Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

APR - GOLF MK7 / SKODA VRS


PIT-STOP
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 2100 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תוכנת ניהול מנוע - 2.0TSI דור 3 - פלטפורמת MBQ

 

 

20tsi_g3_mqb.png

 

 

תוכנת ניהול המנוע של APR היא שדרוג התוכנה האולטימטיבית למנוע 2.0TSI דור שלישי המצויים בגולף GTI ואוקטביה VRS החדשות. הצריבה מתבצעת באמצעות שקע ה-OBD המובנה ברכב וניתנת להסרה. חודשים רבים של מחקר ופיתוח הובילו את APR לייצור תוכנה חזקה יותר מבלי לפגוע באיכות הנסיעה ובאמינות. האצות מהירות יותר, תגובת מצערת מהירה יותר ויותר כוח לאורך כל רצועת הסל״ד הם רק חלק ממה עדכון התוכנה מציע.

איך 316 כ״ס מעדכון תוכנה בלבד נשמעים לך?

 

 

APR Stage I הוא השדרוג הבסיסי ביותר, מדובר בעדכון תוכנה בלבד המתבצע דרך שקע הOBD של הרכב. כתוצאה מעדכון התוכנה, הספק השיא עולה לכ-316 כ״ס וכ-52 קג״מ בדלק 98 ובמקביל נמדדים הפרשים של מעל 87 כ״ס לאורך נקודות מסויימות בציר הסל״ד.

 

 

מספרים גבוהים יותר ניתנים להשגה בשימוש בדלק באוקטן 104. במהלך הבדיקות הצליחו מהנדסי APR להמדוד במיאוץ דראג ל-400 מטר זמן מהיר יותר בשניה שלמה וכן מהירות יציאה גבוהה יותר ב-20 קמ״ש.

 

 

כל התוכנות קיימות בגרסאות לאוקטן 95, 98, ו-104.

 

 

rabbit.png

מלבד עליה בהספק ובממונט, מהנדסי APR הצליחו ללשפר את התאוצה ואת תגובת המצערת בעזרת כיולים נוספים ומזעור של הגבלות אלקטרוניות.

 

 

eco.png

תוכנת ניהול המנוע של APR מציגה שיפור בצריכת הדלק , במיוחד בנסיעה רגועה בכביש מהיר.

 

 

vmax.png

תוכנת ניהול המנוע של APR מסירה את מגבלת המהירות המקורית איתה מגיע הרכב.

 

 

lfb.png

תוכנת ניהול המנוע המקורית של הרכב לא מאפשרת ללחוץ על דוושת הגז ובמקביל ללחוץ על דוושת הבלם. התוכנה של APR מאפשרת בלימה ברגל שמאל, טכניקה ידועה מעולם המרוצים אשר מאפשר שליטה ברמה גבוהה יותר על הרכב.

 

 

clutchprotection.png

שדרוג התוכנה של APR מעלה באופן משמעותי את המומנט בסל״ד נמוך, דבר אשר עלול לעבור את מגבלת הקלאץ׳ המקורי. בעוד הקלאץ׳ אמור להחזיק את נתוני המומנט המפורסמים, קיימים גם קבצים עם מומנט נמוך יותר למי שהקלאץ שלו אינו בשיאו ואינו רוצה להחליף אותו.

 

 

 

 

Stage I:

APR Stage I מציג הפרש שיא של כ87 כ״ס מעדכון תוכנה בלבד אשר אינו דורש חומרה תומכת.

 

 

20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s1_93_cc.png

 

 

20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s1_0-130.png

 

 

בדיקות תאוצה:

 

 

 

 

למה דווקא APR:

 

 

obdii.png

בעזרת הפטנט של APR לצריבת תוכנת ניהול הגיר דרך שקע ה-OBD, מסוגל כל מפיץ של APR בעולם עם חיבור לאינטרנט לצרוב כל רכב בעל מחשב המנוע Simos 8.5. כלי זה מנוע את הצורך בפתיחה של פיזית של המחשב וניתן לחלוטין להסרה מלאה בעת הצורך.

 

 

ecux.png

המהנדים ב-APR משתמשים בכלי פיתוח יחודיים ל-APR אשר פותחו בתוך החברה ומאפשרים לבצע כריית נתונים בקצבים מהירים פי כמה מהכלים המקבלים בשוק.

 

 

ecu_composer.png

כלי הפיתוח היחודיים של APR מאפשרים למהנדסי החברה להגיע לכל מפה, טבלה או פרמטר בתוכנת הניהול ולכייל את כולם כרצונם, ללא מפות מובנות או חלקיות כפי שנהוג בחברות אחרות.

 

 

ecu_assembly.png

APR הצליחה לשנות את מבנה הקוד של תוכנת הניהול דבר המאפשר הוספת פיצ׳רים עתידיים בעזרת צריבה פשוטה דרך שקע ה-OBD.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
  • 3 חודשים מאוחר יותר...

update.gif

 

 

עדכון תוכנה חדש לדגמי 2.0TSI MQB

GOLF GTI MK7 / SKODA VRS

 

מה עודכן:

 

1. זמינות

2. שמירה על הספק גבוה יותר בסוף הסל"ד

3. עדכון חדש לשליטה טובה יותר בגדישה (לחץ הטורבו)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

עדכון מבית APR

APR STAGE II

 

לדף המוצר באתר:

http://www.pitstop.co.il/Product/%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%AA-%D7%A0%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2---20tsi-%D7%93%D7%95%D7%A8-3---%D7%A4%D7%9C%D7%98%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%9E%D7%AA-mbq

 

להתקנת STAGE II נדרשת החלפת חומרה:

 

קיט יניקה מבית APR

 

דאון פייפ או מערכת פליטה מלאה

 

STAGE I VS STAGE II

 

20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s2_in_dp_100_cc.png

 

דלק 95:

320 כ"ס וכ55 קג"מ

20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s2_in_dp_91_cc.png

 

דלק 98:

336 כ"ס וכ56 קג"מ

20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s2_in_dp_93_cc.png

 

דלק 104:

341 כ"ס וכ57 קג"מ

20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s2_in_dp_100_cc.png

עריכה אחרונה על ידי PIT-STOP
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 2100 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...