Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מתעלק.

הזמנתי פריט מארה"ב ב 27/1, וטווח תאריך ההגעה הם בין ה 7 ל 19 לפברואר.

אין לי מספר מעקב.

איך פותחים קייס?

בהיסטוריית רכישות - במוצר עצמו אתה לוחץ על more actions -> resolve a problem ואז אתה בוחר שלא קיבלת את המוצר.

אני בד"כ אחרי שעובר חודש [לא יותר] שולח הודעה למוכר להודיע לו שהחבילה לא הגיעה, לרוב הוא מבקש לחכות עוד גג שבוע ואם לא מגיע אז הוא יעשה זיכוי או ישלח שוב [אל תבחר אף פעם שישלח שוב, תבקש זיכוי ומקסימום תזמין ממנו שוב, אחרת זה לא רשום בשום מקום שהחבילה נשלחה שוב ומבחינת איביי הרכישה המקורית היא התקפה], אני נותן לו בד"כ שבוע אם זה לא מגיע אז אני מבקש זיכוי.

במידה ובאחד מהשלבים הוא לא מגיב אחרי יומיים אני פותח קייס.

תמיד עדיף להישאר בטווח של 35-40 יום גג אם החבילה לא הגיעה ואחרי 30 יום ליצור קשר עם המוכר, רובם מזכים אותך מבלי צורך לפתוח קייס באיביי אחרי 35-37 יום.

פורסם

בוצע.

נקווה שבסוף יגיע, אני רוצה את המוצר יותר מאת הכסף שהחלטתי להשקיע.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...