Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

רציתי לדעת איך אני יכול לברר כמה קלומטרז' (בערך) האוטו עשה

מבלי להיסתכל במד קלומטרים שלו (היום כל חובבן יודע איך לנטרל את זה...)

תודה :-)

פורסם
שלום לכולם

רציתי לדעת איך אני יכול לברר כמה קלומטרז' (בערך) האוטו עשה

מבלי להיסתכל במד קלומטרים שלו (היום כל חובבן יודע איך לנטרל את זה...)

תודה :-)

לא ניתן! רק לנחש!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום לכולם

רציתי לדעת איך אני יכול לברר כמה קלומטרז' (בערך) האוטו עשה

מבלי להיסתכל במד קלומטרים שלו (היום כל חובבן יודע איך לנטרל את זה...)

תודה :-)

דווקא לא נראה לי שהיום עם כל המחשוב שנכנס לרכב כ"כ קל לנטרל את מד המרחק (הדיגיטלי) בלי ציוד אלקטרוני מתוחכם (ונראה לי סביר, למרות שאין לי אינפורמציה ספציפית בנוגע לרכבים, שהתוכנה שאחראית על המד מרחק לא נגישה - זוהי אבטחה מינימלית, הרי אין שום צורך אמיתי בלנתק את המערכת, או לחילופין לשנות את הקילומטרז')
פורסם

במידה ומדובר ברכב חדש יחסית, אפשר לקבל אינדיקטור לק"מ המשוער ע"י בחינה פשוטה של כלל הרכב:

החל מצמיגים במצב תואם, דרך מצב הריפוד והדיפון, ואפילו הגומיות שעל הדוושות.

הכל אמור להיות במצב תואם לק"מ המוזכר.

כמובן שכל הנ"ל אינו מדע מדויק, וכמו שאמרו קודמי, אין דרך בדוקה לדעת את מספר הק"מ האמיתי שהרכב עבר.

 

שמוליק.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

פורסם

באם הרכב חדש יחסית אתה יכול ללכת למוסך המורשה ולבקש ספר טיפולים, ושם לראות את הקילומטרז שהרכב עבר בכל טיפול וטיפול, וככה לראות האם הנתון נכון או לא.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם

אין שום דרך לדעת כמה רכב עשה!

 

ראיתי המון רכבים בני 10 שנים ויותר שנראים הרבה יותר חדשים מרכבים בני שנתיים שלוש.

הדרך היחידה היא להסתכל על המד ברכב ואז לבדוק את ההיסטוריה במוסך - זה לא מבטיח 100% אמינות אבל זה הכי טוב שיש.

בהצלחה!

(*ד"א, זה לא ממש משנה כמה עשה המנוע כי יש מנועים קרועים עם 100K ק"מ ויש מנועים עם 300K שעוד יסחבו 300K).

פורסם

ברכבים מסויימים(קנגו למשל) שקע/תקע המחוברים עם פלומבה,הבעיה שמחזירים את זה למקום אין פלומבה אטומה... מי שקונה רכב שייבדוק את מצב נעילת הפלומבה. מניסיון עם רכב של חברת השכרה!!! ששם זה נפוץ מאד! מצד אחד לא מחייבים אותך עם עברת את הקילומטרז' היומי, ומצד שני כשהם מוכרים את הרכב,

אף אחד לא שם לב האם הפלומבה אטומה... לידיעת הקונים רכב מהשכרה!!!!!!!

פורסם

בחלק מהרכבים החדישים ביותר, הק"מ שעובר הרכב משודר מחיישן/ני מהירות אל מחשב הרכב וממנו באות דיגיטלי אל לוח השעונים. ברכבים אלו במחשב הרכב מאוחסן בזכרון הק"מ שעבר הרכב ובדרך כלל גם לא ניתן להוריד בהם את הק"מ בלוח השעונים כי הוא לא יסתנכרן עם מחשב הרכב.

בברכה - רפי לין

פורסם
בחלק מהרכבים החדישים ביותר, הק"מ שעובר הרכב משודר מחיישן/ני מהירות אל מחשב הרכב וממנו באות דיגיטלי אל לוח השעונים. ברכבים אלו במחשב הרכב מאוחסן בזכרון הק"מ שעבר הרכב ובדרך כלל גם לא ניתן להוריד בהם את הק"מ בלוח השעונים כי הוא לא יסתנכרן עם מחשב הרכב.

בברכה - רפי לין

רפי,

 

זה לא הגיוני שהקילומטרז' יאוכסן במחשב הרכב כי זה רכיב שעלול להיות מוחלף. אז כביכול הקילומטראז' יאופס! כנראה יש איפה שהוא רכיב זכרון קבוע שלא מחובר לשום חלק "בר החלפה".

אבל זה הגיוני שהמחשב הוא זה שמנהל את הספירה.

 

אורן.

פורסם

ידוע לי בוודאות שאפשר לשנות ק"מ גם ברכבים "ממוחשבים"

לפני כמה זמן התעניינו בלהביא פיזו חדשה (יחסית) מפולין, ושם הציעו לנו (במפורש) לשנות את הק"מ, בשביל לקבל הנחה במכס בכניסה לארץ...

 

בברכה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

אתה צודק חלקית, כשמחליפים את מחשב הרכב, שמוזמן מהיצרן לפי מס' שלדה כי הוא מקודד באימובילייזר, אז המוסך המורשה מבצע עדכון מונה המרחק אל המחשב החדש ע"י מחשב האבחון היעודי של היצרן.

יש רכבים חדישים ויקרים (לדוגמא אאודי) שהעדכונים מתבצעים, במוסך מורשה היבואן, ע"י התחברות אל מחשב היצרן בחו"ל המנהל דו שיח עם מחשב הרכב החדש/מוחלף.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
אתה צודק חלקית, כשמחליפים את מחשב הרכב, שמוזמן מהיצרן לפי מס' שלדה כי הוא מקודד באימובילייזר, אז המוסך המורשה מבצע עדכון מונה המרחק אל המחשב החדש ע"י מחשב האבחון היעודי של היצרן.

יש רכבים חדישים ויקרים (לדוגמא אאודי) שהעדכונים מתבצעים, במוסך מורשה היבואן, ע"י התחברות אל מחשב היצרן בחו"ל המנהל דו שיח עם מחשב הרכב החדש/מוחלף.

בברכה - רפי לין :-)

 

בקיצור, נגמרו הימים של לפתוח את הלוח שעונים ולהזיז את הספרות של הק"מ :-)

 

וטוב שכך.......

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

רפי צודק (כרגיל)

ובאמת יש הרבה רכבים מהחדישים בהם מד הקילומטראז' מקודד למחשב.

מה שמקשה מאוד מאוד על שינויו.

שפי שאתם יודעים כאשר מדובר במחשבים- זו תוכנה.

ותוכנה אפשר לפרוץ.

כמו שעושים עם שכפול מפתח שדורש pin קוד ספציפי ובעיקרון אין דרך לשכפל בלעדיו...בעיקרון!

כך לגבי קידד הקילומטראג'....

יש היום לא מעט אנשים שיעדו לסדר לכם ברכב מה שתרצו, מס' ק"מ, מפתח רזרבי, איפוס תקלות...וכו'

לכן- תמיד קחו את מדד הק"מ בערבון מוגבל.... ואת האוטו לבדיקה!!

×
×
  • תוכן חדש...