Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העמדת נגרר בחניה ציבורית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4058 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא בקיא בזה כל כך, אבל אני רואה על רכבים שעומדים תקופות ארוכות מדבקות של העירייה שנותנות התראה לפני פינוי.

אני חושב שבשביל לקבל התראה שכזו צריך שהרכב יעמוד תקופה מסוימת (לדעתי יש זמן מוגדר) ובלי טסט

 

אם אני צודק, אז נגרר עם טסט יחנה תקופה ככל העולה על רוחו

וזה גם הגיוני, הרבה מורי נהיגה שמלמדים לאופנועים משתמשים בנגררים שבתוכם מחנים את האופנועים - הנגררים לפעמים לא זזים כמה חודשים אם לא שנים, אין אוויר בגלגלים והאספלט מתחת נראה מעידן אחר

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

חוק שמירת הסדר והניקיון



 

רכב נטוש

"רכב העומד באותו מקום במשך 60 יום ומעלה, ללא תנועה"



 

פינוי רכב נטוש

הרשות תדאג לפינוי רכבים אשר חונים באותו מקום ללא תנועה 60 יום ומעלה (חוק שמירת הניקיון התשמ"ד 1984 סעיף 8 לסעיפיו).

 

סיבות לגרירה רכב נטוש

pointpage.gif סתימת עורקי תחבורה בעיר ותפיסת מקומות חניה

pointpage.gif סיכונים בטיחותיים

pointpage.gif מפגע מסוכן לתושבים ולילדים

 

תהליך פינוי רכב נטוש

pointpage.gif מתן התראה ל 14 יום (לאחר 60 יום)

pointpage.gif מתן התראה נוספת ל- 48 שעות

pointpage.gif גרירה למגרש העירוני

pointpage.gif בעת שהיית הרכב במגרש: הרכב ישהה במוסך 60 יום עד לדרישת הבעלים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...