Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע לא מגיע לאמצע המחוג של המד טמפרטורה(יונדאי לנטרה)


yonatanalman
שימו לב! השרשור הזה בן 3336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמתי לב שלאחרונה המחוג של הטמפרטורה לא מגיע לאמצע אלה נשאר יותר קרוב לשליש.

מנסיוני בעבר הוא היה נח יותר למעלה, אני מקבל רושם במעבר מבין עירוני לעיר שאיך שהוא מתחיל לעלות המחוג יורד חזרה למעטה.

זה מרגיש לי כאילו השליש נהיה הנורמל החדש שהרכב שומר עליו.

אוסיף שהרכב מגיע לטמפ הזו באותו קצב כמו בעבר כ3 דקות.

מה עושים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מזה שלהחליף טרמוסטט בלי שישפך נוזל הקירור זה טריק די מסובך.

 

בערך כמו לנעול את המגירה ולהספיק לזרוק את המפתח פנימה :-P

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הנוזל אכן הוחלף לא מזמן והוא לא מלוכלך, אני הייתי מנתק את צינור הרדיאטור התחתון ומרוקן את הכל לתוך גיגית ומחזיר אח"כ.

גם 50 שקלים זה כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מזה שלהחליף טרמוסטט בלי שישפך נוזל הקירור זה טריק די מסובך.

 

בערך כמו לנעול את המגירה ולהספיק לזרוק את המפתח פנימה :-P

 

למה ? הטרמוסטט נמצא בחלק העליון של מערכת הקירור, כשהחלפתי את הטרמוסטט אצלי, ניתקתי את הצינור העליון בנקודת החיבור לטרמוסט, דאגתי שהוא לא יצנח למטה וזהו, מעט מאד נוזל נשפך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואצלי התרמוסטט בנקודה הכי תחתונה במערכת, כל רכב והקריזה שלו. הטיפ שלי לרוקן ולאסוף את הנוזל, לסנן את כולו דרך נייר סופג ולהחזיר לאוטו.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאור, תתייחס למה שכתבתי - אם היה מדובר בנוזל לונג לייף, שמשך חייו 5 שנים או 10 שנים, מאוד הגיוני לאסוף ולהשתמש שוב. אבל פרסטון נועד לחיות שנתיים שלוש, וזו הזדמנות מעולה לבצע החלפה מלאה שגם תוציא את שאר הלכלוך שהשתחרר.

 

המלצתי נשארת - לקנות גלון חדש ולהחליף הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הוא הוחלף לפני שנתיים .שים חדש פרסטון מיועד להחלפה כל שנתיים בערך. בזמן הריקון הוא גם עלול לספוח בדרך לכלוך ,ככה שבמקרה הזה לא כדי לחזוך את ה50 ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...