביותר ראשון:

 

1. R80g/s

2. R90s

3.R80st

4.R100S/Rs/RT

5.R80

6.R75/5

 

תכונות כלליות:

 

1. אמינות מופלגת

2. זמינות חלפים אבסולוטית

3. ברוב הדגמים התנהגות של אופנוע מודרני

4. שמירת ערך של מניית אפל

5. טונות של אפשרויות שיפור בכל הדגמים

6. כיף של אופנוע.

 

בהצלחה, אורן

 

מצטרף להמלצה בפה מלא!

 

קרא כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?360666-%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%A4%D7%AA%D7%99-%D7%9E%D7%A4%D7%9C%D7%A6%D7%AA-BMW-R100RS-%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%A2&highlight=%D7%90%D7%99%D7%9A+%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%A4%D7%AA%D7%99+%D7%9E%D7%A4%D7%9C%D7%A6%D7%AA

עריכה אחרונה על ידי השושנים

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

תודה לעונים ולעצות.

הבמוו לא יקר יותר לאחזקה מהיפנים?

האמת, שכל העצות, למעט הציכי והאיטלקי נשמעות לי טובות.

נראה לי שאתחיל לשבת על יד-2 ולראות למה אני מתחבר.

אגב - לכל האופנועים עלות הביטוח והטסט זהה? (אספנות כמובן) - ואם כן, מה העלות?

טסט עושים פעם או פעמיים בשנה?

 

תודה


×
×
  • תוכן חדש...