Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פירקתי את המגב סתם כי היה לי משעמם (חיכיתי לחבר) וכשהוא הגיע התופסן לא נתפס חזרה והתחלתי לשחק עם המגב שעה ומשום מה כמו בנאדם חסר שכל שהנענו את האוטו כדי לנסוע הפעלתי את המגב בלי המגב כמובן והמוט שרט בצורת קשת את האיזור של השמשה הקדמית איפה שהנהג יושב ומסתכל. כמובן, החזרתי את המגב עכשיו, אבל השריטה נשארה וזה ממש מציק. יש איזשהו חומר שאפשר להעלים?כשנוגעים בה לא מרגישים שזו שריטה ולא מרגישים "חספוס" כזה. מישהו יכול להגיד איך אפשר לתקן את זה?באמת יצאתי טיפש, אין צורך להגיד...

פורסם

אפשר לינק לפוליש של זכוכית?

אבא שלי שרט את השמשה עם השעון שלו .

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

פוליש לשמשה נועד להעלים שריטות שטחיות, כאלה שנגרמו ממגבים מלוכלכים וכו'.

לא יודע אם יש פיתרון טוב מספיק כדי לשייף שכבה רצינית של זכוכית, כדי להעלים את שריטה עמוקה מאוד.

דיי בטוח שעבודה כזאת תיצור עיוות בשמשה.

בכל מקרה, תתייעץ עם יעקב אלטר לגבי זה, יש לו נסיון בפוליש לשמשות.

"יאללה בירי".

פורסם

אם רגלית המתכת רצה על השמשה, מאמין שהשאירה חריטה יפה, בטוח יותר עמוקה מסתם מגב מטונף.

צלם את המפגע ושלח לו תמונה.

או שתקפוץ אליו.

פוליש לכל שמשות הרכב + אוטם ייעודי של nanolex עולה אצלו 400 שקלים, מאמין שיעלה לך משמעותית פחות.

"יאללה בירי".

פורסם

איפה אתה גר? יעקב אלטר זה בעל מקצוע בפתח תקווה, פוליש לשמשות זה לא עבודה רגילה ודורשת מקצוענות כדי לא ליצור עיוות בראיה, גם החומר מותאם לשמשות וזה לא פוליש רגיל, אבל אתה חייב לצלם את עומק השריטה כי יכול להיות שפוליש לא יעזור והפתרון יהיה החלפת שמשה.

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...