Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שמרים גבה שלא יגיב לי פה , זו הבחירה ואני רוצה ללכת עם זה .

 

ברשותי ולוטסר טורבו 2014 שעברה את הקוסמטיקה שרציתי , הגיע הזמן לשיפור כוח + התנהגות .

הרכב נועל צמיגי הנקוק מעולים שעברו רק 10 אלף קילומטר בפרמטר הזה אין בעיה כרגע.

 

לרכב יש צ'יפ אפסולוט ששיפר את התגובה והכוח שיפור ניכר גם בתחום הזה אפשר לשים וי , הרכב על 221 כוחות סוס לפי המדד של התוכנה כרגע (לא מאמין אבל בסדר ) .

 

שבוע הבא הולכים על דאון פייפ וצנרת בבניה עם ביטול הממיר הסופרטיבי , לעוד קצת כוח וסאונד שחסר לי מאוד.

 

מעבר לזה לאן אני ממשיך ? אני חבר בפייסבוק של ולוסטר טורבו בחול אנשים שם מגיעים בדיינו ל300 350 כוחות סוס עם הרכב , הם עושים את הרכב מפלצת .

 

לאן אני יכול להמשיך מפה ? אשמח לעזרה ולתגובות רציניות ....

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

אן הרבה אינפורמציה על הרכבים האלו בארץ ואי אפשר לדעת מה ישבר לפני מה ומה צריך לחזק לפני הכל ועד לאיזו רמה אפשר להגיע במכלולים ,גיר,ציריות וכו.

בגדול אחרי שמבטלים ממיר ובונים דאון פייפ וצנרת 2.5-2.75 הולכים לכיוון אינטרקולר ומחפשים מישהו בחול לשלוח אליו

את המחשב לצריבה(אחד שיודע מה הוא עושה) או וינס פוואר ,אחד הטיונרים המובילים פה או דני MAXPOWER .

ואים תרצה להגיע מעל 250 כס ל 1.6 ליטר .כנראה השלב הבא להגדיל במידה את השבלול.

פורסם
מי שמרים גבה שלא יגיב לי פה , זו הבחירה ואני רוצה ללכת עם זה .

 

ברשותי ולוטסר טורבו 2014 שעברה את הקוסמטיקה שרציתי , הגיע הזמן לשיפור כוח + התנהגות .

הרכב נועל צמיגי הנקוק מעולים שעברו רק 10 אלף קילומטר בפרמטר הזה אין בעיה כרגע.

 

לרכב יש צ'יפ אפסולוט ששיפר את התגובה והכוח שיפור ניכר גם בתחום הזה אפשר לשים וי , הרכב על 221 כוחות סוס לפי המדד של התוכנה כרגע (לא מאמין אבל בסדר ) .

 

שבוע הבא הולכים על דאון פייפ וצנרת בבניה עם ביטול הממיר הסופרטיבי , לעוד קצת כוח וסאונד שחסר לי מאוד.

 

מעבר לזה לאן אני ממשיך ? אני חבר בפייסבוק של ולוסטר טורבו בחול אנשים שם מגיעים בדיינו ל300 350 כוחות סוס עם הרכב , הם עושים את הרכב מפלצת .

 

לאן אני יכול להמשיך מפה ? אשמח לעזרה ולתגובות רציניות ....

 

 

הם מגבים את המספרים האלו עם דיינו?

אחרי שתתקין דאון פייפ התוכנה שלך לא תתאים-צריך תוכנה שבנויה לעבוד עם פליטה שונה מהמקורית.

 

להגיע להספקים כאלו זה החלפת טורבו ודאית, לא מאמין שיש לך טורבו גדול יותר מאשר k03 שיש נניח בגולף (שלא לדבר על מנוע בנפח גדול יותר) והוא מגיע למקסימום שלו ב300 וגם זה כבר באוקטן 104.

 

שתף קצת מה הם כותבים בחו״ל ומה הם מחליפים, אין חכם כבעל הניסיון.

Got To love It

פורסם

תעשה אינדיקציה עם מישהו לפני הדאון פייפ ואחרי לראות אם התקדמת ,בזמנו התאכזבתי מאוד (1.8T) לא נתן כלום על הכביש . אולי באמת צריך לשנות את התוכנה שיתן משהו ..

פורסם

אם יש לך תקציב,ממליץ בחום לגשת ללירן מארגונטיקס. הוא יעשה לך בניה לצנרת גדישה עם קולר חזית וצנרת מלאה עם דוד בסאונד שתבקש ממנו ואז תיגש לדני והוא יעשה לך תוכנה על הדינו וככה תדע בדיוק כמה כוח הוא הצליח להוציא מהרכב.

×
×
  • תוכן חדש...