Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

עברתי באתר EMAP וקיבלתי מסלול שיקח לי בערך שעה+ (דרך מחלף נתניה).

הייתי רוצה לדעת האם יש דרך יותר מהירה לכ"ס.

תודה מראש

תנהגו בזהירות

L.A

פורסם
שלום רב.

עברתי באתר EMAP וקיבלתי מסלול שיקח לי בערך שעה+ (דרך מחלף נתניה).

הייתי רוצה לדעת האם יש דרך יותר מהירה לכ"ס.

תודה מראש

תנהגו בזהירות

L.A

חוצה ישראל ? כביש 6 ? לא זכור לי מהיכן הוא מתחיל... תבדוק...

פורסם
שלום רב.

עברתי באתר EMAP וקיבלתי מסלול שיקח לי בערך שעה+ (דרך מחלף נתניה).

הייתי רוצה לדעת האם יש דרך יותר מהירה לכ"ס.

תודה מראש

תנהגו בזהירות

L.A

הדרך המהירה ביותר היא הדרך שאינך מתעקב בה.

 

דרך כביש החוף/הכביש הישן בשעות העומס לא תגיע בשעה~.

 

הנק' הצפונית ביותר של כביש 6 נמצאת בעירון. סע משם רק אם אין ברירה והאלטרנטיבות עמוסות מאד.

פורסם

אני גר בכפ"ס ונוסע הרבה לחיפה. אם אתה צריך למפרץ - אין ספק כביש 6 המהיר ביותר דרך הוואדי, מגידו, יקנעם, יגור מפרץ.

 

אם לחיפה/כרמל גם ממליץ על כביש 6 רק שבמקום לפנות בסוף הכביש לוואדי ערה יש לפנות מערבה לכביש החוף ולהמשיך משם.

בכל מקרה כשיסיימו עם הקטע הבא של 6 צפונה זה יפתור את כל ההתלבטויות.

 

צדק מי שאמר שכשהכבישים פנויים - עדיף כביש החוף עד נתנייה דרום ואז כביש 4 ואפילו רק כביש 4. אבל זה לא מצב שכיח (בלשון המעטה) שכבישים אלו יהיו פנויים.

אלון

×
×
  • תוכן חדש...