Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

השבוע קניתי מאזדה 6 פרימיום שנת 2007.

 

יש לי מערכת Pioneer מהרכב הקודם והבנתי שזה די בעייתי להרכיב אותה במאזדה 6, לכן מצאתי את המתאם הזה.

 

http://www.ebay.com/itm/USB-Aux-MP3-Adapter-Mazda-3-BK-5-6-GG-GY-GH-MX-5-NB-NC-SD-Interface-CD-Wechsler-/261220239615?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autoradios&hash=item3cd1f088ff

 

השאלה אם הוא איכותי מספיק בשביל שאשמע מוזיקה כמו ב CD האורגינל של הרכב?

 

למישהו יש מתאם כזה או אחר והתנסה? אשמח לקבל חוות דעת.

 

תודה רבה ושבת שלום

פורסם

התשובה היא כן ,מדובר במכשיר שמתחבר למערכת המקורית והפך להיות חלק אינטגרלי ממנה

והוא משדר באיכות זהה פחות או יותר למערכת המקורית ,הבעיה היא שהמערכת המקורית בעצמה היא לא פאר היצירה

ואם יש לך מכשיר פיוניר איכותי התוצאה איתו תהיה בוודאות טובה יותר.

פורסם

קודם כל תודה רבה על התשובה המדוייקת.

 

ישנה דרך בכ"ז להרכיב את המערכת של ה Pioneer בתא הכפפות?

 

ובמידה וכן אז בשביל לשמוע בה אני חייב לשים על הערוץ של Aux / Media?

 

עוד שאלה ברשותך:

 

באתי היום להתקין רמקולים ביצה 9*6 מאחורה והמתקין בחנות מערכות אמר שדבר זה לא מומלץ, היות וזה פוגע ביציבות הרכב.

 

טענה זו נכונה?

פורסם

האם אוכל להשתמש ב Yatour בחיבור ישיר למערכת של הרכב, ללא גישור?

 

כי הבנתי שישנם סוגי מאזדות שצריך לגשר משהו בהלחמות בגב יחידת הראש.

 

להזכיר, יש לי מאזדה 6 פרימיום 2007.

 

תודה רבה

פורסם

כדי להרכיב את המתאם אתה חייב לפרק את המערכת המובנת בגב המערכת יש לך חיבורים

המתאם מתחבר באופן ישיר למערכת או כמעקף לחיבור קיים תלוי בדגם\שנה של הרכב אין צורך בהלחמות כל שהם או בחיתוך חיווט קיים

אני יכול להגיד לך שהמתאם עובד טוב ברכבי מאזדה והתוצאה בהחלט טובה.

פורסם (נערך)

קח לתשומת ליבך כי יתכן וההערות בשרשור רלוונטיות גם למערכת שלך

לא כל הדגמים של מאזדה הם זהים ,הבחור מציין בשרשור כי הבעיה רלוונטית לרכבי מאזדה 6 עד שנת 2008

וכדי שיציאת ה-AUX תהיה פעילה צריך להלחים חוט קטן בין שתי הנקודות ב-L716 {אגב העניין לא מוכר לי מדגמי מאזדה אחרים}

החיבור עצמו הוא קונקטור שמתחבר ליציאה האחורית של המכשיר ובזה תמה העבודה ,גם אם נידרש לבצע את ההלחמה הנ"ל

לא מדובר בהליך מסובך.

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
×
×
  • תוכן חדש...