Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת הגבלה של אוטובוסים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי אפילו ללא שום הגבלות אוטובוס עם המנוע הכי חזק שקיים לא יתקרב לרמת תאוצה של רכב משפחתי. וכל עוד כל הנוסעים יושבים, אף אחד לא ירגיש חוסר נוחות.

 

ההגבלה קיימת לדעתי מאחר ולוקחים בחשבון שחלק מהנוסעים עומדים במעברים ולא יושבים.

 

 

פורסם (נערך)
לא נכון.

לרוב האוטובוסים יש 53-55 מקומות וככה זה כבר מאמצע-סוף שנות התשעים ואולי עוד לפני.

פה ושם יש 59 מקומות וגם דולפינים עם 51 מקומות.

 

מן הסתם יש גם מידיבוסים.

 

אתה טועה. ברוב האוטובוסים אין 55 מושבים. הנתון שציינת מתייחס גם למקומות בעמידה. מעבר לכך, סוף שנות ה-90 זה אוטובוסים די חדשים לעומת אלו הישנים עם 2 שורות של 2 כסאות מושבים לכל אורכו, אז מרגישים את זה היטב בשעות העומס. אני מניח שזה בגלל הנגישות לנכים שכמובן לא קיימת בהם כלל.

עריכה אחרונה על ידי Dark Muse

 

 

פורסם

קצת נסחפים פה עם תיאורי התאוצה וה"פירפורים" של אוטובוסים ריקים.

 

במסגרת אחת העבודות הקודמות שלי יצא לי לנסוע לא מעט באוטובוסים ריקים במהלך בדיקות כאלה ואחרות, כמובן שאוטובוס ריק מאיץ מהר יותר מאוטובוס מלא (נכון לאוטובוס עירוני וגם לבינעירוני) אבל שום עצם לא תשבר לאף אחד ונוסעים לא ידבקו לשמשה האחורית.

 

אם כבר, בלימת האוטובוס היא נקודת התורפה ורגל לא רגישה על דוושת הבלם בהחלט יכולה להעיף נוסעים קדימה ויצא לי להיות נוכח בנסיעת מבחן של אוטובוס שאחד הנוכחים בו לא היה מתורגל בדבר, בלימת חירום ממהירות 20 קמ"ש הסתיימה עם שמשה קדמית מנופצת וראש אחד מדמם וכואב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אאל"ט כ"ס בכלי רכב מתאר את עוצמת הבלימה. האם נכון הדבר? ז"א שאם כתב על האוטו 480HP, הווה אומר 480 סוסים שבולמים את הרכב, קרי מתנגדים בעוצמה של 480 כ"ס לכיוון הנסיעה?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
אתה טועה. ברוב האוטובוסים אין 55 מושבים. הנתון שציינת מתייחס גם למקומות בעמידה. מעבר לכך, סוף שנות ה-90 זה אוטובוסים די חדשים לעומת אלו הישנים עם 2 שורות של 2 כסאות מושבים לכל אורכו, אז מרגישים את זה היטב בשעות העומס. אני מניח שזה בגלל הנגישות לנכים שכמובן לא קיימת בהם כלל.

 

אני התייחסתי רק לאוטובוסים הבין עירוניים והתיירותים.

אם אתה מדבר על דגמים עירוניים אז אין לי בהם שום מושג.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

רגע רגע, אתם רוצים לומר לי שאוטובוסים מוגבלים בהאצות?

כל השירות שלי סבלתי מנהגי אוטובוס, ולחשוב שזה יכול היה להיות יותר גרוע מזה :mm_eek:

 

 

דרך אגב, אל תזלזלו במנועים האלו.

הם מחוברים לטונות על גבי טונות וזה נראה שהם נורא חלושים ורועשים.

אבל אם הם היו מורכבים על כלי רכב קלים הם היו טסים.

וגם יש מנועים נורא מוצלחים, למשל לסקאניה יש את ה16 ליטר V8 עם 730 כ"ס ו350 קג"מ.

סתם כדי להמחיש לבוגאטי יש 120 בערך ולמשפחתומטית יש בערך 15-16.

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

פורסם

גם למרכבה 4 יש מנוע שמייצר מספיק מומנט בשביל לסובב את כדור הארץ הפוך, מה הקשר בין מרכבה 4 למנוע של משאית למנוע של ויירון?

 

רכב עם משקל עצמי מאוד גבוהה+משקל גבוה מאוד של מטען חייב מנוע עתיר מומנט עם גיר בעל יחסי העברה מתאימים כדי שיוכל להזיז את כל המשקל הזה.

 

לויירון יש מנוע עתיר הספק עם תיבת העברה שמטרתה לייצר ביצועים, זו כנראה הסיבה שאם תחבר לויירון כנפיים יש מצב שהיא תמריא בהאצה...

 

אין פה שום זלזול במנועי אוטובוסים או משאיות או טנקים, הם פשוט מיועדים לשימוש שונה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...