Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עדין מתלבט האם לרכוש את המנוע 2.0 או את ה 1.6 . (אשמח להמלצות )



 

רציתי שערוך כללי כמה עולה אחזקה של 2 האופציות הנ"ל , ואיך הרכב בכללי ?

 

מבחינת :

 

1.דלק - נסועה של עד 1000-1200 ק"מ בחודש . - בעיקר בינעירונית ראשון לציון - תל אביב ( בשעות דיי פקוקות של הבוקר )

 

2.ביטוח - נהג צעיר ( מצאתי עד עכשיו הכי זול 5600-5700 ש"ח לשנה - מקיף + חובה ) - יש לקחת בחשבון שנה הבאה כבר נגמר הנהג צעיר.

 

3.טיפולים שוטפים - מוסך מורשה בלבד.

 

4.טסט .

 

5.האם שחכתי משהו נוסף ?

 

תודה רבה לעוזרים !

פורסם

אשמח אם מישהו יכול לחשב לי מה העלות של אחזקת רכב כזה .. במנוע 2.0 או 1.6 ..

אני סטודנט שנה אחרונה , רציתי לדעת האם אני אוכל לעמוד בזה !

פורסם

אני מחזיק כזאת 2 ליטר 2008 מזה כשנתיים וקצת ולפני היתה לי 1.6 במשך שנה.

מבחינת אחזקה אז היא די דומה, כנ"ל צריכת דלק שאני מודד כל תדלוק.

ביטוח גם אותו סדר גודל אצלי, אבל אני לא נהג צעיר כמוך ככה שיותר זול.

טסט שילמתי לפני כ3 חודשים באזור 1600 שקל.

מטפל במורשה, לא זול, טיפול טחרון 90 אלף יצא באזור 800 שקל לטיפול לא גדול במיוחד.

זאת צריכת הדלק אצלי לדוגמא כולל עלויות מוערכות:

 

Screenshot_2014-10-25-18-20-06.jpg

פורסם
תודה רבה על התשובות עד עכשיו ..

האם יש הבדל משמעותי בין 2 הרכבים עם המנוע 2.0 או 1.6 ?

יש לי מאזדה 3 האצבק 1.6 ולאחי יש מאזדה 3 2.0 ,

בשבילי זה הבדלים ענקיים ,

ממש מרגישים שהרכב יותר סוחב ב2.0 מאשר ב 1.6 ,

אני מתחרט שלא לקחתי 2.0 .

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
אני מחזיק כזאת 2 ליטר 2008 מזה כשנתיים וקצת ולפני היתה לי 1.6 במשך שנה.

מבחינת אחזקה אז היא די דומה, כנ"ל צריכת דלק שאני מודד כל תדלוק.

ביטוח גם אותו סדר גודל אצלי, אבל אני לא נהג צעיר כמוך ככה שיותר זול.

טסט שילמתי לפני כ3 חודשים באזור 1600 שקל.

מטפל במורשה, לא זול, טיפול טחרון 90 אלף יצא באזור 800 שקל לטיפול לא גדול במיוחד.

זאת צריכת הדלק אצלי לדוגמא כולל עלויות מוערכות:

 

[ATTACH=CONFIG]401292[/ATTACH]

 

צירפת פה תצלום מסך מעניין.

מה זו האפליקציה הזו ולמה היא משמשת?

פורסם
yoelb00 - האם יש הבדל גם במחירים של הטסט ? דלק ? ביטוח ? טיפולים ?

דלק - אני עושה 1.9 וגם הוא עושה 1.9 לפעמיים זה שונה אבל זה הבדלים ממש קטנים,

ביטוח - אני גם נהג צעיר אז עלה לי 5500 חובה + צד ג' + ביטוח מקיף רק נגד גניבה אין לי מקיף על תאונה, לגבי אחי הוא לא נהג צעיר אז אצלו זה כבר יותר זול.

טיפולים - עדיין לא עשיתי שום טיפול ברכב אז לא יכול לענות כרגע.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
צירפת פה תצלום מסך מעניין.

מה זו האפליקציה הזו ולמה היא משמשת?

 

זאת אפליקציה שקוראים לה Mileage , עוקבת אחרי צריכת דלק.

מזינים נתונים כמו מחיר דלק, כמות ומד ק"מ וזה מחשב הכל.

עוד דוגמא מהאפליקציה

 

Screenshot_2014-10-25-18-19-59.jpg

×
×
  • תוכן חדש...