Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

חג שמח.

היום לאחר שנדלקה נורת הדלק,נסעתי עוד מספר ק"מ עד תחנת הדלק ואז נתקלתי בתקלה מוזרה.

לאחר שאני מפעיל את משאבת הדלק, לאחר מספר גרמים, התדלוק נפסק.

לאחר הרבה ניסיונות הצלחתי לתדלק ב 3 ליטרים על מנת שאוכל להגיע הביתה.

נראה כאילו מופעל סוג של מנגנון הגנה.

מה יכל לגרום לתקלה המתוארת?

תודה

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
פורסם

אולי תקלה במשאבה הספציפית? ניסית לתדלק במשאבה נוספת?

האם יכול להיות שמיצית את מסגרת האשראי בכרטיס? תתפלא, אך גם עובדה זאת יכולה להפסיק את התדלוק...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

בדקתי ב4 משאבות שונות ב2 תחנות סמוכות.

נושא האשראי לא רלוונטי (אם כי לגיטימי במקרים מסוימים, זה לא המקרה).

פורסם

תבדוק אם עדיין מותקן התקן דלקן כי אפילו שהוא מבוטל עצם הנוכחות שלו משבשת תדלוק מניסיון תנסה רשת אחרת

פורסם (נערך)

אין לי דלקן.

בדקתי 2 רשתות שונות, אנסה עוד אחת.

בדקתי ברשת נוספת,התופעה חזרה על עצמה.

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
פורסם

הרכב יד ראשונה? אולי אצל הבעלים הקודם היה דלקן ולא ניתקו אותו?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

זכור לי פעם מהיותי מתדלק בעבודה מועדפת, שהיה מעין כפתור קטן, בתוך הפיה של מיכל הדלק, שמשחרר לחץ אוויר, היה בחלק מהרכבים, תראה אם זה קיים אצלך.

נמצא בחלק הפנימי העליון.

פורסם

זו הפעם השנייה שאני שומע על תקלה כזו, בפעם הראשונה זה קרה לי בעצמי עם ג'ולייטה שקיבלתי לנסיעת מבחן והתדלוק שלה התאפשר רק בזרזיף עדין כשאני מפעיל את ידית התדלוק בעצמי.

 

אגב - עד עכשיו אין לי הסבר לתופעה, כי אם זו הייתה תקלת דלקן אז המשאבה הייתה נחסמת לגמרי ולא מאפשרת תדלוק ידני איטי (ביותר).

×
×
  • תוכן חדש...