Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום,

היום לראשונה התנסיתי בשטיפה עצמית באופן עצמאי לחלוטין בשיטת 2 הדליים המפורסמת.

 

כמו כן, השתמשתי גם בפלסטלינה של cg שעשתה עבודה נאמנה והסירה המון לכלוך בעיקר מגג הרכב. תענוג!

 

סדר הפעולות שביצעתי היו;

1. שטיפת הרכב במים להסרה ראשונה של לכלוך ואבק

2. שטיפה עם סבון (השתמשתי בסיטרוס-מעולה!) וקרצוף עם כפפת מיקרופייבר

3. שוב שפיכת מים נקיים על הרכב בכדי להסיר את הסבון

4. כשהרכב נותר רטוב ריססתי בנדיבות ספריי quik detailer של mg ועברתי על כל הרכב עם הפלסטלינה

5. אותו דבר כמו בסעיף 3 (זה תקין?)

6. ייבוש הרכב במגבת

7. הברקת הרכב במטלית מיקרופייבר

 

זהו.

אלו כל השלבים שביצעתי. האם סדר הפעולות שביצעתי לעיל היה נכון? ובכלל, הצעות לשיפור/ייעול יתקבלו בברכה!

 

אגב, אשמח לקבל המלצה למגבת/ות איכותית שתעשה עבודתה נאמנה. מה כדאי? ראיתי שלל המלצות על “הקוריאני“ אבל מאחר ואני חדש בכל העסק אני לא בדיוק יודע מה זה אומר...

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי תהליך יישום פלסטלינה הצבע נקי ממזהמים ולכן חשוב לבצע הגנה נאותה.

בקישור ששלחתי לך מוצע ארבע מגבות,לניגוב הרכב מספיקה אחת-שתיים תלוי בגודל הרכב.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
האם יישמת ווקס/אוטם לאחר יישום הפלסטלינה?

קישור למגבת ייבוש של הקוריאני

 

אחרי תהליך יישום פלסטלינה הצבע נקי ממזהמים ולכן חשוב לבצע הגנה נאותה.

בקישור ששלחתי לך מוצע ארבע מגבות,לניגוב הרכב מספיקה אחת-שתיים תלוי בגודל הרכב.

 

הבנתי. איזה ווקס יהיה לי מומלץ ולא יקר? וכמה הוא יתרום בהוספת עומק והברקה לצבע?

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

צבע הרכב? תקציב? יש כאלה שתורמים מראה "חם" לצבעים מסויימים וכאלה "מראה רטוב" וכו.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
האם יישמת ווקס/אוטם לאחר יישום הפלסטלינה?

קישור למגבת ייבוש של הקוריאני

 

צבע הרכב? תקציב? יש כאלה שתורמים מראה "חם" לצבעים מסויימים וכאלה "מראה רטוב" וכו.

 

צבע כסוף. מדובר בינודאי גטס בת 10 בערך.. לכן אני לא חושב שכדאי לי להשקיע משהו כמו 300 ומעלה.

 

אני חושב שאני מעדיף מראה רטוב.

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

הוא ווקס נהדר אבל אני הייתי הולך על משהו יותר טוב מהבחינה של פרקטיות.

בטוח שמעת על אוטם צבע "פוסו". fusso, הוא הצעקה האחרונה כאן ולא סתם. יכולות הגנה גבוהות, עמידות גבוהה, עמידות על ג'אנטים,דחיית נוזלים מעולה וקל לשטוף את הרכב אחרי היישום.

זה נותן יתרון טוב על ווקס כי הוא עמיד יותר. ווקס כיום לא פרקטי להגנה ממושכת אלא ל"שואו" לפני תצוגה.

תבצע עליו חיפוש קל ותתרשם.

זה הקישור לאוטם צבע פוסו לצבעים בהירים.

קישור לפוסו לצבעים בהירים

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

תודה רבה!.

באיזו שיטה אני מיישם את האוטם? וכמובן רק לאחר שטיפה שהרכב נקי ויבש לחלוטין נכון?

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

כן, הרכב צריך להיות נקי ויבש. עדיף לפני לעבור עם IPA כדי שהמשטח יהיה נקי לגמרי משומנים.

לגבי היישום של האוטם, כל חברה וההוראות שלה, תקרא את ההוראות שעל הבקבוק. אתה צריך בעקרון למרוח שכבה דקה, בעדיפות בעזרת פד ייעודי.

 


×
×
  • תוכן חדש...