Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוט הוציאו ממיר/סטרימר חדש.

 

 

-כולל שליטה על הטלוזיה מהסמרטפון

-לדלג לתוכנית הבאה

-שיתוף קבצים בין הסמארטפון לטלויזיה

 

למה זה טוב?איך זה עובד? יש פה קאץ?

פורסם

אין פה קאץ' פשוט עוד שיטה לחלוב עוד כמה עשרות שקלים בחודש.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

היום בכל סמרט-טי-וי/סמרטפון יש את האופציות האלו.

למשל אצלי, יכולת שליטה על הממיר יס( אפשר גם להוט), שליטה על הטלוויזיה, שיתוף/הזרמה של תכני מדיה מהסמרטפון לטי וי.

_________________________________

פורסם

משהו מיותר שקיים ב SMART TV כמו שנאמר והשליטה מהפלאפון מיותרת לחלוטין.

מה שכן הם הוציאו קמפיין פשוט ענק ועובדה ששאלת עליו , רואים שהם רוצים לחלוב מהפייברבוקס הזה המון כסף.

Miata ND2

 

פורסם

בהתחלה מבקשים 80 אבל המחיר הסופי הוא 30 אם תבקש.

הבעיה בנושא היא שכל המכשיר הזה צריך לשבת בסלון. לרוב האנשים אין תשתית קווית לטלוויזיה בסלון.

לי נגיד, אין טלפון ורשת בסלון וזה הופך את זה לבעייתי.

מעבר לכך, להעביר את כל התקשורת לסלון לא נשמע מלהיב.

 

אני אספר לך משהו על הבוקס הזה.

לבעלים של הוט קיימת חברת כבלים גם בצרפת. את המכשיר הזה הם יצרו שם לפני כמה שנים.

במקור המטרה של המכשיר הזה הייתה לאכלס לדירת חדר אחת את כל התקשורת.

עכשיו, פטריק דרהי שכל מה שהוא רואה זה רווח, מנסה להכניס לשוק הישראלי את הפייברבוקס.

הבעיה שהמכשיר הזה לא מתאים לכל אחד מכיוון שרוב הבתים בישראל הם יותר מחדר אחד.

לכן מה עושים? הוט מנסה לדחוף לך את המכשיר גם אם מתאים וגם אם לא. העיקר למקסם רווחים.

 

אם המכשיר יפסיק לעבוד, לא יהיה לכם טלפון, אינטרנט וכבלים בבית. (נכון שלרוב זה לא קורה)

*שימו לב שיציאות הסקארט והקומפוזיט לא פעילות

 

בכללי הוט עשו מכשיר טוב. בנייתו הסתיימה במרץ 13 ועד עכשיו (מרץ 14) הוא היה בהרצות ובדיקות, כלומר שנה שזה המון ויפה שכך.

הממשק רץ דיי חלק (יחסית לממירי הכבלים בישראל), ממשק יפה ומתקדם.

לא נמצאו הרבה באגים אבל זה בגלל שלא אני רכשתי את הממיר אלא ההורים של האבא. ונסעתי אליהם בשביל לעזור בהתקנה ובסידור ובחינה שלו.

ההתקנה שלו לקחה קצת מעל שעתיים (וזה אחרי שהתשתית כבר קיימת).

 

אביב.

פורסם

להעביר כבל רשת זה לא בעייתי.

אני גם לפני הזמנה של אחד כזה, מסתבר שזה יחסוך בחשבונית החודשים כי הורידו מחיר על החבילה, מקןוה שפתרו את הבעיות באלחוטי.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

כמו שאמרו לפניי - כל מה שהפייברבוקס עושה, כל SMART TV יודעת לעשות.

בסמסונג (ויכול להיות שגם בטלויזיות אחרות) גם אפשר לשלוט בטלויזיה מהפלאפון, אז בכלל אין לפייברבוקס הזו שום יתרון.

פראיירים לא מתים, רק משלמים יותר.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...