Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן כן אני עוד אחד מבעלי הדייהו לאנוס

 

בכל אופן עזבו כרגע את האוטו .

ראיתי למכירה ב EBAY את המסיכות הבאות :

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=324&item=5533831707&rd=1

מכיוון ותקציבי דל עד מאד .

 

אני רוצה להכין את המסכות האלה לבד , האם אפשר לעשות את זה ?

פורסם

ניתן לשים איזולירבנד בתור גבות ומסכות, זול, אמין ו DO IT YOURSELF.

פורסם
ניתן לשים איזולירבנד בתור גבות ומסכות, זול, אמין ו DO IT YOURSELF.
כן..אבל יש לציין שזה יוצא מכוער,חאפרי,ונותן לאוטו מראה מגעיל למדי... :?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
כן..אבל יש לציין שזה יוצא מכוער,חאפרי,ונותן לאוטו מראה מגעיל למדי... :?
וערס מובילי... כמו אילה על האונו שנוסעים עם משהו שלא נקלט לך בראש מה הם רצו לעשות :-D
פורסם

וכמובן אפשר לעשות ספויילר "עשה זאת בעצמך" מעץ, כמובן כמובן חובה ידע בגילוף!!

 

ורגע, הנה רוח השכינה שוכנת מעלי, והופ יש לי התגלות איך עושים אולטרא לאוטו..!

1. לוקחים דף מדפסקת רגיל וחותכים בגודל המנורה באוטו

2. צובעים את החתיכה בכחול

3. מדביקים על המנורה- והופ הדלק את האור והאוטו שלך יואר בצבע כחול!!!

מדהים פשוט..!

 

 

ועכשיו לעניין... אחי אם אין לך הרבה כסף, אל תנסה להשקיע באוטו בדברים כאלו כי זה ייצא סתם "לא הכי"..

המקסימום שאתה יכול זה איזה משו חמוד (מדבקות) על המכסה מנוע או על הדלתות ו...זהו.

לפעמים ילדים במושב האחורי, גורמים לתאונות...אבל לפעמים תאונות במושב האחורי, גורמות לילדים!!

פורסם
וכמובן אפשר לעשות ספויילר "עשה זאת בעצמך" מעץ, כמובן כמובן חובה ידע בגילוף!!

 

ורגע, הנה רוח השכינה שוכנת מעלי, והופ יש לי התגלות איך עושים אולטרא לאוטו..!

1. לוקחים דף מדפסקת רגיל וחותכים בגודל המנורה באוטו

2. צובעים את החתיכה בכחול

3. מדביקים על המנורה- והופ הדלק את האור והאוטו שלך יואר בצבע כחול!!!

מדהים פשוט..!

 

 

ועכשיו לעניין... אחי אם אין לך הרבה כסף, אל תנסה להשקיע באוטו בדברים כאלו כי זה ייצא סתם "לא הכי"..

המקסימום שאתה יכול זה איזה משו חמוד (מדבקות) על המכסה מנוע או על הדלתות ו...זהו.

אין קשר בין הדברים , אין לי הרבה כסף , ואני עדיין מעוניין להוסיף פריט פה ושם , לא צריך מליונים בשביל זה , המסיכה לא נראית קשה להכנה , ואולי אפילו מישהו יתן לי מקום לקנות מסיכות כאלה בזול (ולא ב 200 שקל כמו שמצויין באתר) ...

 

 

תודה רבה לעוזרים !

פורסם

200 שקל זה לא יקר...( יחסית )

ואתה בהחלט יכול להכין לבד ראיתי הרבה מאוד אנשים שעשו את זה

ואני חושב שיש גם מדריך באתר...

בכול מקרה איך עושים ?

את זה אני כבר לא יודע תחפש קצת באתר זה יהיה שווה...

 

מתן

פורסם
200 שקל זה לא יקר...( יחסית )

ואתה בהחלט יכול להכין לבד ראיתי הרבה מאוד אנשים שעשו את זה

ואני חושב שיש גם מדריך באתר...

בכול מקרה איך עושים ?

את זה אני כבר לא יודע תחפש קצת באתר זה יהיה שווה...

 

מתן

חיפשתי בנרות אך לא מצאתי שום מדריך , תוכל בבקשה לעזור לי ? או מישהו כאן ?

פורסם

נראת בכלל לא רע הלאנוס הזאת, היתה לנו כזאת לפני המאזדה רק עם באג'ז, לא ידעתי שיש מסכות כאלו לרכב הזה.

בכל מקרה אם אין לך ניסיון בעבודה עם פלסטיק ועיצוב, אז תקנה את זה מהאתר, או תיגש לחנויות שמוכרות את זה.

שוקי דרימס מייצר כאלו לכל רכב, תנסה אצלו.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אחי אלה מסכות פשוטות למדי! ואתה בקלות יכול להכין אותם לבד עם מדבקות עבות בצבע האוטו שלך.

 

תלך לחנות צילום שמדפיסה מדבקות ודברים כאלו ותבקש מהם מדבקה לפנס (תדגיש שזה צריך להחזיק בשמש מים וכל מזג אויר) באותה הצורה.

 

אני בטוח שהם יכינו לך ולפי דעתי זה יצא יפה מאוד אפילו כמו זה שבאתר כי שם זה רק פלסטיק דק מאוד.

תנסה, אין לך מה להפסיד וזה יצא ממש זול לפי מה שאני יודע.

אבל אל תשכח להגיד לחנות שאתה רוצה שהם יהיו עבות ושהדבק שלהם יחיזק בהדבקה בסגנון הזה.

 

ואם אתה ממש דל בתקציב אתה יכול לקנות דף דבק בצבע האוטו שלך ולחתוך בצורה של המסכות ולהדביק. זול פשוט אבל פחות יפה מחיתוך מקצועי.

 

תשלח תמונות אם תחליט לעשות משהו

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

בשביל לקבל עבודה מקצועית צריך לשלם!

 

חבל סתם להתחיל להדביק מדבקות חובבניות על הפנסים, כולנו כאן יודעים שאם לא אצל בעל מקצוע אז חבל בכלל להתחיל.

 

אז לדעתי אם אתה באמת רוצה את המסכות לפנסים אז כדאי שתזמין מהאתר או שתפנה לבעל מקצוע בארץ שיכין לך כאלו מסכות.

 

איזולירבנד? דף דבק בצבע הרכב? אתם לא רציניים.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...