Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפלזמה בסלון הלכה.

הזמנתי כבר את הלוח אספקת חשמל והחלפתי אותו.

עכשיו אני צריך להחליף את הלוח אם.

 

את הלוח הראשון הזמנתי בUSPS PRIORITY שהגיע אחרי יותר מחודש.

 

הפעם הזמנתי באמצעות UPS אבל הבנתי שיכולות להיות עמלות נוראיות כשהחלק יגיע לארץ.

סה"כ החלק כולל משלוח UPS EXPEDITED יצא 73$.

 

למיטב זכרוני עד 75$ אין תשלום מע"מ/מיסים. האם יש סיכוי שיקחו לי כל מיני עמלות שקר בכל מקרה?

כדאי להגיד למוכר שישנה את המשלוח לUSPS?

פורסם

UPS יקחו ממך כסף עבור זה שהם לא שלמו מכס (פחות מאשר אם הם כן היו משלמים אבל עדיין יותר מדי)

 

אם אין לך כוח לחכות חודש עד שיגיע, תראה כמה זה יצא עם שרות משלוחים buy2usa ushops ודומיהם

פורסם

עם העיכובים שיש עכשיו בדואר, אני חושש שאין לך ברירה. אם אתה רוצה לקבל את החבילה בזמן סביר תצטרך להשתמש בחברת שילוח כלשהיא.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אשמח לדעת על איזה פלאזמה מדובר.. יש לי אחת עתיקה עם פאנל LG שסובל מרעש פיקסלים RGB בחלק השמאלי של המכשיר בשחורים(הצד עם ספק הכוח)

וכעת גם הLG החדשה יחסית מהסידרה של ה600HZ עם הUSB התחילה כבר להראות את אותם הפיקסלים המשתוללים.

 

הבנתי שהפיתרון הוא כיול מתחי הVA וVC (אאל"ט-המתחים שרשומים על הפאנל) או החלפת קבלים שמגיעים לסוף דרכם.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...