Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על מה משפיע גודל המגנט שברמקול בשמיעה? על איזה תחום אני מתכוון (באס,תדרים נמוכים....)?

Pontiac Bonneville SSEI

פורסם

הגודל לא משנה משנה העוצמה של המגנט שנמדדת בGauss.

 

ההנחה הבסיסית של הישראלי המצוי היא שככה שהמגנט יותר גדול אז ככה גם גדלה העצמה, מה שממש לא נכון..

 

עצמת מגנט גבוהה תגרום לסליל ועקב כך למברנה בסאב/רמקול לחזור יותר מהר ובכך להשלים את המהלך שלו במהירות גבוהה יותר, מה שבדרך כלל אומר מדוייקת יותר.

פורסם

ואיך אפשר למדוד את עוצמת המגנט או לחשב אותה?

 

"עצמת מגנט גבוהה תגרום לסליל ועקב כך למברנה בסאב/רמקול לחזור יותר מהר ובכך להשלים את המהלך שלו במהירות גבוהה יותר, מה שבדרך כלל אומר מדוייקת יותר."

 

ואם התנועה מדוייקת הצליל חזק יותר?

Pontiac Bonneville SSEI

פורסם
ואיך אפשר למדוד את עוצמת המגנט או לחשב אותה?
לא ממש, אלה רק במעבדה יעודית.

אני גם בספק אם ניתן לחשב אותה מתוך נתוני T/S "מורחבים"

 

"עצמת מגנט גבוהה תגרום לסליל ועקב כך למברנה בסאב/רמקול לחזור יותר מהר ובכך להשלים את המהלך שלו במהירות גבוהה יותר, מה שבדרך כלל אומר מדוייקת יותר."

 

ואם התנועה מדוייקת הצליל חזק יותר?

בגדול תנועה מדוייקת תורמת לSQ, בעוד מהלך מברנה גדול (וכמובן שטח..) תגרום לצליל, או יותר נכון SPL גבוה יותר - לשם כך גם יהיה דרוש מגנט בעל עצמה גבוהה יותר.

פורסם
ואם כתובה לי מידת המגנט למשל 40 OZ ב6.5" זה לא אומר כלום על העוצמה?

זה אומר כמה התאוצה שלך תרד באוטו :wink:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לפי דעתי זה פחות או יותר כמו המשוואה של המנועים לרכבים,

העובדה שלאמרקאיות הכבדות יש מנועים אסטרונומיים, לא אומרת שהביצועים שלהם קרובים למנוע 2000 מוגדש, דוגמת האימפרזה, איבו.

 

בכל אופן, אני חושב שזה אחד הנתונים הכי פחות "נחשבים" שצריך להסתכל עליהם. (לא במכוניות, בסאבים כמובן!)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...