Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני כבר הרבה זמן אני מתלבט על מערכת מכל מיני שיקולים וגם בגלל שיקול כלכלי שהוא הכי חשוב לי

אז ככה זה המכשיר שהחלטתי עליו והוא מתאים לי לכיס ולמה שאני מחפש ויתרתי על מסך לבסוף

ואני כרגע לא מחפש המלצה על מוצר אחר, אך ורק על הדגם הזה אני רוצה להתיעעץ על ההבדלים בין הדגמים

 

אז ככה יש את הדגם fh-x700bt

מערכת דאבל דין ללא מסך זולה יפה פשוטה עם הרבה פונקציות נדלקתי עליה בקיצור

המערכת הזאת בעקרון ראיתי שיש שתי תפוצות על אותו שם דגם אחת שמופצת בארהב והשניה באירופה

אותו שם הדגם הכל רק מה באירופה היא נמכרת עם רדיו שתומך באירופה ושנתמך בארץ רשום גם בחוברת הפעלה של המוצר

ובארהב נמכר אותו מוצר שם דגם והכל אבל שתומך לתדרים שלהם מה שאומר שלא יתמוך בארץ

עכשיו המוצר לא נמכר בארץ ואני רוצה להזמין מאיביי את ההמוצר אבל הם לא מפרטים המוכרים בתיאור איזה קפיצות יש לתדרים אם הם זוגיים או אי זוגיים ובגלל שהשם דגם אותו דבר אני לא יודע מה להזמין כי אני יודע שיש גם חנויות באירופה שמוכרות דגמים של ארהב אבל זה אותו שם ואני לא יכןל להבדיל האם יש דרך לזהות לפי מספר סידורי או משהו

 

עכשיו לאחר כל הסיפור הזה ראיתי פתאום שיש דגם העונה לשם fh-x755bt

אבל הוא נמכר רק באוסטרליה

זה נראה אותו מוצר עם אותם תכונות

כמו ה fh-x700bt ? מישהו יודע מה ההבדל בינהם? כי אני לא רואה הבדל חוץ מכך שהוא נמכר

ב אוסטרליה

מבחינת קפיצות בתדרים המכשיר הזה מאוסטרליה fh-x755bt תומך בתדרים של הארץ?

 

אשמח לתשובה

שאני ידע מה להזמין איזה דגם שאני לא יאכל אותה עם הרדיו חחח

שבת שלום

תודה

פורסם

נכון אתה צודק

אבל לדגם של ה 700 נכנסתי לאתר האמריקאי הורדתי manual של הדגם והיה רשום את הטווחים של צפון אמריקה

וגם היה רשום שם במפורש שהדגם הזה הרדיו שלונתמך אך ורק בצפון אמריקה

לאחר מכן נכנסתי לאתר של פיוניר אירופה נכסנתי לאותו הדגם רק באתר אירופאי

הורדתי משם גם manual לאותו הדגם ושם היה רשום שהוא נתמך בתדרים שעובדים באירופה והוא ניתן לשימוש באירופה המזרח התיכון ואפריקה

מוזר לו

נראה לי אני ילך על בטוח ויזמין מאוסטרליה

את ה 755

תגיד אבל מבחינת חומרה וכל הפיצרים בלוטוס שמוטוס וכל החרטה זה אותו דבר כמו ה 700 נכון?

הסתכלתי ולא ראיתי הבדל יש להם אותם פונקציות

פורסם

אותו דגם בדיוק, ה-55 מתאים לרדיו האירופאי/מזרח תכון/אוסטרליה/סינגפור, ה-00 לצפון אמריקה

פורסם

סבבה אחלה תודה

אבל סתם שאלה איך אתה מסביר את זה מה שציינתי שנכנסתי לאתר אירופאי ורשום שהוא נתמך באירופה ובאתר של ארהב רשום רק לארהב וזה אותו דגם של ה 700

פורסם

אין לי מושג, הדרך היחידה שיכולה להיות זה שהמכשיר שנמכר באירופה עובר כיוון מחדש של התדרים אצל היבואן, למרות שהסיכוי קלוש

פורסם

כן גם לי נראה

בכל אופן תודה על העזרה

אני אזמין מאוסטרליה

אבל אני לא רואה באייביי שהם עושים משלוח מאוסטרליה לארץ באסה

×
×
  • תוכן חדש...