Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פורסם

בדקת כמה עולה פילטר מקורי בארץ?

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני לא מאמין שיבואן לא מספק פילטר מקורי, לדעתי הוא חייב לעשות כן.

גם במידה ואין במלאי במחסן הראשי מבצעים הזמנה מחו"ל, ככה זה עובד עם כל היבואנים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני קונה לבלנו את הפילטר המקורי אצל היבואן כבר שנים. עולה בסביבות ה 40 ש"ח.

מכשירי תנועה - רחוב איינשטיין 1 פתח תקווה. אני כבר קונה על הדרך את השייבה לפילטר , ולעיתים מחליף גם את בורג הריקון. העלויות שלהם זה שקלים בודדים.

אני לרוב נוהג להצטייד כבר ב 2-3 פילטרים מראש.

פורסם
אני קונה לבלנו את הפילטר המקורי אצל היבואן כבר שנים. עולה בסביבות ה 40 ש"ח.

מכשירי תנועה - רחוב איינשטיין 1 פתח תקווה. אני כבר קונה על הדרך את השייבה לפילטר , ולעיתים מחליף גם את בורג הריקון. העלויות שלהם זה שקלים בודדים.

אני לרוב נוהג להצטייד כבר ב 2-3 פילטרים מראש.

נשמע לי שאתה מדבר על פילטר שמן, יכול להיות?

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

חוץ מענייני בטיחות הם לא מזמינים כלום מחול,

תרמוסטט לדוגמא או פילטר שמן וכו,

כל השאר מביאים מהארץ.

 

פילטר אוויר הם קונים מא.ל מסננים,

פילטר דלק, לא יודע מה הם מביאים לי בכלל.

אמרו לי שזה תחליפי, איזה חברה ? לא יודעים

עריכה אחרונה על ידי Maor Parizat
פורסם
אני לא מאמין שיבואן לא מספק פילטר מקורי, לדעתי הוא חייב לעשות כן.

גם במידה ואין במלאי במחסן הראשי מבצעים הזמנה מחו"ל, ככה זה עובד עם כל היבואנים.

 

איתמר

 

מאחר שהבלנו האחרונה הגיעה לארץ לפני יותר מ-7 שנים, היבואן לא חייב לו כלום.

×
×
  • תוכן חדש...