Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, מבקש המלצה לאבא שלי, כיום יש לו פאסאט די ישנה והוא די אוהב VW אך לא נעול על זה.

אז חשוב שיהיה חדש.

משפחתי, די מרווח אבל לא מאד.

עדיף 5 דלתות (האצ'בק)- לא חובה

מנוע מהנה וחזק עם טורבו, כזה שמרגישים בו טוב את הסוסים, הוא אוהב נהיגה.

עדיף משהו אירפואי ולא יפני.

מאובזר מאד. הוא אוהב גדג'טים. התנעה ללא מפתח, מסך עם בלוטוס וכל החידושים, מראות מתקפלות.

עד 170K חדשה בלבד.

 

סקודה אוקטביה 1.8 היא נחמדה בשבילו אך אין לה סאנרוף והוא אוהב (לא מבין למה).

סיאט לאון 1.8 באופן כזה או אחר עונה על הבקשות שלו אבל זה תמיד היה נראה לי רכב לילדים קטנים וגם אני בספק לגבי האבזור שלה.

 

זה מה שאני אישית מכיר. יש לכם עוד המלצות למשהו נחמד שיכול להתאים?

 

תודה

פורסם

תודה, היא באמת מומלצת? שמעתי דברים שונים ומשונים על המותג הזה.

כמו כן אין לה סאנרוף.

 

ראיתי שוולוו S60 עולה 200 בדיוק במחירון וזה רכב שבדיוק יכול להתאים לו למעט ה5 דלתות. האם הם מספיק גמישים שם ביבואן להוריד את זה ל175-180 או שזה מוגזם?

פורסם

רשום לך במפרט שסאן רוף זה אופציה בתשלום !

הוולוו מצויינת ‚ במחיר שציינת זה דגם יחסית לא מאובזר ‚ תזמינו נסיעת מבחן על הרכבים ותראה מה מתאים לכם יותר .

:fadein:
פורסם
תודה, היא באמת מומלצת? שמעתי דברים שונים ומשונים על המותג הזה.

כמו כן אין לה סאנרוף.

 

ראיתי שוולוו S60 עולה 200 בדיוק במחירון וזה רכב שבדיוק יכול להתאים לו למעט ה5 דלתות. האם הם מספיק גמישים שם ביבואן להוריד את זה ל175-180 או שזה מוגזם?

 

לא חושב שהוולוו תימכר מתחת ל-195k על הכביש (קח בחשבון תוספת על איתוראן, אגרת רישוי וצבע מיטלי).

פורסם

נשמע שהסקודה עם אופציה של סאנרוף תעשה את העבודה.

 

רק מציין שפאסאט חדשה עולה 197K אולי כדאי לבדוק את האופציה.

They are trying to ban me...

פורסם

יצא לי לראות דווקא מאליבו חדשה עם סאנרוף כנראה זאת אופציה אצל היבואן

מה שבטוח זה שלאוקטביה יש אופציה לסאנרוף (לשכן שלי יש אחת כזאת)

לאון FR היא אפשרות מצוינת לדעתי אין כאן קשר לגיל

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם
איזה דגם? ה1.4? זה המחיר על הכביש?

זה המבצע שהיה. אני מניח שעדיין אם תיגש ותראה רצינות תקבל מחיר דומה או קרוב לזה.

פורסם

סקודה אוקטביה 1.8 היא נחמדה בשבילו אך אין לה סאנרוף והוא אוהב (לא מבין למה).

 

יש אופציה של סאנרוף (כפי שכבר ציינו) פנורמי גדול.

 

כשקראתי את הדרישות של אביך ועוד לפני שציינת את האוקטביה, היא הראשונה שעלתה בדעתי - מתאימה בול.

×
×
  • תוכן חדש...