Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חדר האמבטיה שלי ראה ימים יפים יותר, כאשר הבעיה העיקרית היא היווצרות עובשים מסביב לחלון והתפשטות לתקרה.

 

אומנם ישנו הסכם לא רשמי ביני לבין האישה (אני דואג לרכבים, היא לבית), אבל בבעיות שצריכות טיפול נקודתי אני נכנס לתמונה.

 

אז, איך הכי טוב להתמודד עם העובש הזה, מבלי שהוא יחזור?

 

תודה.

M-TECH E46

פורסם

תנקה עם אקונומיקה (כמובן לשים כפפות) טוב טוב, ואז מים ואז לייבש ולדאוג שהמקום יהיה יבש. תראה אם ואיפה יש נזילות ותתקן.

פורסם

אקונומיקה עם סמרטוט זה מספיק טוב.

 

בחנויות חומרי בניין יש חומרים ייעודיים של יעקבי וטמבור לניקוי עובש, אבל אם הסתדרת מצויין עם אקונומיקה אז אין צורך.

 

אחרי ניקוי סביר להניח שתצטרך לסייד כי הסיד יורד בקלות עם סמרטוט לח.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אנסה עם אקונומיקה.

עדיף עם סמרטוט או סקוצ'?

יש מספיק אוורור, חלון גדול יחסית שאנו משתדלים להשאיר פתוח

M-TECH E46

פורסם

אקונומיקה עם סמרטוט. אחרי ניגוב ראשוני תמרח שוב ותן לה להספג. זה גם ינקה את העובש בצורה טובה יותר

וגם יהווה הגנה להמשך. סקוץ׳ יוריד את הצבע, אז חבל. נסה קודם עם סמרטוט. אם אתה צובע, שיטה של פעם

זה להוסיף אקונומיקה לצבע, ואז הכלור נספג ומגן תקופה מסויימת כנגד העובש.

פורסם

לא צריך אפילו סמרטוט וכפפות.

יש ספריי אקונומיקה (אם לא מכיר אז תכתוב ואעלה תמונה), ריסוס על סימני העובש ודקה וחצי (לא מגזים) אחרי הקיר לבן שוב, מניסיון.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הנקיונות לפסח בשיאם.

 

עצתכם בהחלט הועילה. תודה.

האקונומיקה בהחלט העלימה 95% מהעובשים. כדאי לשקול טיפול מונע? (סיוד) או פשוט לנקות שוב במקרה הצורך?

M-TECH E46

×
×
  • תוכן חדש...