Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל אני לא ביקשתי שתתמכו בדעתי אני פשוט רוצה שתענו לי על השאלות אם לא מתאים לכם לענות תגידו ואני יעבור לפורום אחר.

פורסם

עצם פתיחת השרשור על ידך אינו נותן לך בעלות עליו.

שרשור יכול להתפתח לכיוונים שונים כולל אי מתן תשובה ישירה ובקורת על רצונך.

אתה יכול לברור את התשובות הנחוצות לך ולהתעלם מהשאר עד שתמצא את מבוקשך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אבל פה אפילו אין תשובה עקיפה! כל מה שהיה להם זה לבקר מה אכפת לכם מה אני עושה עם האוטו אני כולה שאלתי שתי שאלות פשוטות שרציתי תשובה ואולי זה בכלל לא לרכב שלי? אזבגלל זה אני אומר מי שלא מתאים לו הנושא שלא יגיב פה אני בסך הכל רציתי תשובות

פורסם

אכפת לנו מיכוון שאני וכל השאר גם נוסעים על הכביש ואני לא סובל את אלה שנוסעים עם אורות ערפל ומסנוורים לכולם תתחת אזברגע שאתה אומר שאתה רוצה לשים שם קסנון זה עוד יותר יסנוור.

בכל מקרה אין לך מה לנסוע עם אור ערפל.

פורסם

מה אתה פותח בכלל פנסי ערפל, הכביש לא שלך ויש עליו עוד נהגים חוץ ממך.

החרא הזה מסנוור ויכול בקלות לשבש את הראייה לכמה שניות.

מקווה שההגיון שלך יעלה על תשוקת הוואסח.

פורסם

תהרגו אותו וזהו.

הוא שאל שאלה אפשר לענות לו עליה בצורה אחרת, להסביר לו למה אסור למה מותר, ישר ליפול עליו..

ולעניינו לא צריך קסנון סתם יסנוור כמו שאחרים אמרו פה, אתה יכול לשים לד רק שיצא אור תואם לפנסים הראשיים.

אומנם לא חזק אבל לפחות יראה אותו גוון.

פורסם

ככה זה כשפנסי ערפל שינו עם הזמן את שמם לפנסי שופוני.

שיתקין גם קסנון בוינקר שמאל, בכל מקרה עוד חודש-חודשיים הוא ייפתח נושא בתת פורום "משפטי".

×
×
  • תוכן חדש...