Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איל.. גל מסתמך על "בדיקה וודאית" של בחורים מחברת LANZAR.

אני מסתמך על "בדיקה" שפוקו דיבר עליה ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
איל.. גל מסתמך על "בדיקה וודאית" של בחורים מחברת LANZAR.

אני מסתמך על "בדיקה" שפוקו דיבר עליה ..

אני לא אכנס לעומק שוב - כי הבהרתי מספיק.

רק לציין - הם לא מחברת לנזר - היא ספונסרית שלהם בתחרויות.

הם אינם "משוחדים" כי בסופו של דבר האינטרס שלהם הוא לביצועים מקסימליים לתחרויות.

כך או כך - זה לא משנה כלום, רק לידיעה.

 

גל

פורסם

איל אתה בטוח ?

חיפשתי בעצמי למצוא פה CONFLICT..... ולא ממש הצלחתי למצוא.

אתה יכול להביא לי קישור, או מיקום יותר מדוייק ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא איל, כניראה הויכוחים שלנו היו מעייפים ולא הצלחת לעקוב :)

המבחן של POKO דיבר על מגבר מסידרת האופטי.

המבחן של CARSOUND אכן עם מגבר מסדרת האופטי .. אך מגבר אחר בסידרה ..

 

הבחור של גל, טען שהנתונים שיש באינטרנט שמיוחסים למגבר מהמבחן של פוקו, שגויים .. ואינם נכונים.

הוא טען שהנתונים האמיתיים , הם

250@4ohm

490@2ohm

 

האם אתה מכיר מגבר, שאכן עומד ביחס הזה ? (לא בהצהרה, בנתון אמיתי של מדידה..) ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אז אתם אומרים שהסדרות לא עומדות בהספקים המוצהרים שלהם.

 

אבל מה הכי עדיף מבין שלושת אלה:

ויבה 1200watt

ויברנט 1400watt

היירטג1200watt

?

חבר'ה למה להתווכח פשושים:wink: .

תנו לי דעה מה כל אחד היה לוקח בבקשה.

אשרי תמימי דרך ההולכים בתורת יהוה.

פורסם

אני הולך לחברה עם נתונים יותר ריאלים, וביצועים בהתאם ..

למה אתה נעול על לאנזר?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

כולכם מדברים הרבה אבל אתם לא עונים לבן אדם על השאלה הפשוטה.

אז מנסיון אישי עם מגבר לאנזר. רוב הסדרות והדגמים. חוץ מסדרת ה OPTI שאיתם לצערי לא יצא לי לעבוד.

אז כך הכי הכי נמוך גם באיכות וגם בעוצמה היחס לכיתוב זה הVIBERANT תוריד בין 30 ל 40% מהכיתוב. אחרי זה החדשים הריטג' הם חמודים אבל גם פחות איכותיים מהVIBE אצלהם להוריד בין 25 ל 35% מהכתוב ולגבי סדרות הVIBE הבדל בין הסדרה השחורה והכסופה שכתוב בגדול !!! VIBE!!! כי היא סדרת VIBE האמיתית. כתוב בזהב ואדום עם אני זוכר נכון. תוריד בין 10ל 20% וגם זה לא בכל הדגמים. אבל אין מה להשוות הם הכי איכותיים וחזקים ביחס לאחרים (חוץ מהאופטי) והם מאוד אמינים. אז המלצתי גם בהבדל מחיר של 300 שקל לקחת את ה VIBE ולא את האחרים.

לדוגמה מנסיון ה 1400 ויברנט = ל800 ויבה בעוצמה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

דבר ראשון אתה חרגת מהתרד של הבחור המקורי,

דבר שני המספרים שלך הם בהחלט באויר, ומדובר בהטעייה בוטה.

אין שום דבר שיגבה את ההצהרות הללו שלך..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...