Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט מצולם-לאבחון ממוחשב והחלפה של שרשרת התזמון במנועי 1.8 ו 2.0 TSI


מוסך רון
שימו לב! השרשור הזה בן 2432 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במקרה שלי לצערי הרכב (1.8TSI) אכן נכנס למוסך על גרר לאחר שהלך מנוע כתוצאה מכשל במנגנון הטיימינג, רכב לאחר אחריות עם 56,000. לאחר משא ומתן שופץ במנוע במלואו על חשבונם כאשר אני נדרשתי לשלם את עלות חלק מהעבודה, שמנים וכד' (כ3000 ש"ח )

אין ספק שמדבר בתקלה סדרתית אשר נובעת מכשל בתכנון של החלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מסכים איתך, אבל במקרה כזה לא עדיף להחליף במוסך של צ'מפיון ולנסות אח"כ לקבל החזר?

או שפשוט אף אחד לא מאמין שיהיה החזר, אז מעדיפים לחסוך בהוצאה?

בקיצור, התלבטות קשה.

יש פתרון אפשרי לדילמה, אם חושדים שיש משהו לא תקין בטיימינג ורוצים שהיבואן ישלם על התיקון אבל הוא יטפל רק אם מנורת תקלה דולקת, אז בשביל להתקדם מבקשים ממוסך מורשה של היבואן לפרק את המכסה טיימינג לבדיקה בעלות של הלקוח כמובן. ואז אם מתגלה כשל הסידרתי עוצרים ומבקשים את התיקון באחריות רצון טוב וכוליי. ואם תקין ואין שום כשל אז שלמת פירוק ורכבה של מכסה טיימינג או בנוסך החלפה של חלק חדש משופר יותר - אני מניח שזה יעלה אותו דבר כמו אצל רון או קצת יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה צמפיון מבקשים יותר מ4500 ₪ לא כולל ..... על התיקון הזה ואומרים שזה לא באחריות, סביר להניח שלאחר ויכוח או שתשחק את עצמך נזקק הם יתנו לך 30אחוז הנחה. תוסיף לזה כ500 ₪ בדיקה אצל מוסך מורשה ממש לא כדאי.

עדיף כבר להחליף באופן יזום ולהמשיך ליהנות מהרכב בראש שקט.

סה"כ בכל רכב עושים טימינג פעם בכמה שנים , לא סיפור כזה גדול.

אם רכב באחריות אז ברור שזה צריך להיות מוחלף בחינם.

ב2500 ₪ אתה כבר על הדרך עושה טיפול בתוספת קטנה וזהו .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבים עם שרשרת לא אמורים לעשות טיימינג פעם בכמה שנים.

שנית לא אמרתי תיקון אלא רק בדיקה, אז כמה יעלה רק פירוק מכסה טיימינג?

אם יש כשל ולא מוכנים להכיר בעלות התיקון גם אחרי ויכוח את הכשל מתווכחים לא הולך ? מקסימום גוררים את הרכב למקום אחר AS IS ומתקנים ביותר זול.

 

בכל מקרה זה רק רעיון לא יודע עד כמה הוא יכול להיות מוצלח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין טענה על כך שרכב יכול להתקלקל או שצריך לעשות טיפול טיימינג, פעם בכמה זמן גם אם זה מוכרז ע"י מומחי הפורום כתופעה .

הבעיה שעלות החלקים היא פחות מ1000 ₪ וצמפיון מבקשים 4000 שח עבודה, זה כבר מוגזם.

בנוסף אני מניח שאם זה יעלה למקומות הנכונים ואכן מדובר בתופעה כוללת אז היצרן יעשה ריקל לכולם על חשבונו.

הטענה שצמפיון צריכים לתקן לכולם בחינם היא לא הגיונית אלא במידה והיצרן לקח אחריות והוא לא.

יכול להיות שהיצרן מתעלם או שזה לא כזה נפוץ.

צריך גם לעשות הפרדה בן 1.2 אחרים ששם היצרן אכן ריקל .

עריכה אחרונה על ידי shaulc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע.. יש ריקול כזה.?

הלוואי..

יש ריקולים לכל מיני ברגים לא שימושיים שישנו חשד שלא חוזקו במומנט המתאים.

אבל כשצינורות הבלם שווים לתחת עושים "קמפיין שקט" שחס וחלילה אף אחד לא יגלה איזה ארון מתים מכרנו לו.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פתרון אפשרי לדילמה, אם חושדים שיש משהו לא תקין בטיימינג ורוצים שהיבואן ישלם על התיקון אבל הוא יטפל רק אם מנורת תקלה דולקת, אז בשביל להתקדם מבקשים ממוסך מורשה של היבואן לפרק את המכסה טיימינג לבדיקה בעלות של הלקוח כמובן. ואז אם מתגלה כשל הסידרתי עוצרים ומבקשים את התיקון באחריות רצון טוב וכוליי. ואם תקין ואין שום כשל אז שלמת פירוק ורכבה של מכסה טיימינג או בנוסך החלפה של חלק חדש משופר יותר - אני מניח שזה יעלה אותו דבר כמו אצל רון או קצת יותר.

 

הטענה היא, שכל מי שיש לו את החלקים הישנים, מועד לפורענות ולא תמיד ניתן להבחין בסימנים לפני שקורה משהו.

אתה יכול לפרק את המכסה ולראות שיש את החלקים הישנים, אבל ללא עדות לכשל באותו רגע.

כיוון שהיצרן יודע מה מורכב בכל רכב, מוסך יבואן לא צריך לפתוח מכסה בשביל לראות אם הרכב עם החלקים הישנים או החדשים.

השאלה האם להחליף באופן יזום (ואם כן באיזה מוסך), או לקוות שתבחין במשהו לפני שיהיה מאוחר מידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטענה היא, שכל מי שיש לו את החלקים הישנים, מועד לפורענות ולא תמיד ניתן להבחין בסימנים לפני שקורה משהו.

אתה יכול לפרק את המכסה ולראות שיש את החלקים הישנים, אבל ללא עדות לכשל באותו רגע.

כיוון שהיצרן יודע מה מורכב בכל רכב, מוסך יבואן לא צריך לפתוח מכסה בשביל לראות אם הרכב עם החלקים הישנים או החדשים.

השאלה האם להחליף באופן יזום (ואם כן באיזה מוסך), או לקוות שתבחין במשהו לפני שיהיה מאוחר מידי.

בעקרון אי אפשר לחיות בפחד, הרי גם לאחר החלפה יש סיכוי לכך שתהיה תקלה .

האפשרות השפויה להחליף לאחר כמות שנים או קילומטרים מסויימים.

ברור שאם יש רעשים בהנעה או בנסיעה כדאי מאוד לטפל ולא לחכות לצמפיון, במצב כזה כל הנעה סכנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

שלום,

 

יש לי טיגואן 2008 דגם מנוע CAW, בבדיקה של בלוק 93, הנתון הוא 2.76-, הבנתי שטווח הנורמה הוא בין 4- ל 4+.

 

האם ההמלצה עדיין להחליף?

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2432 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...