Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת הילוכים במצב עמידה


umardekar
שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כאשר חניתי את האוטו והעברתי ל-P כמו שאני רגיל העביר שזה מהר אבא של העיר לי שצריך להעביר לאט כלומר ממצב D למצב R עד שההילוך"יכנס" ואז להעביר ל-P הוא טוען שזה הורס את הגיר ועלול לגרום נזק

בעוד שאני מעביר ממצב D ל-P במהירות....

כאן באה השאלה האם שיטת העברה שלי באמת גורמת נזק או שלא (ואבא שלי לא מבין כלום....:???: )?

*** עריכה - להבא, תשתדל לכתוב עם סימני פיסוק ****

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב עומד במקום ללא תזוזה ואתה לוחץ על הברקס ע''מ שהאוטו לא יוכל לזוז,

אתה יכול לשחק עם ההילוכים כמה שאתה רוצה באיזו מהירות שאתה רוצה.

 

אבל בשביל לא להיכנס לעימותים מיותרים עם אבא שלך אני מציע לך כשאתה איתו להעביר לאט

כדי שהוא לא יכעס עליך, אחרי הכל זה הרכב שלו...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם שיטת העברה שלי באמת גורמת נזק או שלא (ואבא שלי לא מבין כלום....:???: )?

אבא שלך, לא מבין כלום.

להפך, ע"י שהייה בהילוך R לפני העברה ל P אתה רק מגביר את הבלאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשור..../לא קשור...

 

האם נגרם נזק כשמעבירים הילוכים (ברכב ידני), כשהמנוע כבוי, ללא לחיצה על דוושת המצמד?

לא נגרם כל נזק.

אבל משחק בהילוכים, עם מנוע כבוי שלא לצורך אבחון, מיותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא נהגתי על הרבה מכוניות (במיוחד אוטומטיות), אבל אני חושב שהעברה מהירה גורמת פחות בלאי מאשר העברה איטית, כי כשאתה מעביר לרוורס לוקח לו בערך שנייה וחצי עד שההילוך נכנס, לעומת דרייב שנכנס באותה שנייה שהכנסת אותו (כך זה לפחות בסובארו, אני לא יודע איך זה במכוניות אחרות), וכשאתה מעביר את זה מהר הרוורס עוד לא נכנס ואתה כבר בפרקינג (וזה כאילו לא הכנסת לרוורס). ובגלל זה גם נראה לי שיש את השנייה הפרש הזאת.

 

תקנו אותי אם אני טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר חניתי את האוטו והעברתי ל-P כמו שאני רגיל העביר שזה מהר אבא של העיר לי שצריך להעביר לאט כלומר ממצב D למצב R עד שההילוך"יכנס" ואז להעביר ל-P הוא טוען שזה הורס את הגיר ועלול לגרום נזק

בעוד שאני מעביר ממצב D ל-P במהירות....

כאן באה השאלה האם שיטת העברה שלי באמת גורמת נזק או שלא (ואבא שלי לא מבין כלום....:???: )?

 

 

*** עריכה - להבא, תשתדל לכתוב עם סימני פיסוק ****

מיותר "לעבור" (לעצור עד שיכנס) דרך "R" בזמן שרוצים להגיע ל "P" (כמו שכבר נאמר ע"י דניאל, מגביר את הבלאי).

נסה להסביר לאבא שלך...אם מבין - מה טוב, אם לא - אל תתעקש, האוטו שלו... :?

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...