Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים ,



אני במהלך פרויקט דיי גדול של התקנה ברכב.

הרכב הוא איביזה קופה 2014 הרכיבים הם :

sundown sax100.4

hertz he 4

JBL ms-8

Rainbow SLC 265.25EG (מחוברים אקטיבית)

כמו כן חשוב לציין שבוצע גם איטומים ברכב מטען , דלתות , והצדדים מאחורה.

יש המון תמונות מההתקנה וכמובן שאחרי שאסיים אתם תראו הכל :)

 

אחרי שהכל חובר כבר וסך הכל התוצע דיי טובה עדיין מרגיש שמשהוא חסר , בין אם זה איכות ובין אם זה עוד קצת עוצמה.

בכל אופן אני חושב שהדבר האחרון שיסגור פה את הפינה זה HU איכותי שיתן אות נקי להתחלה , ופה אני דיי עבוד ומאוד צריך עזרה.

אשמח להמלצות.

הדרישות הם :

BT שיהיה שליטה על הטלפון , שיחות וכו...

USB , AUX.

ואפשרות ל GPS (יש לי כרטיס עם תוכנה שקיבלתי עם הרכב.)

חיבור למצלמת רוורס.

וכמובן יציאות למגבר של 4 וולט.

וכמובן איכות סאונד כמה שיותר טובה אפשרות לחיתוכים וכו...

התקציב נע עד 5k +/- , פתוח להצעות מיד שנייה במידה ושווה את זה מבחינת הפרשי מחירים...

מה אתם אומרים על פיוניר 8450 avh-p ? ו 8550 או קלריון VX402 ?

 

כמו כן צריך המלצה על סט אחורי (או אולי לא סט ורק מידים ? )

כמובן שגם הוא יהיה מוגבר ויותקן על המגש האחורי.

תודה רבה מראש !

עריכה אחרונה על ידי Jeka.E

2017 Type R

פורסם

יש לך MS8 תחסוך את הכסף שתבזבז על הרמקולים מאחור , גם ככה הפרוססור עובד לך על במה קדמית .

דבר שני עוד פעם יש לך פרוססור אתה לא צריך מערכת עם חיתוכים הפרוססור עושה הכל .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

זהוא שזאת גם הייתה המחשבה מראש , שאני ישאר עם ה HU שקיבלתי עם הרכב , מבחינת פונקציות הוא סבבה לגמרי יש בו הכל , GPS , BT וכו...

אבל מבחינת שמע ונוחות שימוש כללית ככל הנרא כמו כל מכשיר סיני אני מניח.

ובשורה התחתונה אני לא שלם עם מה שיש , הסאונד טוב אני לא אומר כלום , אבל עדיין חסר כמו שציינתי קצת עוצמה קצת איכות...

ולגבי במה אחורית זה פשוט להשלמת צליל הקפי לא ? זה הדברר היחיד שאני ממש לא סגור עליו מבחינת צורך.

ותודה רבה על התגובה.

2017 Type R

פורסם

לפני שאתה מחליף HU מומלץ לשחק עוד קצת עם כיוונים,במיוחד כשאתה עובד אקטיבי שיש שם משחק.

 

מי התקין לך את הכל וכיוון?

 

היכן ממוקמים הטוויטרים? יש TC אוטומטי? ( של ה MS-8 )

 

גיינים איך כיוונו לך?

Scan Speak

פורסם

הכל הותקן בבית יחד עם חבר טוב שעשה עבודה מופלאה.

האמת שאני חושב שיש עוד מה לכוון אבל למען האמת אין כ"כ הרבה מה לעשות ב MS-8 , עשיתי את הסאטאפ קרוב ל 20 פעמים זה הכי טוב שהצלחתי להוציא.

הטווטרים ממוקים בקורות איפה שהיו המקוריים.

את הגיינים ניסיתי לכוון כך שיהיה שילוב בין האלמנטים , שלא יצא מצב שצורם למשל וכאלה... שוב אני דיי בטוח שיש עוד הרבה מה לעשות בנושא אבל לא ממש יודע מה...

מזה TC אוטומטי אולי פספסתי את זה ?

2017 Type R

פורסם (נערך)

TC=Time Correction תיזמונים לאלמנטים,מדובר אופציה שיש לפרוססור שלך אוטומטית עם האוזניות,ביצעת אותו ?

 

לפני שאתה הולך לרכוש משהו שהוא דיי יקר הייתי ממליץ לך להגיע למפגשים ולשאול אנשים שיכולים לעזור לך בזה,לפי מה שאני רואה יש לך עבודה,קודם כל אם הטוויטרים שלך ממוקמים במקום המקורי זו כבר טעות,תוציא אותו משם ושים על הדאשבורד,תתחיל משם לחפש זוית,מיקום של הטוויטר.

 

חיתוכים גם הייתי ממליץ לנסות לשחק,מידבאס,טוויטר,סאב...

 

אחרי הכל אם הכל מחובר ומכוון אצלך גרוע גם החלפה של HU לא תעשה פלאים,תנסה להוציא את המקסימום ממה שיש,לא תאהב? תמיד אפשר להחליף.

עריכה אחרונה על ידי DAn-BP 1.8

Scan Speak

פורסם (נערך)

הבנתי אותך , תודה רבה.

לגבי המיקום של הטווטרים זה לא ממש בא בחשבון אני רוצה מראה מקורי ככל הניתן.

את הקטע עם האוזניות עשיתי.

מתי אמור להיות מפגש דרום כבר דיי הרבה זמן לא היה אני מחכה בקוצר רוח...

 

נ.ב דן מה אתה אומר לגבי החלק האחורי ? כאדי לא ? במידה וכן סט וכו...?

תודה.

עריכה אחרונה על ידי Jeka.E

2017 Type R

פורסם (נערך)

אני אישית לא בעד סטים אחוריים,יש יותר מדי החזרים והצליל מצד אחד נותן תחושה של "שלמות" מצד שני זה גורע מההחזרים.

 

יש לך MS8 הוא אמור לתת לך הרגשה של "ליטוף" מלא של סאונד וחוסר הרגשה שיש חוסר באחוריים.

 

הדבר היחידי שאני יסכים לרמקולים מאחורה זה רק אם מביאים את אותו סטאפ כמו מקדימה ועל אותה הגברה.

עריכה אחרונה על ידי DAn-BP 1.8

Scan Speak

פורסם

הבנתי בקיצור אתה בעד להוציא את המיץ ממה שיש ואז לפנות לתוספות שהסט האחורי הוא אחרון מבינייהם.

אשמח לעוד דעות בנושא.

תודה רבה !

2017 Type R

×
×
  • תוכן חדש...