Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תפילת אוהדי ק"ש:

מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ הקדושים אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב הוּא יְבָרֵךְ אֶת שחקני קריית-שמונה הָעוֹמְדִים עַל מִשְׁמַר ליגתנו וְעָרֵי אֱלהֵינוּ מִגְּבוּל הַלְּבָנוֹן וְעַד צומת עמיעד.

יִתֵּן ה' אֶת אוֹיְבֵיי גביע מדינתנו מכבי תל אביב הַקָּמִים עָלֵינוּ לרעה- נִגָּפִים לִפְנֵיהֶם.

הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמֹר וְיַצִּיל אֶת שחקנינו מִכָּל צָרָה וְצוּקָה, וּמִכָּל נֶגַע וּמַחְלָה וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה רגליהם.

הקדוש ברוך הוא יַדְבֵּר את מכבי תל אביב תַּחְתֵּיהֶם וִיעַטְרֵם בְּכֶתֶר יְשׁוּעָה וּבְעֲטֶרֶת נִצָּחוֹן.

וִיקֻיַּם בָּהֶם הַכָּתוּב: כִּי ה' אֱלֹהֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם לְהִלָּחֵם לָכֶם בשעריכם ובקרנותיכם ובהגנתכם ובהתקפתכם עִל איבֵיכֶם לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם: וְנאמַר אָמֵן:

מי ייתן וינצחו שלוש אפס!

אמן כן יהי רצון. מתנדב לכבוד איתוראן ח"י שקלים, גם ברוך יהיה!

לאוהדי מכבי-תל אביב, מאחל לכם ברכה והצלחה בכל אשר תלכו. רק לא היום (:-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אתה יכול להתפלל גם לרע, אודין, זאוס וקרישנה; ועדיין מכבי תל אביב ינצחו. הם פשוט עדיפים בכל פרמטר. יחד עם זאת, במשחק נתון כמובן שהכל אפשרי, אבל אתה יודע, אני בספק שיהיה פחות מ2-0 לתל אביבים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
תפילת אוהדי ק"ש:

מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ הקדושים אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב הוּא יְבָרֵךְ אֶת שחקני קריית-שמונה הָעוֹמְדִים עַל מִשְׁמַר ליגתנו וְעָרֵי אֱלהֵינוּ מִגְּבוּל הַלְּבָנוֹן וְעַד צומת עמיעד.

יִתֵּן ה' אֶת אוֹיְבֵיי גביע מדינתנו מכבי תל אביב הַקָּמִים עָלֵינוּ לרעה- נִגָּפִים לִפְנֵיהֶם.

הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמֹר וְיַצִּיל אֶת שחקנינו מִכָּל צָרָה וְצוּקָה, וּמִכָּל נֶגַע וּמַחְלָה וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה רגליהם.

הקדוש ברוך הוא יַדְבֵּר את מכבי תל אביב תַּחְתֵּיהֶם וִיעַטְרֵם בְּכֶתֶר יְשׁוּעָה וּבְעֲטֶרֶת נִצָּחוֹן.

וִיקֻיַּם בָּהֶם הַכָּתוּב: כִּי ה' אֱלֹהֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם לְהִלָּחֵם לָכֶם בשעריכם ובקרנותיכם ובהגנתכם ובהתקפתכם עִל איבֵיכֶם לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם: וְנאמַר אָמֵן:

מי ייתן וינצחו שלוש אפס!

אמן כן יהי רצון. מתנדב לכבוד איתוראן ח"י שקלים, גם ברוך יהיה!

לאוהדי מכבי-תל אביב, מאחל לכם ברכה והצלחה בכל אשר תלכו. רק לא היום (:-

 

2:0 . תתפלל חזק יותר. גילוי נאות - אוהד מכבי.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

התפללתי לקרישנא, היה מענה קולי שאמר שאין שרות צפונית לצומת גולני (:-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

זהו , לא משנה למי התפללת. אנחנו בחצי גמר :)

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...