Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לחברי פורום שלום.

לפני כחודש הייתי מעורב בתאונה קטנה (פח בלבד).

הביטוח שלי הופעל, לפי שיקולים שלי. סכום הנזק 3000ש"ח, סכום התחלתי לתביעה.

הבחור לא הודע באשמה. (ואולי בעצם אני אשם). ראו סרטון, אל מי תפעול האשמה?

https://db.tt/wxvXIme1

סליחה האיכות של המצלמה לא משהו, לא היה זמן לכוון אותה.

עריכה אחרונה על ידי Kot25
פורסם

השאלה היא אם הבחור אותת או לא, ואת זה אי אפשר לדעת מהסרטון.

בכל מקרה יש לך אשמה תורמת, בו נגיד שבאחוזים לפי דעתי זה מתחלק 30%-70%.

פורסם

הוא אומר שהוא אותת, איתות אני לא ראיתי.

אם הוא היה מאותת בסרטון היו רואים אור לבן חזק מהבהב ואת זה לא רואים.

מצד שאני, האם מותר ככה בצומת לפנות ימינה ואז לעסות פרסה?

טוב במראה הוא לא יסתכל, השיחה בפאלפון הייתה יותר חשובה.

פורסם

להבנתי, אין בך אשמה. ניתן לראות שאין כאן ניסיון שלך לעקוף את הרכב שלפניך אלא להמשיך בנסיעה באותו נתיב. הרכב שלפניך סטה לימין וניתן היה לחשוב שהוא פונה ימינה. גם אם התחרט והחליט להמשיך ישר ובמקרה שלו, לפנות שמאלה, זה מחייב אותו לעצור ולתת זכות קדימה לרכב שנסע אחריו. (שבמקרה הזה זה הרכב שלך).

ארז רונן

פורסם

הוא האשם המרכזי. חובה עליו לבדוק שהכביש פנוי לפני שהוא מבצע פרסה. לדעתי יש סיכוי שגם אתה תקבל אשם תורם, משום שיכלת למנוע את התאונה בקלות [לבלום במקום לנסות לעקוף אותו בתוך צומת]. אני לא יודע להעריך בכמה אחוזים. כל אחד יתקן את רכבו, וגשו למשפט. דאג לגבות כל שקל שאתה דורש בקבלות.

אנא עדכן אותנו בתוצאות המשפט.

בהצלחה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
הוא אומר שהוא אותת, איתות אני לא ראיתי.

אם הוא היה מאותת בסרטון היו רואים אור לבן חזק מהבהב ואת זה לא רואים.

מצד שאני, האם מותר ככה בצומת לפנות ימינה ואז לעסות פרסה?

טוב במראה הוא לא יסתכל, השיחה בפאלפון הייתה יותר חשובה.

אמנם איתות זה הצהרת כוונות, אבל רק אם היה ממשיך באותו נתיב, מאותת שמאלה ואתה היית מתעלם ועוקף אותו, אז האשמה עליך. מאחר וסטה ימינה, גם אם אותת שמאלה, חובת הזהירות עליו. צומת זה מקום מסוכן. יש לנו חובה להסתכל לכל הכיוונים כדי לאתר סכנות אפשריות. אין אפשרות לראות גם מה קורה מלפנים, משמאל, מימין, מאחור באותה שניה. ברגע שראית שהוא פונה ימינה, סימנת במוח וי והתפנת לאתר סכנות אחרות.

ארז רונן

פורסם

ניקו פ.

למנוע באמת יכולתי אם הייתי נביא (סליחה אם זה תשובה חוצפנית).

ברגע שראיתי אותו מבצעה פרסה ניסיתי לברוח לצד בתקווה שהוא אראה אותי ויעצור. לחצתי על הבלמים והרכב שלי נעצר מטר מהמדרכה ואז הוא ניכנס בי.

עוד שאלה חשובה שרציתי לשאול עכשיו אחרי התאונה הזאת, הייתי אם הבן קטן שלי. מאותו הרגע כל פעם שנכנסים לרכב הוא קצת מפחד.(מין פחד כזה שמפחדים ללכת לסימטה חשוכה)

אולי במקרה יש פה פסיכולוג ילדים :)

פורסם
אמנם איתות זה הצהרת כוונות, אבל רק אם היה ממשיך באותו נתיב, מאותת שמאלה ואתה היית מתעלם ועוקף אותו, אז האשמה עליך. מאחר וסטה ימינה, גם אם אותת שמאלה, חובת הזהירות עליו. צומת זה מקום מסוכן. יש לנו חובה להסתכל לכל הכיוונים כדי לאתר סכנות אפשריות. אין אפשרות לראות גם מה קורה מלפנים, משמאל, מימין, מאחור באותה שניה. ברגע שראית שהוא פונה ימינה, סימנת במוח וי והתפנת לאתר סכנות אחרות.

במשך שלוש שנים אני ואישתי גרנו בבניין סמוך לזה ,בזו הצומת הייתי עושה 3-6 פרסות ביום אבל תמיד תמיד לפני ביצוע פרסה הייתי בודק אם חס ושלום אין רכב מאחוריי. בדיוק מה שעשה הבחור.

פורסם
הוא אומר שהוא אותת, איתות אני לא ראיתי.

אם הוא היה מאותת בסרטון היו רואים אור לבן חזק מהבהב ואת זה לא רואים.

מצד שאני, האם מותר ככה בצומת לפנות ימינה ואז לעסות פרסה?

טוב במראה הוא לא יסתכל, השיחה בפאלפון הייתה יותר חשובה.

אני לא אומר שהוא היה בסדר פשוט גם לך יש אשמה תורמת, אבל רוב האשמה היא שלו.

גם אם נהג עכשיו יעבור באדום ויפגע בך, כבר ימצאו דרך להוסיף לך אשמה תורמת.

פורסם

האשמה שלך היא רק בסוג המוסיקה שאתה שומע.

לא התרשמתי שאתה נוסע מהר, ברגע שהוא פנה ימינה אתה המשכת להתקדם ואז הנהג החליט שהוא פונה שמאלה חזרה והפתיע אותך.

צריך גם לזכור שזוית הראיה של המצלמה היא יותר רחבה מהזוית ראיה של הנהג ו/או לתחום הראיה שבו הנהג נותן לו תשומת לב, הרכב השני התחיל לעשות פרסה ממש שכבר היית על ידו, מעבר למה שעשית כדי להתחמק לא היה לך כך הרבה אפשריות.

 

התאונה הייתה לפני חודש, מה אומר הסוכן שלך?

פורסם

פרסה היא תמרון מסוכן שיש לנקוט את כל הצעדים כדי להבטיח את השלמתו בבטחה לפני תחילתו.

נסעת אחריו במשך כמה שניות ולא הגחת לפתע מאיזשהו מקום. זכות הקדימה כמובן היא שלך ולכן זה נראה כאילו הוא לא הסתכל אפילו במראות לפני שהוא החליט לפרסס. מהסרטון שלך נראה כי הוא לא אותת בכלל לפני תחילת התמרון ולא במהלכו.

 

 

רוב או אולי אפילו כל האשמה היא שלו. הוא יכול לטעון שנהגת במהירות גבוהה וזה יכול לפגוע בטיעון שלך, אתה תטען כנראה שחשבת שהוא פונה ימינה ולכן המשכת בנסיעה ישר וצמצמת את המרחק ביניכם עד שלא יכולת לעצור כשראית שהוא פונה שמאלה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

התאונה בתהליכים מישפטיים.

במצלמה אכן רואים מהירות סבירה, אבל בפועל מהירות לא עולה על 30 קמ"ש.

בסרטון מהירות נסיעה גבוהה מבפועל עצמו.

פורסם
ניקו פ.

למנוע באמת יכולתי אם הייתי נביא (סליחה אם זה תשובה חוצפנית).

ברגע שראיתי אותו מבצעה פרסה ניסיתי לברוח לצד בתקווה שהוא אראה אותי ויעצור. לחצתי על הבלמים והרכב שלי נעצר מטר מהמדרכה ואז הוא ניכנס בי.

עוד שאלה חשובה שרציתי לשאול עכשיו אחרי התאונה הזאת, הייתי אם הבן קטן שלי. מאותו הרגע כל פעם שנכנסים לרכב הוא קצת מפחד.(מין פחד כזה שמפחדים ללכת לסימטה חשוכה)

אולי במקרה יש פה פסיכולוג ילדים :)

 

זו לא תשובה חוצפנית. זו דעתך. שים לב שכתבתי "יש סיכוי שתקבל אשם תורם" -דהיינו לא בהכרח. אני חושב שכן, אבל בוא נקווה שאני טועה.

אני כן אמליץ לך לחשוב שוב עם עצמך אם היית יכול למנוע את התאונה [לא בגלל המשפט, זה לא חשוב], משום שזה יכול לשפר אותך כנהג. גם בסיטואציה של כמעט תאונה, שנגרמת במאת האחוזים בגלל מישהו אחר, אני תמיד בודק מה יכולתי לעשות אחרת. הביקורת העצמית תעזור לך להתחמק מכל מיני אידיוטים. אתה לא תהפוך לנביא, אך תלמד לצפות לסכנות שבדרך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...