Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היא שולטת, אני נשלט ונימאס לי!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בהצלחה!

 

מחכה לברווז שיעביר אותך לאלקטרונית, ולחמישה-שה מתנגדים לאלק' ע"ב שמועות.

על גבי שמועות?

נסית שאתה אומר?

אחרי עישון של האלקטרונית במשך חודש - כאבים בחזה, חירור בשכיבה.. אתה מרגיש כאילו מים "מבעבעים" (בצורה ממש מינורית), קושי לקחת נשימה עמוקות מאוד.

קיצור, חרא של דבר, לא אמין ושחרר מזה רק לטובתך.

הוכח, עושה בצקות בריאות.

 

לפות"ש

חבר אני ואתה באותה סירה, טוב לא בדיוק אותה סירה... אני אומנם מעשן כמה שנים בודדות ביחס אליך וגם אז אין לי דחף מטורף.

יכול לעשן קופסא בחצי יום כי זה ממש "זרם" עם בירה וחברים או מה שזה לא יהיה.

ויכול לעשן חצי יום 3 סיגריות להגיע הביתה ולא לעשן בכלל.

אני החלטתי להפסיק ולדלל, לא עמדתי במילה של עצמי אבל כן הפחתתי ב90%, פשוט הרבה יותר קל ברגע לחץ כלשהו (שלאחרונה אני חווה קצת כאלה), לצאת ולבקש סיגריה מחבר.

בהצלחה אש יקר!

Seat Mii 3Doors

פורסם
על גבי שמועות?

נסית שאתה אומר?

אחרי עישון של האלקטרונית במשך חודש - כאבים בחזה, חירור בשכיבה.. אתה מרגיש כאילו מים "מבעבעים" (בצורה ממש מינורית), קושי לקחת נשימה עמוקות מאוד.

קיצור, חרא של דבר, לא אמין ושחרר מזה רק לטובתך.

הוכח, עושה בצקות בריאות.

 

לפות"ש

חבר אני ואתה באותה סירה, טוב לא בדיוק אותה סירה... אני אומנם מעשן כמה שנים בודדות ביחס אליך וגם אז אין לי דחף מטורף.

יכול לעשן קופסא בחצי יום כי זה ממש "זרם" עם בירה וחברים או מה שזה לא יהיה.

ויכול לעשן חצי יום 3 סיגריות להגיע הביתה ולא לעשן בכלל.

אני החלטתי להפסיק ולדלל, לא עמדתי במילה של עצמי אבל כן הפחתתי ב90%, פשוט הרבה יותר קל ברגע לחץ כלשהו (שלאחרונה אני חווה קצת כאלה), לצאת ולבקש סיגריה מחבר.

בהצלחה אש יקר!

כשתפסיק עם הסיגריות (בלי קשר לאם תיקח תחליף או לא) אתה תרגיש את זה. זה תהליך של ניקוי הריאות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני דווקא מאוד בעד הסיגריות האלקטרוניות האיכותיות.

קניתי אחרי שהמליץ לי עליה חבר של ההורים שלי שהפסיק לעשן בעזרתה אחרי 25 שנות עישון.

באותה תקופה, אני עישנתי כ 4 שנים סדר גודל של קופסה ביום.

לאחר עישון של כמה חודשים של הסיגריה האלקטרונית (התחלתי עם רמת הניקוטין הכי גבוהה וירדתי לאט לאט עד ל 0 ניקוטין), הגעתי למצב שלא נגעתי באלקטרונית במשך יומיים ואז קלטתי שאני לא צריך אותה יותר. אני יכול לומר שנגמלתי בעזרתה בלי יותר מידי סבל.

 

לפני זה ניסיתי להפסיק לעשן סתם ככה, מה שגרר עצבים מרובים ומחשבות על הסיגריה - מה שהיה הרבה הרבה פחות עם האלקטרונית.

 

אני בטוח שהסיגריה האלקטרונית לא בריאה, יכול להיות שבאותה מידה כמו הרגילה ואולי אפילו יותר, אך לי היא עזרה להיגמל.

פורסם (נערך)

עשית בדיוק מה שאני עשיתי.

 

עריכה: אני חייב את ההפסקה לפלאטינום שמזמן לא כתב כאן ולאליבאבא.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כבר שנתיים וחצי עם סיגריה אלקטרונית ובלי סיגריות בכלל אחרי 10 שנות עישון.

התקופה הבריאותית הכי טובה שהיית לי אי פעם :wink:

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

המשך יומן המסע שלי:

 

אני עדיין לוקח כדורים, הם לא עוזרים ואמורים להתחיל לשפיע לקראת סוף השבוע.

אני ממש גאה בעצמי, באופן מוזר פחות על זה שעדיין לא עישנתי ויותר על כך שאני זוכר לקחת כל יום את 2 הכדורים.

 

היום, אני חוגג שבוע ללא עישון!

וכשאני אומר חוגג- אני ממש מתכוון לזה.

אחרי 18 שנה בעשן הסיגריות, אני אשכרה מריח,טועם ונושם שונה. פתאום יש תחושה של אוויר צח וזה ממש מוזר.

 

גיליתי על עצמי המון, בעיקר הרגלים שגובלים בOCD, שהרגלים אלו כולם מתקשרים עם הסיגריה.

תמיד היא נוכחת שם ושותפה נאמנה להכל.

 

יש לי בין 5 ל10 משברים ביום- החל מהקפה של הבוקר, דרך הפקק המעצבן בדרך לעבודה, עובר לסיגריה שאחרי ארוחת הצהריים ומסיים בצורך של הסיגריה שלפני השינה.

 

אני מ-כ-ו-ר!!!

בא לי סיגריה ברמה של "עם יש משולש, בקודקוד אחד 3 בחורות ערומות, בקודקוד השני 2 פרארי ובקודקוד השלישי סיגריה אחת אני הולך על הסיגריה :(

 

חלק גדול מההתמודדות זה לשבור הרגלים, אני פשוט שובר את כולם וגם בזה צריך להילחם.

אני בעצם מפנים שאני נלחם בשלוש חזיתות:

1. חזית הסיגריות והעישון-פיזי ופסיכולוגי

2. חזית ההרגלים- אין ברירה אלא לשבור כל הרגל שלווה בסיגריה.

3. השמנה- עליתי מ71 ל77 קילו. עוד שבוע כזה ואני הופך להיות חביתוש.

 

כולם מעשנים סביבי, כמעט כל העמיתים לעבודה, כל החברים, אשתי ובעצם כל הסובבים אותי. באופן מוזר זה ממש לא מגרה אותי יותר לעשן ואין לי בעיה שיעשנו לידי, הרוב אפילו מנסים "בצחוק" לדרדר אותי לחזור לעשן.

בעבודה הודיעו לי כולם שהם מוכנים לממן לי סיגריות לשנה שלמה, רק שאני יחזור לעשן ויפסיק עם הקריזות עצבים שאני חוטף עליהם.

 

כולם תמיד צחקו עלי שיש לי אופי מאוד חזק הבכל חוץ מבסיגריה, וזה ממש נכון- פעם ראשונה שמשהו באמת קשה לי.

 

אני מ-כ-ו-ר!!!

בא לי סיגריה, אבל ממש ממש ממש בא לי.

 

אני לא מרגיש עדיין הקלה, אבל מתחיל להסתגל לרעיון שאני לא מעשן.

אני עדיין משיט יד להיכן שאמורה להיות הקופסת סיגריות מידי פעם, והיום מישהי ברחוב שאלה עם יש לי אש, בלי להתבלבל הוצאתי לה מצית מהתיק.

רק אחרי שהיא הלכה הפנמתי את הסיטואציה...

 

אני עדיין מכור, מצפה לזה שתתחיל הקלה ומצפה לתופעות הלוואי שאמורות להיות מהכדורים (בעיקר חלומות, יאאאלללה איך בא לי...)

אגב, כנראה שאני עדיין מפחד מהפסקת העישון למרות שאני כבר שבוע בתוכו, כי לא זרקתי שום קופסא ועדיין לי סיגריות בבית, ברכב ובמשרד.

 

ובנימה אופטימית זו, בא לי סיגריה!!!!

פורסם

אני לא מעשן למעט סיגריה פה\שם לעיתים רחוקות ואין לי הרבה מה לומר למעט לאחל לך המון הצלחה.

במידה ומקור השראה יכול לתת לך מוטיבציה שאני יכול לומר לך שאבא שלי היה מעשן כבד (קופסא עד קופסא וחצי ביום) במשך מעל 20 שנה ובוקר אחד תוך כדי שהוא מעשן אמר לאמא שלי שזו הסיגריה האחרונה שלו.

זו אכן היתה הסיגריה האחרונה שלו מאז אותו בוקר שהתרחש לפני מעל 20 שנה.

 

אישתי גם עישנה, בערך 8-10 סגריות ביום, כשהיא רצתה להגמל נרתמתי למשימה והכנסתי אותה להריון....

;)

 

בין ההריון הראשון לגמילה השניה (הריון שני) היא הפכה למעשנת חברתית, חצי סגריה עם דרינק כשיוצאים לבילוי.

היום היא מעשנת 2-4 סגריות ביום ואני מעיר לה אם המינון עולה אבל הפסקתי להלחם בה שתגמל, היא פשוט נהנת מזה ועם כל החסרונות הרבים של עישון אני לא אהרוס לה את זה.

 

המון הצלחה!!

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני המטיף הכי גדול של הפסקת עישון אבל לא על חשבון השמנה

מסוכנת,שזה עוד יותר גרוע,תשלב הפסקת עישון עם ספורט,

ושמע לי מניסיון,כמה שפחות תחשוב/תדבר/תכתוב על זה,לפחות בהתחלה

רק יקל עליך, להצהיר ''אני מכור'' זה אומר שאתה עדיין נישאר כפייתי ואובססיבי,

אפילו רק בראש,ופה נימצאת ההתמכרות,בראש ולא בפה!

בהצלחה שוב.

פורסם

יוסי, אני לא שמן, פשוט עכשיו פעם ראשונה בחיי שיש לי כרס קטנה :)

ברגע שארגיש שאני לא מכור יותר אני כנראה יחזור לעשן, הרי הסיבה שהפסקתי היא שאני לא מוכן להיות מכור.

 

אני מאוד כפייתי ואובססיבי כלפי הסיגריות וזה גם מה שעוזר לי לא לעשן.

כנראה שכל אחד מתמודד אחרת.

 

בשני לילות האחרונים השינה שלי נפגעה אפילו יותר מהרגיל, אני מתעורר כל רבע שעה ומתקשה לחזור להירדם.

(אתם יכולים לראות את הכינוי שלי מעל הקסדות כדי לתאר לכם עד כמה המצב חמור) ואני בטוח שזה מהכדורים.

 

אני נותן להם עוד יומיים לניסיון, אם הם לא עוזרים משמעותית ביומיים הקרובים אני עושה איתם שיחת "יחסינו לאן".

עד עכשיו לצערי, הם לא הקלו עליי בכלל.

 

בברכת "בא לי סיגריה" ויום מקסים!

פורסם (נערך)
השמנה- עליתי מ71 ל77 קילו. עוד שבוע כזה ואני הופך להיות חביתוש.

הפסקת העישון היא לא תירוץ להשמנה. קודם כל, כמו שאתה עושה עכשיו ונכון, זה לשבור הרגלים. בא לך סיגריה, קח כוס מים, זה תחליף מעולה ובטח לא משמין.

תלעס מסטיק בתקופה הראשונה, תחזיק את החבילה באותו מקום שבו היית מחזיק את קופסת הסיגריות.

תתחיל ללכת/לרוץ, פתאום תרגיש את האוויר הנקי שאתה נושם.

והיום מישהי ברחוב שאלה עם יש לי אש, בלי להתבלבל הוצאתי לה מצית מהתיק.

זו ההיא מהקודקוד של המשולש, היא רק בדקה אם יש טעם להתפשט, או שאתה עדיין מכור.

 

לגבי הכדורים, לא יודע במה מדובר, אבל הכל חרטא, הכל בראש. החלטת? תתמיד עם זה, תעבור את התקופה הקשה הראשונה וההמשך יזרום.

 

אתה כבר שבוע בלי לעשן, עברת את התקופה הקשה ביותר! תמשיך!

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

התקופה הקשה היא בשבועות הראשונים ברגע שאתה עובר אותה אתה על הגל , תמיד נסה לשבור את ההרגלים זה עזר לי המון,לדוגמה במקום לעשן אחרי אוכל תלעס מסטיק,סוכריה ללא סוכר. בבוקר אל תשתה קפה קצת מים תשתה חם בעבודה,

אני ממליץ על קצת ספורט ,אני העלית 20 ק"ג אחרי ההפסקה ,העישון מדכא תאבון מה לעשות.

היום בדיעבד מבין כמה הייתי תלוי בסיגריה זה לא יאומן .

פורסם

אייל, אם ככה אז יש לי רק עוד 13 קילו להעלות :)

 

אין מצב שאני עושה בתקופה הקרובה ספורט, אין לי אפילו חצי שעה פנויה ביום לזמן הקרוב...

 

 

זזתי לקנות בגדים בML...

×
×
  • תוכן חדש...