Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קמפיין זה גם ריקול.

להערכתי ההתלהמות שלך מוקדמת ומבוססת על מידע חלקי.

נסה לברר יותר על העניין הזה אצל היבואן ולא במוסך

עריכה אחרונה על ידי Dan-idin
  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קמפיין זה לא ריקול ברקול קוראים באופן יזום לרכבים לתקן תקלה בטיחותית בקמפיין רק אם הרכב ניכנס למוסך מורשה מטעם היבואן מתקנים לו את הבעיה לענייניו אנו צינור בלם כושל זה תקלה שצריך לזמן רכב למוסך או להמתין שהדוושה תיפול ואז בעל הרכב יגיע למוסך לי זה קרה ומה אם זה היה קורה לאישתי במהירות מאה קמש האם עונש מוות הוא לא גדול מידי לזה שלא טיפלתי במוסך מורשה מטעם היבואן מעניין כמה תאונות קרו ואף אחד לא לקח אחריות

פורסם

אני אומר לך שזה אותו דבר יש קמפיין שהוא קריאה לתיקון ויש קמפין שהוא בכניסה ראשונה למוסך, זה סתם מינוח מכובס..

אמרתי לך לברר את העובדות ולא להתלהם...תתקשר ליבואן ותלונן וותהיה תגובה ואז נדע אם מה שאתה אומר נכון או לא.

קורה אצלי הרבה פעמים שמתחיל ריקול ולקוח נכנס לעשות טיפול ויש לרכב שלו ריקול ואז כמובן עושים את התיקון מייד והוא מתלונן בדיוק כמוך ואז מסבירים לו שזה ממש טרי העסק ורק התפרסם והמכתב עוד לא יצא...

פורסם

דני אני לא יודע איפה אתה עובד אבל אתה ניראה רגוע מידי אולי אם לך היתה נופלת דוושת הבלימה לא היית נישאר אדיש! מחר אני אפנה לשרות לקוחות כולמוביל ואנסה לקבל תשובות אני הייתי מציע לכל מי שיש את הדגם הזה ללכת לבדיקה לא רוצה ליקרוא על זה בעיתון!

פורסם

נפלה לי הדוושה יותר מפעם אחת...אין מוסכניק שזה לא קרה לו .

לא רגוע אלא נטראלי...לפחות עד שיהיו העובדות ידועות לנו

פורסם

שלום לכלום

פניתי לשרות הלקוחות של יונדאי נאמר לי שיש קמפין שמחליפים צינורות בלם שרכב מגיע למרכז שרות מורשה מטעם היבואן לשאלתי אם אני מטפל במוסך מורשה אחר האם אני לא אמור לדעת שיש בעיה עם הצינורות בלם לא זכיתי לתשובה התחמקו מזה לפי מה שנאמר לי זה לא הולך להיות ריקול מפני שכלמוביל לא מעונינים להכניס ללחץ את הלקוחות מה שלדעתי דבר מוזר בפני עצמו זאת באמת סיבה טובה להכניס ללחץ אני שוקל למכור את הרכב כי אם צינורות בלם ברכב הזה לא טובים אולי יש עוד דברים שאני לא יודע לדעתי האישית בכלמוביל פשוט מפחדים שאנשים ימכרו את הרכב או שהשוק של הרכב יפגע ואני שואל האם אנשים לא צרכים לדעת שהם נוהגים ברכב לא בטיחותי ממש מלכודת מוות?

המשך יום נעים לכולם

פורסם (נערך)

גילי32 אני מסכים איתך, הרכב הוא שלנו ובאחריותנו, לא של היצרן/היבואן/מוסך.

מדוע אתם לא מודיעים לי מראש זו בעיה במערכת הבלמים. ואם תהיה לי בעיה/תאונה לפני שהספקתי להכנס עם הרכב לטיפול במוסך.

יותר מזאת -

שיחקתם לי עם מערכת הבלמים, נקרא לזה קימפנטם אותי ללא ידיעתי, ופתאום יש בעיה, וכתבו בדיון כי ניקוז האויר לא היה תקין.

ואולי לא יסגרו טוב ותהיה נזילה ואאבד בלמים.

אם תודיעי לי כי קימפנתם אותי וטיפלתם במערכת הבלמים, אני אתייחס לזה ובנסיעות הראשונות אבדוק כי אין בעיות.

אבל ברגע שאתם לא מספרים לי, ומקמפנים אותי ללא ידיעה, אני לא בתמונה ומכאן יש פתח להפתעות כאשר אני לא מוכן.

 

אני הייתי כותב מכתב למשרד התחבורה, ומספר על קמפין הבלמים הלא ידוע .

לך תדע כמה מכוניות נוסעות עכשיו לידך, כאשר הנהגים לא מודעים לכך ועם פוטנציאל לחוסר בלימה.

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני רואה שכלמוביל מפרסם בפורום איפה אתם שפכו קצת אור על הנושא אני בטוח שכמה ממנהלי כלמוביל קראו את הפוסט ויושבים בשקט למה אתם מחכים שיקרה אסון????

פורסם

ברשותי אותו רכב ואני דווקא שמעתי מחבר על הריקול השקט הזה ופניתי ביוזמתי למוסך היבואן על מנת לבצע את הריקול. במסגרת הטיפול החליפו לי גם את צינור הדלק וגם את צינורות הבלם, וכמובן ללא כל חיוב.

פורסם
ברשותי אותו רכב ואני דווקא שמעתי מחבר על הריקול השקט הזה ופניתי ביוזמתי למוסך היבואן על מנת לבצע את הריקול. במסגרת הטיפול החליפו לי גם את צינור הדלק וגם את צינורות הבלם, וכמובן ללא כל חיוב.

זו בדיוק הבעיה.

יום טוב גם לך

פורסם

אמרתי לך לברר את העובדות ולא להתלהם...תתקשר ליבואן ותלונן וותהיה תגובה ואז נדע אם מה שאתה אומר נכון או לא.



קורה אצלי הרבה פעמים שמתחיל ריקול ולקוח נכנס לעשות טיפול ויש לרכב שלו ריקול ואז כמובן עושים את התיקון מייד והוא מתלונן בדיוק כמוך ואז מסבירים לו שזה ממש טרי העסק ורק התפרסם והמכתב עוד לא יצא...

 

לא יודע איך זה נקרא בדיוק, ריקול או קמפיין, אבל ברור לי שזו תקלה בטיחותית דחופה ביותר.

אין צורך להסביר מה יכול לקרות לנהג ממוצע שמאבד בלמים.

אני לא מצליח להבין איך לא פרסמו דבר כזה, היכן משרד התחבורה בכל הסיפור הזה ?

שלא נדבר על זה שהרכב נפוץ מאוד בארץ כך שכולנו כאן בסיכון....

פורסם (נערך)

זאת בדיוק בעיה כולם שומעים מחברים ומה מי שאין לו חברים שמקרים תרכב??? אני שוקל לפנות למשרד התחבורה מישהו צריך לשלם על המחדל הזה בשניה זה ההופך לגרימת מוות ברשלנות

ולמה החליפו לך צינורות דלק????? מה עוד פאשלה שאני לא יודע עליה כי אין לי קשרים???

עריכה אחרונה על ידי גילי32
פורסם
זאת בדיוק בעיה כולם שומעים מחברים ומה מי שאין לו חברים שמקרים תרכב??? אני שוקל לפנות למשרד התחבורה מישהו צריך לשלם על המחדל הזה בשניה זה ההופך לגרימת מוות ברשלנות

ולמה החליפו לך צינורות דלק????? מה עוד פאשלה שאני לא יודע עליה כי אין לי קשרים???

למה אתה כותב עם עשרות סימני שאלה ? לא מספיק סימן שאלה בודד ?

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...