Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זאת בדיוק בעיה כולם שומעים מחברים ומה מי שאין לו חברים שמקרים תרכב??? אני שוקל לפנות למשרד התחבורה מישהו צריך לשלם על המחדל הזה בשניה זה ההופך לגרימת מוות ברשלנות

ולמה החליפו לך צינורות דלק????? מה עוד פאשלה שאני לא יודע עליה כי אין לי קשרים???

אותו חבר ששמעתי ממנו על הסיפור, הייתה לו בעיה של נזילה מהצינור דלק. הוא חפר קצת בפורומים בחו"ל וראה שזו תקלה נפוצה שם. הוא עשה בלאגן ליבואן פה בארץ שבהתחלה ניסה להתנער מהעניין, אך לבסוף כן הוציא ריקול שקט בנושא. הוא התקשר אליי וסיפר לי על הכל מכייון שלשנינו יש את אותו הרכב, ואמר לי להתקשר ליונדאי לבדוק את העניין. התקשרתי לשירות לקוחות וענה לי נציג נחמד. אמרתי לו שיש לי יונדאי I30 ושיש ריקול שקט, והוא אמר שהוא לא שמע על זה בכלל ושהוא כל היום מתעסק בזה ולא יכול להיות. אמרתי לו תבדוק שניה מספר רכב... לא יעלה לך כסף... והפלא ופלא כן התגלה שיש ריקול ומה שהנציג אמר לי זה שמחליפים צינור דלק, צינורות בלם וחיזוק בורג במוט הגה. כמובן אמר לי שהכל ללא תשלום וצריך רק לתאם הגעה למוסך יבואן שנוח לי להגיע אליו.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הפלא ופלא כן התגלה שיש ריקול ומה שהנציג אמר לי זה שמחליפים צינור דלק, צינורות בלם וחיזוק בורג במוט הגה. כמובן אמר לי שהכל ללא תשלום וצריך רק לתאם הגעה למוסך יבואן שנוח לי להגיע אליו.

מסתבר שאני נהג בעגלה!


×
×
  • תוכן חדש...