Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

למכירה סובארו אימפרזה שנת 96 ידנית.



1600 מנוע, לא נוזל לא מזיע. מטופל כל 10-8 אלף כןלל שמן פילטרים.

טסט עד אוגוסט,

באןגוסו הוחלפו בול ג'ויינטים, שיפוץ משאבת הגה, דראמים רפידות ומשאבות חדשות.

לפני עשרים אלף הוחלפו דיסקים ורפידות מקדימה.

בוקסות משולשים.

תפוחי הגה הוחלפו קנה שעברה באוגוסט.

צמיגים צאקסיס בני 4 חודשים.

קלאצ יפני ופלטת לחץ ומיסב לחץ לפני 30 אלף.

מים ירוקים פרסטון מלא ברדיאטור במקום מים מהברז. ככה שזה לא אוכל את המנוע.

טיימינג חדש כולל מותחנים וגלגלות לפני 40 אלף לא סיני.

מצבר ווארטה חדש לפני 3 חודשים.

אלטרנטור משופץ לפני חצי שנה

אגזוז חדש הוחלף באוגוסט האחרון.

חלונות חשמל עובדים,מזגן עובד, יש רדיו דיסק וזוג רמקולים מצויינים מאחורה של פיונר.

צבע לבן לא דהויי לא מתקלף, יש קצת סדקים בכמה מקומות בייחוד על הטמבונים.

דשבורד לא סדוק. כל השעונים עובדים.

מסגרת של הקונסולה האמצעית סדוקה מעט אבל לא מתפרקת.

ועל כל זה המחיר הוא 7000 פלוס מינוס.

אני בעלים מספר 2 לרכב נקנה מידידה קהרכב עבר בעלות מהבעל לאחשה בגלל טיסה ארוכה לחול.



 



IMG_20141030_072105.jpgIMG_20141030_072047.jpg

עריכה אחרונה על ידי Big_White

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

×
×
  • תוכן חדש...