Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני פשוט משתגע

יש לי תקציב של כ 500 עד 700 לרמקולים

בנתיים ראיתי מורל - ששמם הולך למניהם , אבל אני לא בטוח האים הם הכי כדאים בדגמים האלו:

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1148,'normal_sales')

 

 

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2042,'normal_sales')

יש לי אחוריים של פיוניר ואני מאוד מרוצה - לכן חשבתי על:

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=517&lead_id=&look=

למרות שהדגם שהכי הלהיב אותי היה בסוף קנווד:

http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1183,'normal_sales')

 

אני יודע שיש הבדל בגודל בין הסוגים באינצים אבל יש לי מתאם מ5.25" ל6"

 

 

מה כדאי????

פורסם
אין בכלל מה להשוות המורל לוקח בגדול
אני לא כזה בטוח

לא שמעתי את הסטים השנים בצורה שאני יכול לתת חוות דעת עליהם

אבל אני שמעתי מהרבה אנשים שהמורל האלה הם אחלה אבל לא נותנים תמורה מלאה למחיר כמו שאר המוצרים של מורל

אני מציע לך לחפש קצת אתה יכול למצוא מורל דוטק ב 900 שקל זה יהיה לך מאוד מאוד שווה

אם לא תמצא תדבר איתי בפרטי אני אתן לך מספר של חנות שימכרו לך ב 850

 

מתן

×
×
  • תוכן חדש...