Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:smile: I actually have no idea what's the name of the tool in Hebrew

 

 

 

 

 

 

How much do spark plugs cost in israel anyway? they are really cheap over here, normally about$8 for a set of four, if you haven't replaced them in the last 20k Km I suggest you go ahead and replace them

 

 

 

 

.Moti

אצל הפרסי רביעיית דנסו W20EPRU#4 אלקטרודה אחת U-GROOVE ב-40 ש"ח

 

ניצן

פורסם

שלום !!!

 

במהלך ה 60K שעברו שמתי ב 205 שלי פלאגים של BOSCH 4 אלקטרודות.

 

האוטו נסע מצוין כל התקופה תוך כדי החלפות של הפלאגים כל 20K .

יש לציין שבין החלפה להחלפה לא הורגש שום שינוי בנסיעת הרכב כלומר הפלאגים לא היו אפילו קרובים למות.

 

אף על פי כן הפעם שמתי הפעם פלאגים מקוריים לאוטו הזה VALEO שעלותם היא בסביבות ה 40 ש"ח.

הסיבה היא שהעלות של BOSCH גבוהה מאוד!! בסביבות 150 ש"ח ל 4 פלאגים . במחיר הזה אני יכול להחליף לפחות 3 פעמים בתדירות של כל 10K את הפלאגים המקוריים ולהיות בראש שקט שישנם במנוע פלאגים שמתואמים לו עפ"י הוראות היצרן.

 

לא מורגשת מבחינתי איזושהיא ירידה בביצועים! חומר למחשבה ...

חולם על S2000... רוצה אימפרזה טורבו...

בינתיים מסתפק ב 205 שמורה...

פורסם

בסיאט אצלי יש 2 פלאגים המומלצים ע"י היצרן...

Bosch - F5DC

Champion - C7YC

 

מה עדיף?

האמת שאני די כבול לבוש, כי באף חנות חלפים לא מצאתי מצתים של צ'מפיון...

הבוש אגב:

50 ש"ח בחנות חלפים

85 ש"ח באוטו דיפו

 

לחילופין אוכל לקחת את ה-SplitFire SF392A.... ;-)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
בסיאט אצלי יש 2 פלאגים המומלצים ע"י היצרן...

Bosch - F5DC

Champion - C7YC

 

מה עדיף?

האמת שאני די כבול לבוש, כי באף חנות חלפים לא מצאתי מצתים של צ'מפיון...

הבוש אגב:

50 ש"ח בחנות חלפים

85 ש"ח באוטו דיפו

 

לחילופין אוכל לקחת את ה-SplitFire SF392A.... ;-)

שלום רב!

המשך עם הבוש!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב!

המשך עם הבוש!

בברכה

צביקה

לאור הניסיון הרב שיש לי אני ממליץ על בוש אם כי ישנם מותגים טובים גם כן אבל ההפרש במחירים הוא לא דרמטי.

צביקה - סחתין על הסימלון החדש, סולקס חיפושית אם אני לא טועה. תתחדש.

אכא זילוך?

פורסם

.

צביקה - סחתין על הסימלון החדש, סולקס חיפושית אם אני לא טועה. תתחדש...נכון לא טעית, קרבורטור סולקס של חיפושית!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...